علی انصاریان جای حمید گودرزی را گرفت

منبع: ایران آرت

177

1399/8/27

20:34


سری جدید مسابقه "پنج ستاره" با اجرای علی انصاریان روی آنتن می رود. علی انصاریان پیشتر با اجرای یک برنامه ورزشی اینترنتی جنجال به پا کرده بود.

ایران آرت: مسابقه "پنج ستاره" در گروه اجتماعی شبکه پنج سیما تولید می شود و تاکنون سه فصل از این برنامه روی آنتن رفته است.

فصل اول این مسابقه را اشکان خطیبی اجرا کرد. فصل دوم و سوم آن با اجرای حمید گودرزی پخش شد و اجرای فصل چهارم بر عهده علی انصاریان است.

محمد قنبری، تهیه کننده مسابقه "پنج ستاره" درباره انتخاب علی انصاریان به عنوان مجری این برنامه گفته است: یکی از دلایل انتخاب علی انصاریان برای اجرای این مسابقه تلویزیونی، ایجاد فضای شاد و ارتباط صمیمی با شرکت کنندگان است.

او ادامه داده است: بر اساس سیاست های کلی گروه و اتاق فکر برنامه و همچنین در راستای جذب حداکثری مخاطبان تصمیم گرفتیم تا فضای مسابقه پنج ستاره را تغییر دهیم و از حالت کاملاً جدی و آموزشی به سمت فضای شاد و مهیج اما در بستر آموزشی حرکت کنیم. لذا ضمن مذاکره با گزینه های مختلف و بررسی همه جانبه آنها در نهایت فصل جدید پنج ستاره را با اجرای علی انصاریان به مخاطبان هدیه خواهیم کرد.

این تهیه کننده یادآور شده است که پنج ستاره چندمین تجربه کاری اش با علی انصاریان است و از حمید گودرزی هم تشکر و قدردانی کرده است.

بر اساس این گزارش، مسابقه پنج ستاره در پنج مرحله انجام می شود و در هر مرحله یک ستاره برای شرکت کنندگان روشن می شود.

ستاره اول سوالات چهارگزینه ای، ستاره دوم مربوط به بخش عملی است، ستاره سوم سوالات سه گزینه ای با هدف سرمایه گذاری روی سوالات سایر حریفان و ستاره چهارم، بخش عملی سخت تر از بخش های قبلی و در نهایت ستاره پنجم به سوالات مشترک دو گزینه ای اختصاص دارد.

در مرحله نهایی در مقابل شرکت کننده ی برنده تعدادی استوانه وجود دارد که روی آن مبالغ جوایز حک شده است و نفر برگزیده و نهایی با توجه به شرایط انتخاب و اضطراب موجود، با چالش های جذاب و جدی روبرو خواهد شد.

بخش پرتاب توپ در حلقه کوپک، رد کردن حلقه آهنی از میدان مغناطیسی، عبور میله فلزی از حلقه های دارای بار الکتریکی، عبور از موانع با چشمان بسته و ... دیگر بخش های این مسابقه است.

یادآور می شود این برنامه در مرحله تولید است و مخاطبان می توانند برای ثبت نام و شرکت در مسابقه پنج ستاره به سایت شبکه پنج سیما به آدرس tv5.ir مراجعه کنند.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو