معرفی بهترین سایت های افزایش فالوور اینستاگرام در سال 2021

منبع: دلگرم

234

1399/8/28

11:38


معرفی بهترین سایت های افزایش فالوور اینستاگرام در سال 2021

اینستاگرام امروزه محبوب ترین شبکه اجتماعی در میان ایرانیان و بسیاری کشورهای دیگر است. این شبکه اجتماعی محبوب و سرگرم کننده، با امکانات فوق العاده ای که در اختیار کاربران خود قرار داده است، توانسته به راحتی گوی سبقت را از سایر رقبا دزدیده و به جزیی جدانشدنی در زندگی بسیاری از مردم تبدیل بشود.

اینستاگرام ابتدا کار خود را به عنوان پلتفرمی برای ویرایش و به اشتراک گذاری عکس ها آغاز کرد و به سرعت با استقبال گسترده ای روبرو شد. در طی این سال ها، رشد اینستاگرام بسیار سریع تر از حد تصور بوده است. اکنون اینستاگرام تنها یک شبکه اجتماعی نیست، بلکه محیطی است برای سرگرم شدن، ارتباط برقرار کردن و هم چنین، کسب درآمد و راه اندازی کسب و کارهای مختلف.

پیج های بسیار متعددی در اینستاگرام فعالیت دارند که در حوزه های مختلفی مشغول تولید محتوا هستند؛ برخی برای سرگرمی و خنده ، برخی برای مد و فشن و.... این پیج ها با در نظر گرفتن حوزه فعالیت خود و نیازهای مخاطبانشان اقدام به انتشار مطالب جدید کرده و در راستای کسب محبوبیت و اعتبار بیشتر و جلب رضایت مخاطبان خود اقدام می کنند.

اما چه چیزی اعتبار یک پیج اینستاگرامی را مشخص می کند؟ اعتبار یک پیج در اینستاگرام نه بر اساس لایک های پست ها، یا تعداد کامنت ها و یا تعداد مطالب آن پیج، بلکه بر اساس تعداد فالوورهای آن تعیین می شود. تعداد فالوورهای یک پیج نشان می دهد که آن پیج تا چه اندازه محبوبیت دارد و چقدر در جذب مخاطبان خود موفق عمل کرده است. می توان گفت اصلی ترین هدف فعالیت پیج ها در هر حوزه ای در اینستاگرام، جذب فالوورهای بیشتر و کسب محبوبیت و اعتبار بیشتر است.

بسیار دیده شده است که یک پیج با وجود آن که محتوایی مناسب، جذاب و سرگرم کننده تولید می کند، خیلی دیده نشده و در میان انبوه پیج های اینستاگرامی گم می شود. دلیل آن هم این است که آن پیج مخاطبان و فالوورهای زیادی نداشته، در نتیجه آن طور که شایسته است دیده نشده و تاثیرگذاری لازم را بر روی مخاطبان خود ندارد.

با توجه به همین اهمیت بالای تعداد فالوورهای پیج اینستاگرام، مدیران و ادمین های این پیج ها به دنبال روشی برای بالاتر رفتن فالوورهای پیج خود هستند. روش های مختلفی برای جذب فالوورهای بیشتر برای پیج اینستاگرام وجود دارد؛ مثلا یکی از این روش ها شرکت در کمپین های تبلیغاتی است. این کمپین ها با هزینه های بالایی برگزار می شوند و در بسیاری از موارد، پس از برگزاری کمپین، ریزش فالوور اتفاق می افتد.

روش های دیگری هم برای جذب فالوور وجود دارد. مثل تبلیغات در سایر پیج ها. اما یکی از روش های پرکاربرد و پر بازده برای جذب فالوورهای اینستاگرام، خرید فالوور است. بسیاری از پیج های اینستاگرامی، چه در ابتدای کار خود و چه پس از رونق گرفتن فعالیتشان، برای خرید فالوور اقدام می کنند. خرید فالوور اینستاگرام راهی معقول و مقرون به صرفه است که می تواند بر اعتبار و محبوبیت پیج شما بیفزاید.

در خرید فالوور اینستاگرام، شما با پرداخت مبلغ مشخصی می توانید به تعدادی معین بر فالوورهای پیج خود بیفزایید. در این روش آن چه که اهمیت دارد، واقعی بودن فالوورها است. یک فالوور واقعی می تواند به رشد پیج شما کمک شایانی کند؛ چرا که از طریق فالوورهای واقعی امکان تعامل بیشتر با مخاطبان و انتقال موثرتر محتوا فراهم می شود.

از سوی دیگر، اگر فالوورها فیک باشند یا جز افرادی باشند که با پیج اینستاگرام تعاملی نداشته و صرفا نامشان در لیست فالورهای پیج موجود است، این می تواند به ضرر پیج باشد؛ چرا که مطابق با الگوریتم های اینستاگرام، میزان تعامل یک پیج با مخاطبان خود و فعالیت آن ها در برابر پست های پیج، مهم ترین فاکتور برای رشد بیشتر پیج است.

به همین دلیل برای خرید فالوور اینستاگرام هم باید به سراغ منابع معتبری رفت. منابعی که از طریق آن ها می توان برای خرید فالوور واقعی اینستاگرام فعالیت کرد. خرید فالوور واقعی اینستاگرام، روشی است که می تواند بدون نیاز به هزینه های گزاف، با بازدهی بالا و در مدتی کوتاه، رشد پیج شما را به شکل چشم گیری بهبود ببخشد.

سایت های مختلفی در زمینه خرید فالوور واقعی اینستاگرام فعالیت دارند. این سایت ها با هدایت افراد جدید به سمت یک پیج اینستاگرامی موجب افزایش فالور و رشد آن پیج می شوند. در میان سایت های مختلفی که برای خرید فالوور اینستاگرام فعالیت می کنند، برخی سایت ها در میان کاربران از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند. مخاطبین این سایت ها که برای خرید فالوور به آن ها سفارش داده اند، تجربه خوبی از سفارش خود داشته و آن را به دیگران نیز توصیه کرده اند.

در ادامه این مطلب، به بررسی و معرفی بهترین سایت های خرید فالوور به انتخاب مخاطبان خواهیم پرداخت:

وب سایت بای فالوور

بای فالوور یکی از برترین سایت هایی است که در زمینه خدمات اینستاگرامی فعالیت می کند. این وبسایت خدمات مختلفی مانند خرید ویو، خرید پیج، خرید لایک و هم چنین، خرید فالوور اینستاگرام را ارائه می دهد.

این وبسایت به عنوان یکی از برترین وبسایت های خرید فالوور اینستاگرام، از سرورهای قدرتمندی استفاده می کند. از جمله مهم ترین مزیت هایی که در تجربه مخاطبان در سفارش از طریق وبسایت بای فالور دیده می شود، واقعی بودن فالوور هاست. به دلیل واقعی بودن فالورها، رشد پیج ها با سرعت بسیار بالایی انجام شده و تعامل آن ها با مخاطبین نیز به سرعت افزایش یافته است.

از دیگر مزایای خرید فالوور با سایت بای فالور، ریزش کم فالوورها است. آمار ریزش فالوورها در بسیاری از روش های دیگر جذب فالوور نسبتا بالاست و همین روی رشد پیج تاثیر منفی دارد. اما آن دسته از مخاطبانی که از خدمات خرید فالوور وبسایت بای فالور استفاده کرده اند، ریزش فالوور بسیار پایینی را تجربه کرده اند.

وبسایت بای فالور، در عین ارائه خدمات با کیفیت اینستاگرامی و فروش فالوور واقعی اینستاگرام، قیمت های بسیار مناسبی دارد. با سفارش از این وبسایت می توانید بدون نیاز به هزینه های گزاف و سرسام آور، فالورهای پیج خود را افزایش داده و از این طریق، محبوبیت و اعتبار پیجتان را بالاتر ببرید. به این ترتیب به رشد بهتر کسب و کار خود و هم چنین تاثیرگذاری بیشتر پیام محتوایتان کمک کرده اید.

وب سایت دیجی فالوور

دیجی فالوور یکی از سایت های با سابقه و مطرح در زمینه ارائه انواع خدمات مربوط به اینستاگرام است. از طریق وبسایت دیجی فالوور می توان برای خرید لایک اینستاگرام، خرید ویو و بازدید در اینستاگرام و افزایش فالوور اینستاگرام به صورت واقعی اقدام کرد.

یکی از مزیت های بسیار مهم در وبسایت دیجی فالوور که برای کاربران آن اهمیت زیادی داشته، سرعت بالای این وبسایت است؛ به این معنا که پس از ثبت سفارش و پرداخت هزینه مطابق با تعرفه های سایت، خدمات مورد نظر به سریع ترین شکل و به صورت آنی انجام شده است. این ویژگی مخصوصا برای آن دسته از کاربرانی اهمیت دارد که نیاز دارند پیجشان در رقابت با سایر پیج های مشابه، رشد سریعی داشته باشد.

مزیت دیگر در سفارش برای خرید فالوور در سایت دیجی فالوور، عدم نیاز به رمز عبور در این وبسایت است. بسیاری از سایت ها و ربات هایی که برای افزایش فالور فعالیت می کنند، برای این کار به رمز عبور پیج نیاز دارند. دادن رمز عبور پیج به یک وبسایت دیگر یک ریسک جدی برای امنیت یک پیج محسوب می شود و در بسیاری مواقع منجر به از دست رفتن پیج و ضررهای قابل توجهی شده است.

وبسایت دیجی فالوور می تواند بدون نیاز داشتن به گرفتن رمز عبور پیج شما، فالوورهای واقعی برای شما به ارمغان بیاورد. این فالوورهای واقعی با محتوای پیج شما تعامل داشته و از همین طریق به رشد بهتر آن کمک می کنند. البته مانند هر روش دیگری، در این روش هم مقداری ریزش فالوور دیده می شود که بسیار کم است. خدمات وبسایت دیجی فالوور با قیمت های بسیار مناسب و پشتیبانی 24 ساعته تیم پشتیبانی دیجی فالور ارائه می گردند.

وب سایت خرید فالوور اینستاگرام

یکی دیگر از محبوب ترین وبسایت های خرید فالوور اینستاگرام، سایت « خرید فالوور اینستاگرام » است. این وبسایت یکی از مراجع حرفه ای و تخصصی در زمینه افزایش فالوور پیج اینستاگرام به حساب می آید. سایت خرید فالوور اینستاگرام نه تنها خدمات افزایش فالوور، بلکه خدمات افزایش بازدید پیج، خرید لایک، خرید بازدید استوری و خرید پیج را هم ارائه می دهد.

سایت «خرید فالوور اینستاگرام» به لطف ضمانت انجام کار با بهترین کیفیت، توانسته رضایت مخاطبان و کاربران خود را به خوبی جلب کند. این وبسایت روشی امن و ارزان برای خرید فالوور فراهم کرده که از طریق آن می توانید مخاطبان پیج خود را افزایش دهید. از جمله مهم ترین مزیت های استفاده از این سرویس می توان به پشتیبانی 24 ساعته، سرعت بالا در اجرای سفارش، قیمت های مقرون به صرفه و حفظ امنیت پیج اشاره کرد.


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو