دانلود بازی Borderlands 3 برای PS5

دانلود بازی Borderlands 3 برای PS5


منبع: پی سی دی

95

1399/8/28

19:18


دانلود بازی Borderlands 3 برای PS5

بازی Borderlands 3 PS5 یکی از ناشناخته ترین و مورد انتظارترین گیم ها بود که اطلاعات زیادی درباره داستان و کاراکتر های آن در دسترس نبود اما در جریان رویداد PAX East 2019 و انتشار تریلر توسط Gearbox ، سازنده بازی، اطلاعات زیادی از آن منتشر شد. در این تریلر شاهد تازه های بازی ، بازگشت کاراکتر های قدیمی ، محیط و سیارات جدید و همچنین تکه ای کوچک از اسلحه های فوق پیشرفته در سری جدید Borderlands 3 هستیم و داستان بازی در ادامه سری های قبلی مجموعه Borderlands می باشد.این بازی در تاریخ September 13 ، منتشر خواهد شد.

در باره شایعاتی از بازگشت شخصیت محبوب Handsome Jack ،رندی پیچ فورد در پنل PAX گفت که به طور قطع او مرده است و به شایعات پیرامون آن خاتمه داد. همچنین در ادامه تیزر 4 کاراکتر اصلی بازی PS5 Borderlands 3 را میبینم که شامل ، Zane ، Amara ، Flak و Moze می باشد که هر کدام دارای قدرت منحصر به فردی هستند و Gearbox این ها را به عنوان گروه Vault Hunters معرفی میکند و درباره آنها میگوید : Amara دارای بازو های جادویی است و با قدرت خاص خود میتواند هر لحظه از آنها استفاده کند. Moze دارای قابلیتی است که میتواند هر لحظه ربات ها را احضار کند تا دیگر کاراکتر ها از آن استفاده کنند. کاراکتر FL4K دارای هیولایی در درون است که با احضار آن دشمنان را شکست میدهد و Zane با اینکه مبارز قدرتمندی نیس اما با کار های کوچک و ضربه های کم به دشمنان ، کمک بزرگی به گروه در شرایط سخت است.

در تریلر شاهد بازگشت کاراکتر های قدیمی و آشنای بسیاری همچون Lilith ، Maya ، Brick ، Mordecai و Zer0 هستیم. و دشمنان قدیمی بسیاری نیز به چشم میخورند همچنین در تیزر ،ویلن یا دشمن اصلی قهرمانان ، Calypso twins دیده میشوند . این دوقلو ها ارتشی از ربات ها ، هیولا ها ، دایناسور ها اتشین و بسیاری از متحدان خطرناک دارند . بر اساس اطلاعاتی که Gearbox منتشر کرده است اتفاقات بازی همچنان در سیاره پاندورا اتفاق میافتد و کاراکتر ها باید دست به کشف مکان های جدیدی از این سیاره بزنند و دشمنان را نابود سازند.

بازی Borderlands 3 دارای بیش از یک میلیارد اسلحه منحصر به فرد با روش های استفاده متنوع است . همچنین Gearbox قول اسلحه هایی منحصر به فرد مانند اسلحه سپر های گلوله ای خودگردان و اسلحه هایی ک اتشفشان شلیک میکنند و بعد ان را اتش میزند را داده است!

دانلود

دانلود نسخه PSN بازی Borderlands 3 برای PS5 | حجم: 46GB

#حجمسرور پی سی دی
14GBDOWNLOAD
24GBDOWNLOAD
34GBDOWNLOAD
44GBDOWNLOAD
54GBDOWNLOAD
64GBDOWNLOAD
74GBDOWNLOAD
84GBDOWNLOAD
94GBDOWNLOAD
104GBDOWNLOAD
114GBDOWNLOAD
122GBDOWNLOAD
– رمز فایل: www.p30day.com
 
ID بازی : PPSA01462
 
– توجه: این نسخه هیچگونه ارتباطی با هک کنسول PS5 نداشته و تنها برای کاربرانی است که این بازی را به صورت قانونی از طریق PSN خریداری کرده اند و یا سریال اورجینال بازی را از سایت های دیگر خریداری نمودند.
تصاویر
راهنمای نصب
راهنمای نصب به زودی اضافه می شود
اطلاعات
شرکت توسعه دهنده: 2K Games
شرکت انتشار دهنده: 2K Games
ژانر: اکشن,RPG
تاریخ انتشار بازی: 19/11/2020
زبان: انگلیسی
رده سنی مجاز: 18 سال به بالا
تریلر
گیمپلی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو