مدل های ساعت نمدی و ایده هایی برای ساخت انواع ساعت با پارچه نمدی

مدل های ساعت نمدی و ایده هایی برای ساخت انواع ساعت با پارچه نمدی


منبع: آرگا

610

1399/8/29

11:21


در این مطلب انواع ایده های خلاقانه و کاربردی برای ساخت ساعت نمدی را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم که امیدواریم از مشاهده این مدل ها نهایت لذت را ببرید.

با کمک پارچه های از جنس نمد می توانید وسایل تزیینی زیادی را در منزل بسازید و از این وسایل دست ساز و زیبا برای تزیین قسمت های مختلف منزل خود استفاده کنید. ساخت ساعت نمدی از انواع ساعت های زیبا و دست ساز است و شما می توانید برای اتاق کودک و یا اتاق خواب و یا آشپزخانه این مدل ساعت را در منزل بسازید.

رومیزی نمدی و پادری نمدی نیز از دیگر وسایلی هستند که با پارچه های نمدی ساخته می شوند و اگر شما تمایل دارید از تزیینات نمدی برای قسمت های مختلف منزل خود استفاده کنید بهتر است از ساخت این مدل کاردستی های نمدی غافل نشوید.

مدل های ساعت ساده نمدی

ایده های خلاقانه و جالب برای ساخت ساعت نمدی

تزیینات نمدی وسایل تزیینی زیبا و خاصی هستند که با کمک پارچه های نمد در منزل ساخته می شوند ساعتهای نمدی از انواع وسایل تزیینی برای تزیین کردن دیوار اتاق خواب و دیوار اتاق کودک و دیوار آشپزخانه است و شما می توانید با کمک پارچه های رنگارنگ نمدی، ساعتهای رومیزی و دیواری زیبایی را بسازید.

مدل ساعت نمدی برای اتاق کودک

مدل های ساعت زیبا و شیک با پارچه نمد

برای ساخت ساعتهای نمدی می توانید از انواع پارچه های رنگارنگ و زیبا نمدی استفاده کنید توجه داشته باشید که بهتر است رنگ پارچه ها با یکدیگر مطابقت و همخوانی داشته

باشند تا مدل ساعتی انتخاب شما است، خاص و جذاب تر به نظر برسد.
اگر تمایل دارید برای اتاق کودک خود ساعت دیواری و یا ساعت رومیزی با نمد بسازید بهتر است برای اعداد ساعت از پارچه های نمد در انواع رنگ استفاده کنید همچنین می توانید به جای اعداد شکل حیوانات مختلف را روی پارچه نمد برش بزنید سپس اشکال مختلف حیوانات را به جای اعداد روی ساعت بچسبانید. توجه داشته باشید که ساعت های با جنس نمد که برای اتاق کودکان ساخته می شوند بهتر است طرح های فانتزی و کودکانه ای داشته باشند تا زیبایی و جذابیت دیوار اتاق کودک بیشتر شود.

مدل ساعت نمدی

مدل ساعت نمدی زیبا و کودکانه

ساخت ساعت با پارچه نمدی

مدل ساعت کودکانه و شیک نمدی

مدل ساعت شیک و جذاب نمدی

مدل ساعت شیک و متفاوت نمدی

مدل ساعت جذاب و خاص نمدی

مدل ساعت شیک نمدی

مدل ساعت کودکانه و شیک نمدی

مدل ساعت زیبا و جالب نمدی

ساعت دیواری نمدی

مدل ساعت شیک نمدی

مدل ساعت زیبا نمدی

ایده هایی برای ساخت ساعت دیواری نمدی


از ساعت های ساخته شده با نمد می توانید برای فضای آشپزخانه و اتاق خواب نیز استفاده کنید که بهتر است برای ساخت ساعت دیواری برای آشپزخانه از ایده های خلاقانه و جالب استفاده کنید و ساعت را به شکل میوه و یا قوری و … بسازید.
انتخاب رنگ پارچه های نمد برای ساخت ساعت از اهمیت زیادی برخوردار است و شما می توانید رنگ پارچه ها را با توجه به رنگ های مورد استفاده در فضای اتاق مورد نظر خود انتخاب کنید.

مدل ساعت شیک و جذاب نمدی

مدل ساعت زیبا نمدی برای اتاق کودک

  

مدل ساعت زیبا و خلاقانه نمدی

   

ساعت نمدی برای آشپزخانه

      

مدل ساعت نمدی با طرح ماهی

 

ساعت نمدی جدید

آموزش نمد دوزی ساعت دیواری

ایده های زیبا و فانتزی زیادی برای ساختن ساعت های دیواری با استفاده از نمد و وسایل ساده دیگر وجود دارد، در تصاویر بالا انواع مدلهای جذاب و شیک ساعت دیواری پارچه ای را ملاحظه کردید که هر کدام از آنها می توانند ایده ساخت یک ساعت دیواری زیبا برای اتاق کودکان یا قسمتهای مختلف منزل باشند، حال در این بخش قصد داریم روش درست کردن یک ساعت کلاه دار پاییزی با پارچه نمد را آموزش دهیم، بنابراین برای یادگیری آن می توانید در ادامه همراه ما شوید.

آموزش ساعت نمدی

وسایل مورد نیاز

  • پارچه های نمدی به رنگ های پاییزی
  • میخ ریز
  • مقوا
  • روبان
  • موتور ساعت

مدلی از اموزش ساعت با نمد

روش ساخت ساعت دیواری مدل کلاه لبه دار

در ابتدا الگوی ساخت ساعت مدل کلاه لبه دار را روی مقوا پیاده کنید، برای این منظور می توانید از یک بشقاب کمک بگیرید به این صورت که از روی دو طرف بشقاب بر روی مقوا الگو بزنید و سپس دایره های ایجاد شده را برش بزنید

ساخت ساعت زیبا با نمد

اکنون در تصویر ۴ مقوای دایره ای شکل (دو عدد بزرگ و دو عدد کوچک) و نوار هایی مقوایی می بینید که در قسمت داخلی یکی از مقوا های بزرگ، برش های هفت هشتی ایجاد کرده اید.

ساعت دیواری زیبا با نمد

سپس بخش های مختلف کلاه مقوایی را به یکدیگر بچسبانید.

ساخت ساعت نمدی

اکنون پارچه های نمدی که برای قسمت زمینه ساعت در نظر گرفته اید را روی الگوی کلاه بچسبانید و نوار و روبان دور کلاه را نیز به دور آن چسب بزنید.

آموزش ساعت با نمد

سپس گلها و برگهای آن را که با پارچه های نمدی درست کرده اید را نیز به دور کلاه بچسبانید.

ساخت ساعت با نمد

ساعت دیواری با نمد

در آخرین مرحله موتور ساعت را باید در قسمت وسط ساعت قرار دهید و فیکس کنید، برای شماره های روی ساعت نیز می توانید از میخ استفاده کنید که به شکلی که در تصویر می بینید، روی کلاه متصل شده است.

ساعت با نمد

مراحل ساخت ساعت با نمد

در این مطلب با انواع ایده های خلاقانه برای ساخت ساعت با پارچه نمدی آشنا شدید که امیدواریم با کمک این ایده ها بتوانید ساعت زیبا و شیک را برای قسمت های منزل خود بسازید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو