ماجرای هدیه کلونی به دوستانش جدید نیست!

منبع: برترین ها

65

1399/8/29

17:02


از روز گذشته بسیاری از سایت‌های خبری درباره هدیه ۱ میلیون دلاری جورج کلونی به دوستانش منتشر کرده اند، اما نکته جالب درباره این خبر را می‌توان عدم جدید بودن آن دانست.

انتخاب: از روز گذشته بسیاری از سایت‌های خبری درباره هدیه ۱ میلیون دلاری جورج کلونی به دوستانش منتشر کرده اند، اما نکته جالب درباره این خبر را می‌توان عدم جدید بودن آن دانست.

اگرچه این بازیگر ۵۹ ساله هالیوودی واقعا ۱ میلیون دلار به ۱۴ دوست صمیمی خود اهدا کرده است، اما این خبر مربوط با سال ۲۰۱۳ است و اکنون توسط جورج کلونی به تایید رسیده است.

جورج کلونی در گفتگو با مجله جی کیو، این شایعه تایید نشده را مورد تایید قرار داد.او توضیح داد که قصدش تقسیم ثروتش با دوستان نزدیکش بوده چرا که دستاورد‌های هنری‌اش در طول ۳۵ سال گذشته مرهون کمک‌های آن‌ها بوده و در عین حال به هنگام شکست‌هایش نیز در کنار آن‌ها آرام گرفته و انگیزه تلاش دوباره به دست آورده است.

بنیاد کلونی ۳ هزار کودک سوری را به مدرسه می‌فرستد. جورج کلونی توضیح داده که برای حمل و نقل این میزان پول نقد از یک خودروی وَن قدیمی که روی آن عبارت «گل‌فروشی» نوشته شده بود، استفاده کرده و تنها برخی از محافظان و دستیار ویژه خود را در جریان این کار قرار داده بود.

به گفته کلونی، افرادی که این پول را هدیه گرفته بودند کاملا شوکه و شگفت زده شده بودند و جورج کلونی نیز از این غافلگیری کاملا رضایت دارد. جالب است بدانید که این خبر از مدت‌ها پیش توسط دوستان کلونی پخش شده بود، اما، چون به تایید نرسیده بود، در نتیجه، به عنوان شایعه تشخیص داده می‌شد. بسیاری از کاربران فضای مجازی با این هدیه گرانقیمت شروع به شوخی کرده اند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو