مهدی هاشمی‌نسب، مربی فولاد خوزستان در نشست خبری دیدار این تیم مقابل استقلال از هفته دوم لیگ برتر اظهار کرد: هر دو در حد نام خود بازی خواهند کرد. ما در هفته اخیر تمرینات خوبی انجام داد. امیدوارم تماشاگران از گیرنده‌های خود بازی خوبی را تماشا کنند و لذت ببرند. امیدوارم هر تیمی که خوب بازی کرد به حق خود برسد.

مربی فولاد درباره غایبان این تیم در این مسابقه گفت: هم مصدوم و هم کرونایی داریم. اسامی بازیکنان بماند چرا که فردا مشخص می شود. امیدواریم کرونا هر چه زودتر از کشور ما حذف شود و هواداران را در ورزشگاه‌ ببینیم. قطعا بازیکن مبتلا به کرونا داریم که امیدوارم زودتر سلامتی خود را به دست بیاورند.

او درباره حواشی مربوط به اشتباهات داوری در بازی فولاد و ذوب آهن و اعتراض استقلال به انتخاب زاهدی‌فر برای این دیدار گفت: ما نباید درباره داوری صحبت کنیم. این نشست خبری مربوط به مسائل فنی است. ما پارسال در بازی با ذوب آهن روی اشتباه آقای زاهدی‌فر بازی را واگذار کردیم اما هیچ بیانیه‌ای ندادیم و اعتراضی نکردیم. امیدوارم فردا داور ستاره میدان باشد.

هاشمی‌نسب همچنین درباره عملکرد این باشگاه در فصل نقل‌وانتقالات گفت: از خریدهای خودمان راضی هستیم. جا دارد از محمدی و آذری مدیرعامل کارخانه و باشگاه تشکر کنیم. امسال با توجه به حضور در لیگ قهرمانان آسیا بازیکن گرفتیم و امیدوارم نماینده شایسته‌ای برای کشورمان باشیم و هواداران فولاد را خوشحال کنیم.

او درباره جدایی امیرحسین باقرپور و عباس بوعذار از جمع بازیکنان این تیم  گفت: ما هفت بازیکن زیر ۲۵ سال داشتیم که فقط از چهار نفر باید استفاده می‌کردیم. با توجه به نظرات کادر فنی به این نتیجه رسیدیم که باقرپور حذف شود. او پارسال بازی‌های خوبی انجام داد و امیدوارم در آینده موفق باشد. عباس بوعذار هم با توجه به حضور پاتوسی و قاسمی‌نژاد، دوست داشت بیشتر بازی کند. او پارسال عصای دستمان بود و تصمیم بر جدایی او شد. امیدوارم او در تیم جدیدش موفق باشد.