مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور ازدواج کردند

مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور ازدواج کردند


منبع: روزیاتو

156

1399/8/29

23:02


ازدواج مهدی پاکدل

ازدواج مهدی پاکدل با رعنا آزادی ور از جمله خبرهای آخرین ساعات پنجشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۹ بود که بسیاری را شگفت زده کرد. عاطفه رضوی هنرپیشه سینما دقایقی پیش با انتشار تصویری از ازدواج مهدی پاکدل و رعنا آزادی در صفحه اینستاگرام خود این خبر را رسما اعلام کرد.

خانم رضوی که همسر حسین پاکدل برادر مهدی پاکدل است با انتشار عکسی دو نفره از این عروس و داما نوشت. دوستتان دارم. مبارکمان باشد.

ازدواج مهدی پاکدل و رعنا آزادی

مهدی پاکدل که در سال ۱۳۸۵ با بهنوش طباطبایی دیگر هنرپیشه سینما و تلویزیون ازدواج کرده بود در سال ۱۳۹۵ خبر جدایی خود را رسانه ای کرد. مهدی پاکدل زاده ۱۰ تیر ۱۳۵۹ در اصفهان است و علاوه بر بازیگری دستی هم در موسیقی دارد. او پیشتر آلبومی با نام در انعکاس کوچه های خیس را منتشر کرد. چهار راه استانبول، تنگه ابوقریب و مصائب دوشیزه (او در این فیلم با بهنوش طباطبایی همبازی شد) از جمله فیلم های سینمایی هستند که مهدی پاکدل در آنها ایفای نقش کرده. رعنا آزادی نیز متولد ۱۷ فروردین ۱۳۶۲ است و اولین حضورش در سینما با فیلم مارمولک به کارگردانی کمال تبریزی بود.

رعنا آزادی ور در سال ۱۳۸۴ برای اولین بار نقش اول یک فیلم را بر عهده داشت و همراه با نیما شاهرخ شاهی در فیلم پارک وی به ایفای نقش پرداخت. او در فیلم درباره الی نقش همسر یکی از زوج‌های جوان فیلم را بازی می‌کند که در داستان سه روزه سفر این زوج‌ها به شمال در گیر است و با بازی در این نقش در سیر داستان هم پای سایر شخصیت‌های داستان با اتفاقات روبرو می‌شود.

 

مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور ازدواج کردند

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

لغو پاسخ

ورود

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو