دانلود بازی Fragile برای کامپیوتر – نسخه DARKSiDERS

دانلود بازی Fragile برای کامپیوتر – نسخه DARKSiDERS


منبع: دانلود ها

120

1399/8/30

02:34


داستان بازی Fragile در مورد کودکانی است که همه ساله مفقود می‌شوند و دیگر هرگز پیدا نمی‌شوند. همین زمینه‌ی ترسناک، روایت‌های کلی بازی را تشکیل داده است. دختر جوانی ربوده شده است و به مکانی منتقل می‌شود که فقط می‌توانید از طریق یک کابوس آن را تجربه کنید. این دخترک ده سال سن دارد و با همین ناپختگی باید بتواند زنده بماند. جهنمی روی زمین در جریان است و باید دید که چه اتفاقی برای ذهن شکننده یک دختر نوجوان کوچک رخ خواهد داد. این حجم از اتفاقات ناگوار برای یک دختر کم سن و سال، یقینا عواقب بسیار بدی خواهد داشت و فشار زیادی به وی وارد می‌شود.

بازی Fragile از یک داستان وحشتناک تشکیل شده است و تعلیق‌های بسیاری در آن رخ می‌دهد. یک بزرگ‌سال در بطن ماجراهای ترسناک و جامپ اسکیر محیط بازی حضور ندارد و همه‌ی این فشارها را باید یک کودک تجربه کند. او اما قرار نیست که از خودش ضعف نشان داده و اجازه دهد که هیولاها ذهن وی را تسخیر کنند. او کاوش را پیش گرفته و قصد دارد که در برابر تمام این ماجراها مقاومت کند. او ضعف را کنار گذاشته و سعی می‌کند که با حل معماهای منحصربه‌فرد بازی، راهی برای فرار خودش پیدا کند.

Fragile PC-DARKSiDERS

دانلود-بازی-Fragile

شخصیت اصلی بازی Fragile در طول راه حقایق وحشتناک بسیاری را کشف خواهد کرد و قرار است که درباره دیگر کودکان ربوده شده نیز تحقیقاتی داشته باشد. او در دنیای این بازی غرق شده و در دل کشور مغولستان، به‌دنبال دیگر افراد گرفتار در پروسه‌ی آدم ربایی است. فضای تعلیقی بازی همراه با المان‌های ترسناک، تجربه‌ی جالبی را برای علاقه‌مندان این سری رقم زده است و می‌توانند در راهروهای ترسناک بازی قدم زده و گیم‌پلی را تجربه کنند که سرتاس چالش‌های هیجان انگیز و اکشن است. هیچ چیز ساده نیست و شما باید از دید یک دختر کوچک به ماجراها نگاه کنید. بنابراین ترس با تاثیرگذاری چندبرابری روی شما اثر خواهد کرد.

info

Many children go missing every year never to be found again. This is a story of a young girl who was abducted and brought to a place you could only experience in a nightmare. How can you survive and escape hell on earth if you are only 10 years old? What happens when things are TOO MUCH for the fragile mind of a child?

Fragile is a gruesome tale full of suspense. It is not for the faint-hearted Try to escape from “monsters”, explore, solve realistic puzzles and discover horrific truths about the missing children along the way. Get pulled into the 2D, hand drawn world of Fragile which takes place in Mongolia.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: OS: Windows 8.1 64-bit or Higher

Processor: Processor: Intel Core i5-750S 2.4GHz / AMD Phenom II X4 965

Memory: 2 GB RAM GB RAM

Graphics: Graphics: AMD Radeon R7 240 2GB or NVIDIA GeForce GT 720 v2

DirectX: Version 9.0

Storage: 4 GB available space

Sound Card: DirectX 9 compatible Sound Card

Additional Notes: Windows-compatible keyboard, mouse and headset, optional Microsoft Xbox 360 Controller

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) محتوای درون پوشه DARKSiDERS را در محل نصب بازی خود کپی و جایگزین کنید تا بازی کرک شود.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Fragile-DARKSiDERS:

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو