النی کاریندرو آهنگساز فیلم مالیک شد

منبع: برترین ها

83

1399/9/1

10:44


النی کاریندرو آهنگساز مشهور یونانی به پروژه «آخرین سیاره» جدیدترین اثر ترنس مالیک پیوست.

خبرگزاری صبا: النی کاریندرو آهنگساز مشهور یونانی به پروژه «آخرین سیاره» جدیدترین اثر ترنس مالیک پیوست.
 

النی کاریندرو آهنگساز فیلم مالیک شد

 
فیلم «آخرین سیاره» تازه ترین ساخته ترنس مالیک که به واسطه شایعه حضور لیلا حاتمی در آن در محافل فرهنگی ما بسیار سر و صدا به پا کرده هم اکنون در مراحل پس از تولید قرار دارد و کمتر از چند ماه دیگر اکران می شود. این خبر را نشریه سینمایی «فیلم استیج» اعلام کرده است.
 
بنا به اعلام «فیلم استیج»، النی کاریندرو آهنگساز نامدار یونانی فیلم های تئو آنگلوپولوس که سابقه ساخت موسیقی برای فیلم «بمب، یک عاشقانه»  به کارگردانی پیمان معادی با بازی لیلا حاتمی را نیز در کارنامه دارد در جایگاه آهنگساز به این پروژه پیوسته است. البته هنوز مشخص نیست کاریندرو موسیقی متن کاملی برای این فیلم می سازد یا اینکه باید منتظر چند قطعه جداگانه از این آهنگساز باشیم.
 
«فیلم استیج» در معرفی بازیگران و شخصیت های فیلم «آخرین سیاره» اطلاعات جدیدی عرضه نکرده است، هنوز به طور رسمی حضور لیلا حاتمی در فیلم و همینطور نقش این بازیگر (آنگونه که گفته می شود شخصیت مریم مجدلیه) اعلام نشده است، طبق اطلاعاتی که تا به امروز رسمی شده است گیزا رورینگ بازیگر مجاری فیلم «پسر شائول» نقش عیسی مسیح (ع)، ماتیاس اسخونارتس بازیگر بلژیکی نقش پیتر مقدس، مارک رایلنس انگلیسی نقش شیطان را در این فیلم ایفا می کنند، جوزف فاینس و داگلاس بوت از دیگر بازیگران این فیلم هستند.
 
فیلم «آخرین سیاره» قرار است اوایل سال آینده میلادی یعنی کمتر از چند ماه دیگر در سینماها اکران شود. فیلمبرداری این پروژه از ماه ژوئن سال ۲۰۱۹ در جنوب ایتالیا آغاز شده بود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو