بررسی عطرهای بازیگران معروف ایرانی

منبع: دلگرم

135

1399/9/1

14:39


بررسی عطرهای بازیگران معروف ایرانی

در سراسر دنیا بسیاری از سلبریتی ها در کنار کار و حرفه اصلی خود، به فعالیت های دیگری همچون ساخت برند شخصی در زمینه مد و لباس یا لوازم آرایشی ورود می کنند. بسیاری از هنرمندان سرشناس جهان نیز مطابق با سلیقه و شخصیت خود برند عطر شخصی خود را تولید کرده اند که احتمالاً با تعدادی از آن ها آشنا شده اید یا حتی مشتری آن ها هستید.

در میان سرشناس ترین این برندها می توان به عطر زنانه Curious از بریتنی اسپیرز، عطر زنانه - مردانه Stash از سارا جسیکا پارکر، عطر زنانه Fame از لیدی گاگا، عطر زنانه Crush از ریحانا، عطر زنانه Fairy Dust از پاریس هیلتون، عطر زنانه Killer Queen از کیتی پری، عطر زنانه Kim از کیم کارداشیان، عطر زنانه Incredible Things از تیلور سوئیفت، عطر زنانه Glow از جنیفر لوپز، عطر زنانه White Diamond از الیزابت تیلور، عطر زنانه Fancy Nights از جسیکا سیمپسون و... اشاره کرد که هرکدام از این برندها جدا از سلیقه با شخصیت هنرمندان پشت آن نیز نزدیکی دارد.

در ایران نیز تعدادی از بازیگران سرشناس همچون لیلا حاتمی و نوید محمدزاده در سال های اخیر از برند شخصی خود رونمایی کرده اند که در ادامه به معرفی آن ها خواهیم پرداخت.

قطعاً اگر در یک سال اخیر به یک فروشگاه عطر فروشی مراجعه کرده باشید با عطر نوید محمدزاده به اسم نوید و عطر لیلا حاتمی به نام تهران برخورد کرده اید. حال اگر به رایحه آن علاقه داشته اید یا قصد خرید عطر با برند آن ها را دارید، ادامه این مطلب را از دست ندهید.

عطر لیلا حاتمی -تهران!

عطر هنرمندان

اولین نکته ای که باید در خصوص عطر تهران لیلا حاتمی بگوییم، همکاری آن با کمپانی روبرته از کشور فرانسه مهد برندهای سرشناس عطر و بهترین رایحه ها است. عطر لیلا حاتمی از حوالی سال 1396 بود که تولید شد و امروزه خیلی بیشتر از دیگر برندها جای خود را میان خریداران باز کرده است. عطرهای تهران با رایحه های مردانه و زنانه در بازار موجود است.

عطر زنانه تهران لیلا حاتمی دارای رایحه ای از گل های شرقی و ویژگی گل های آسیایی است. در نت ابتدایی این عطر رایحه گریپ فروت، ترنج، هل و فلفل، در نت میانی: گل یاس، بنفشه و شکلات و در نت انتهایی: نعناع هندی، وانیل، خزه و کارامل وجود دارد که در مجموع رایحه ای گرم و شیرین را تشکیل می دهند.

عطر مردانه تهران لیلا حاتمی اما با بوی خنک و تلخی همراه است. نت ابتدایی آن را: نارنج، فلفل سیاه و هل، نت میانی: توت سیاه، سیب سبز و نعناع هندی و نت انتهایی آن را: خزه، وتیور و عنبر تشکیل می دهند تا با عطری بیانگر یک مرد با نشاط، جسور و مهربان مواجه شوید.

گفتنی است؛ عطر لیلا حاتمی در حجم 100 میل است و برای استفاده روزانه توصیه می شود.

عطر نوید محمد زاده -نوید!

عطر هنرمندان

در ماه های گذشته بود که نوید محمدزاده از برند شخصی عطر خود با عنوان نوید رونمایی کرد. این عطر در تاریخ 10 تیر 99 در دو مدل عطر زنانه نوید محمدزاده For Her و عطر مردانه نوید For Him عرضه شد. او در تبلیغ این عطر می‌گوید که “بماند به یادگار، از من به تو”.

اگر به شیشه و بسته بندی عطر نگاهی بیندازید متوجه می شوید که محمدزاده از همان ابتدا خواسته عطری با جزئیات اهداف خودش را داشته باشد. در بسته بندی عطر با تصویر یک ببر مواجه می شوید تا احتمالاً با عطری دارای رایحه با صلابت، قدرت و اعتماد به نفس همراه شوید.

عطر زنانه فور هر نوید محمدزاده با رایحه گرم و شیرینی همراه است. نت ابتدایی آن: نارنج، لیمو ترش و سیب ترش، نت میانی :گل صد تومانی، رز و پرالین و نت پایانی آن چوب سدر و مشک است. خانواده بویایی این عطر را باید میوه ای و گلی عنوان کرد.

عطر مردانه فور هیم نوید محمدزاده دارای رایحه خنک و تلخ است.نت ابتدایی آن را ترنج، ریحان، برگ بنفشه، نت میانی را جوز هندی و فلفل صورتی و نت پایانی آن را وتیور و نعناع هندی تشکیل می دهند. این عطر را باید در خانواده بویایی با طراوت و ادویه ای جای داد.

عطر نوید محمدزاده نیز در حجم 100 میل تولید شده است و برای استفاده روزانه گزینه مناسبی است.

در این مطلب با توضیحات دو عطر سرشناس ایرانی آشنا شدید اما برای خرید عطر یادتان باشد که مواردی همچون سن و سال، موارد مصرف همچون مکان استفاده از عطر، فصل ها، گرم و سرد بودن عطر و... را پیش از خرید در نظر بگیرید.

اما در کنار کیفیت مناسب عطرهای نوید و تهران باید به قیمت آن نیز توجه کرد. قیمت این دو عطر در مقایسه با نمونه های خارجی آن بسیار به صرفه تر است و می تواند آن را به عطری برای مصرف روزانه تبدیل کند. همچنین شایان ذکر است که هردو عطر های نام برده شده با استقبال بسیار خوبی از سوی کارشناسان عطر و مردم مواجه شده است.


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو