تعبیر خواب مژه چشم برای خانم ها و آقایان

تعبیر خواب مژه چشم برای خانم ها و آقایان


منبع: آرگا

388

1399/9/1

21:04


مژه در خواب با توجه به نحوی که مشاهده می شود از معانی متفاوتی برخوردار است. برای آشنایی با تعبیر خواب مژه در این بخش از مجله آرگا با ما همراه شوید.

به طور کلی داشتن مژه هایی بلند و زیبا از معیار های زیبایی برای خانم ها به حساب می آید که از این رو ممکن است در بسیاری از خواب و رویا های آدمی پدیدار گردد. گفتنی است که در گذشته دیدن این خواب ها چندان در بین مردم رواج نداشته است؛ چرا که دغدغه ها متفاوت بوده است. اما امروزه می توان بسیاری از خواب خانم ها را مرتبط با زیبایی و اسباب آن دانست، در ادامه این مطلب به تعبیر خواب مژه از نظر چندین معبر و به صورت کلی پرداخته ایم.

همچنین در این خواب امکان دارد که وسایل آرایشی به مانند ریمل و خط چشم نیز مشاهده شود که هر یک از تعبیر و معنای متفاوتی برخوردار هستند.

تعبیر خواب مژه پر پشت چیست؟

تعبیر خواب مژه

در ادامه به انواعی از این خواب ها که ممکن است بیننده آن را مشاهده کند، پرداخته ایم.

  • تعبیر خواب مژه از نظر امام صادق (ع)

به طور کلی مژه در خواب دیدن بر ۴ وجه است.

  1. دوست و همدم
  2. شادی و نشاط
  3. ثروت و گنج
  4. دین و ایمان
  • ابن سیرین

  1. دیدن مژه در خواب به معنای مراقبت از دین و ایمان است.
  2. اگر در خواب مژه هایتان را ببینید که می ریزد، یعنی این که در دین بیننده خواب انحرافاتی ایجاد شده است.
  3. اگر مژه را در حال تکان خوردن مشاهده کردید، یعنی اینکه به بیماری مبتلا خواهید شد.
  • منوچهر مطیعی تهرانی

  1. به طور کلی مژه به نشانه عزیزان و نزدیکان است، پس اگر مژه ای به روی چشمان نبینی یعنی این که تنها و نا امید خواهی شد.
  2. اگر مژه هایی بلند و زیبا ببینید یعنی این که از دوست و نزدیکان بسیاری برخودار می شوید که در تمامی شرایط به کنارتان باقی خواهند ماند.
  3. اگر در خواب ببینید که مژه راست ندارید، یعنی اینکه از طرف خواهر و برادر و والدین دچار بی محبتی خواهید شد، که در پی آن از همسر و فرزندانی وفادار برخوردار می شوید. همچنین چشم چپ و فاقد مژه نیز به همان تعبیر اما بر عکس می باشد.

تعبیر خواب مژه به چه صورت است؟

  • ریزش مژه

  1. اگر فردی در خواب ببینئد که مژه هایش می ریزد، به احساسات شما اشاره دارد که فکر می کنید از جذابیت خوبی برخوردار نیستید و همچنین در طی زمان به پیری چهره و پوست نزدیک تر می شوید.
  2. همچنین دیدن این خواب در صورتی دیگر به کاهش اعتماد به نفس در شما اشاره دارد، به طور مثال فردی که تجربه تلخ خیانت را در زندگی واقعی خود چشیده است، در خواب این گونه می بیند که دیگر جذابیت دیگر را سابق نیست و از این رو رقیبانی زیبارو تر در جبهه رو به رو خواهد داشت.
  3. اگر فردی در خواب ببیند که کسی مژه هاش را می چیند و یا به وسیله قیچی کوتاه می کند، بدان معناست که به او خیانت شده و پس از آگاهی از موضع نیز به شدت عصبانی و ناراحت خواهد شد که در نهایت احساس نا امیدی و عدم اعتماد به نفس در بر او را می گیرد.
  • مژه مصنوعی

  1. این خواب به عدم اعتماد به نفس دلالت دارد. به این معنا که همواره به دنبال تایید و تشویق از سوی دیگران هستید و همواره در پی آن هستید که زیبایی تان از نظر دیگران تایید شده باشد.
  2. این خواب به شخصیت دیگری از شما اشاره دارد که همواره دوست دارید فردی با آرایش باشید و از نشان دادن چهره طبیعی و بدون آرایش خود نیز در هراس هستید. همچنین این خواب بدان معناست که از حاظر شدن در جمعی که آرایش خوبی بر صورت ندارید، خجالت زده می شوید.
  3. تعبیر خواب مژه مصنوعی در صورتی دیگر نشان دهنده سادگی شماست؛ به این صورت که حرف دیگران برایتان بسیار اهمیت دارد.
  4. همچنین در حالتی دیگر می خواهد به شما نشان دهد که دست از حرف دیگران بردارید، چرا که در زندگی تنها خود برای خود ارزش دارید و از این رو نباید به انجام کار هایی که رضایت دیگران را به دنبال دارد و خود ناراضی هستید، بپردازید.
  5. مژه مصنوعی در خواب به دنبال کردن آرزو هایی است که ممکن است برایتان مشکل آفرین باشد. برای پیشگیری از این موضوع بایستی کمی رازدار باشید و از درد و دل کردن با دیگران بپرهیزید، چرا که ضرر برایتان در پی دارد.
  6. مژه مصنوعی در خواب دیدن گاه دوستانی به ظاهر دلسوز هستند که برایتان حکمی کمتر از دشمن را ندارند. اینکه آن ها همواره به دنبال ضربه زدن به شما هستند و از این رو باید بیشتر مراقب باشید.

تعبیر خواب مژه مصنوعی چیست؟

  • فرود باران و برف به روی مژه

  1. اگر در خواب ببینید که بر روی مژه هایتان کمی برف و باران نشسته است که در نهایت مژه هایتان یخ زده است، بدان معناست که کسی در پی جریحه دار کردن احساسات شما است.
  2. همچنین به کسی دلالت دارد که نسبت به زیبایی تان انتقاد بسیاری کرده و در پی خیانت به شما است.
  • مزه هایی بلند و زیبا

  1. تعبیر خواب مژه هایی بلند و زیبا به این صورت است که از اعتماد به نفس کافی برای مبارزه با مشکلات زندگی تان برخوردار هستید. در این راه شاید کمی خسته و یا ناامید شوید، اما گفتنی است که پیروزی بزرگ در انتظارتان است.
  • مژه های براق

  1. اگر در خواب مژه هایی براق و درخشان ببینید، یعنی این که از رضایت و خوشبختی بسیاری برخوردار هستید و در حال حاظر نیز شادی و نشاط در بر زندگی تان را گرفته است.
  • فقدان مژه به روی چشم

  1. اگر در خواب چشم هایتان را بدون مژه ببیینید، یعنی این که خیانت جنسی در حق شما شده است. امکان دارد که از این موضوع آگاه باشید اما توجه داشته باشید که بهترین راه سکوت است، چرا که در پی این سکوت، فرصتی طلایی در انتظار شماست.

تعبیر خواب ریمل زدن به مژه چیست؟

  • ریمل زدن

  1. اگر در خواب خود را مشغول ریمل زدن دیدید، یعنی اینکه از اعتماد به نفس خوبی در زندگی برخوردار نیستید.
  2. در صورتی دگر این خواب نشان دهنده دورویی شما می باشد که برای رسیدن به خواسته هایتان، همواره در حال رنگ عوض کردن و تغییر جبهه هستید.
  3. ریمل زدن در خواب نشانه خیانت به عشق نیز می باشد.
  • مژه های ضخیم و پر پشت

  1. اگر خود را در حالی که مژه ها پر پشت و ضخیم دارید ،مشاهده کردید؛ یعنی اینکه به اهداف خود نزدیک تر شده اید و هر لحظه برای رسیدن به آن آماده هستید.
  2. این خواب می تواند به عشقی جدید در زندگی نیز تعبیر گردد.

در صورتی که از مطالعه این مطلب به کنار ما لذت بردید، با کلیک به روی دیگر مطالب مرتبط همانند تعبیر خواب چشم و تعبیر خواب آرایش کردن باری دیگر ما را همراهی کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو