در جستجوی جیمزباند جوان

منبع: برترین ها

107

1399/9/2

08:21


می‎گویند تهیه‌کنندگان جیمزباند دنبال بازیگری جوان در حال و هوای تیموتی شالامی برای جایگزینی دانیل کریگ هستند.قرار است کری فوکوناگا کارگردان فیلم بعدی جیمزباند نیز باشد.

دنیای تصویرآنلاین: می‎گویند تهیه‌کنندگان جیمزباند دنبال بازیگری جوان در حال و هوای تیموتی شالامی برای جایگزینی دانیل کریگ هستند.قرار است کری فوکوناگا کارگردان فیلم بعدی جیمزباند نیز باشد.
 

در جستجوی جیمزباند جوان

 
دانیل کریگ با «زمانی برای مردن نیست»ساخته کری فوکوناگا با نقش جیمزباند خداحافظی خواهد کرد.
 
تهیه‌کنندگان باید برای تدوام مجموعه فیلم‌های جیمزباند بازیگر نقش این مامور مخفی را پیدا کنند.
 
نمایش فیلم «زمانی برای مردن نیست» بارها به دلیل اوج آمار مبتلایان به ویروس کرونا تغییر کرد  و حالا قرار است  دوم آوریل سال آینده این فیلم به نمایش  عمومی درآید.
 

در جستجوی جیمزباند جوان

 
گویا تهیه کنندگان باربارا بروکلی و مایکل جی ویلسون از کری فوکوناگا درخواست کردند که فیلم بعدی جیمزباند را کارگردانی کند و حالا در نظر دارند دنبال جیمزباندی به مراتب جوان‌تر در تیپ تیموتی شالامی بگردند.
 
چارلز مورفی یکی از کارشناسان سینمایی می‌گوید:«باوجودی که ما همه جور شایعه‌ای درباره  بازیگر جدید جیمزباند شنیدیم. اما به من گفته شده که تهیه‌کنندگان دنبال گزینه‌های جذابی هستند.»
 
«دانیل کریگ 38 ساله بود که این نقش را پذیرفت. به من گفته‌اند که استودیو دنبال جذب بازیگری به مراتب جوان‌تر است و دنبال انتخابی غیرسنتی است. بازیگری در تیپ و سبک تیموتی شالامی یا رابرت پتینسون.»
 
البته این حرف‌ها به این معنی نیست که تهیه کنندگان فیلم‌های جیمزباند دنبال تیموتی شالامی یا رابرت پتینسون برای نقش مامور 007 باشند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو