برترین مارک های سیگار/ سیگار دختران ایرانی

برترین مارک های سیگار/ سیگار دختران ایرانی


منبع: ناز وب

672

1399/9/2

08:47


برترین مارک های سیگار/ سیگار دختران ایرانی

دردها، پشت دود رقصان سیگار *** غلیظِ غلیظ.

رگ ها ، اعتراضی ندارند***و چاقو هنوز نصیحتگر است

آینده بین ***و دفاعگر از خدا

تسلایی در میان نیست***و چاقو از فلسفه ی سیگار

چیزی سرش نمی شود!!

 

برترین مارک های سیگار/ سیگار دختران ایرانی

 

سیگار چیست؟

سیگار مواد مخدری است برگ بریده یا خردکردهٔ توتون که معمولاً در کاغذ نازک پیچیده شده‌است که برای «کشیدن دود» آن بکار می‌رود. به تنها یک نخ سیگار به انگلیسی سیگارت می‌گویند، و در اصطلاح آنها به آنچه ما سیگار برگ می‌گوییم، سیگار اطلاق می‌شود.

طرز استفادهٔ آن این طور است که یک طرف آن را آتش می‌زنند، و از طرف دیگر (که معمولاً فیلتر یا مُشتوک دارد) دود را به درون ریه‌ها می‌کشند (پُک زدن).

 

سیگار را با پیچیدن تنباکو در کاغذ سیگار که کاغذ نازکی است درست می‌کنند، و یا، در بیشتر موارد، سیگارهای آماده دارای نام تجاری ساخت کارخانه‌های تولید سیگارت را خریداری می‌کنند.

 

طبق اعلام رییس مرکز برنامه ریزی و نظارت بر دخانیات ایران، اسامی سیگارهای قاچاق بدین شرح است:

مارلبرو، بن، رویال، اروس، آفایر، میکادو، سناتور، کینگ دام، لامبورگینی، سر، مراد، والدن، امرالد، میامی، دی اند جی، اس ایکس، ماک (مک)، رویال.

نکته: وی هشدار داد که این نوع سیگارها با همان دستگاه های پیشرفته کارخانه های اصلی تولید و بسیار مشابه برند اصلی هستند و برای مصرف کننده غیر قابل تشخیص هستند ولی در حال حاضر ملاک تشخیص اصلی یا قاچاق بودن سیگارها، داشتن پیام و تصویر بهداشتی است و سیگارهایی که تصویر بهداشتی ندارند، قاچاق تلقی می ‌شوند.

 

در این بخش نگاهی داریم به معرفی برترین مارکهای سیگار موجود در ایران و سیگار های دخترانه! که مصرف آن در بین دختران جوان و زنان متاسفانه رواج یافته است هم چنین نگاهی داریم به فهرست 10 سیگار گران قیمت جهان که معمولا افراد میلیاردر مرتباً از آنها استفاده می کنند را در ادامه مشاهده نمایید :

گران قیمت ترین و مرغوب ترین سیگارهای جهان!

10. سیگار لاکشز (Louixs)

 

برترین مارک های سیگار/ سیگار دختران ایرانی

 

قیمت هر عدد: ۵۰ دلار /586,250 تومان
این سیگار در بورلی هیلز یکی از محبوبترین سیگارهای مردان ثروتمند است و در بیشتر کلوب ها و مهمانی های لاکچری که در این منطقه برگزار می شود حتما حضور خواهد داشت.

سازنده این سیگار محبوب کمپانی گلدوین متروپولیتن می باشد. بسیاری از کارشناسان معتقدند قیمت این سیگار نسبت به کیفیت آن کم است.

 

9. آرتورو فیونت اوپس ایکس (Arturo Fuente Opus X BBMF)

 

برترین مارک های سیگار/ سیگار دختران ایرانی

 

قیمت هر عدد: ۵۵ دلار /644,880 تومان
این سیگار هجده سانتی دیگر سیگار محبوب و گران این لیست است. سازنده این سیگار، کمپانی آرتورو فیونت در حقیقت اولین کمپانی سیگارسازی جهان بشمار می رود. این سیگار تولید بسیار محدودی دارد و تنها بصورت سفارشی عرضه می شود.

8. سیگارفیونت دون آرتورو انیور (Fuente Don Arturo AniverXario)

 

برترین مارک های سیگار/ سیگار دختران ایرانی

 

قیمت هر عدد: ۷۸ دلار /914,550 تومان Fuente Don Arturo AniverXario
این سیگار در سال ۲۰۰۱ ساخته شد اما در سال ۲۰۰۸ برای ادای احترام به آرتورو فیونت بنیانگذار کمپانی سیگارسازی آرتورو فیونت به تولید انبوه رسید. قیمت هر عدد از این سیگار ۷۸ دلار است.

مشتریان می توانند جعبه کامل این سیگار که حاوی ۹۲ سیگار است را به قیمت ۷۵۰۰ دلار بخرند.

 

7. آرتورو فیونت اوپس ایکس ای (Arturo Fuente Opus X “A)

 

برترین مارک های سیگار/ سیگار دختران ایرانی

 

قیمت هر عدد: ۷۹ دلار /926,280 تومان
این سیگار گرانترین و نایاب ترین سیگار برند آرتورو فیونت است که در سرتاسر جهان طرفداران پروپاقرصی دارد. اندازه این سیگار ۲۳ سانتیمتر است.

6. کوهیبا بیهایک (Cohiba Behike)

 

برترین مارک های سیگار/ سیگار دختران ایرانی

 

قیمت هر عدد: ۴۵۰ دلار /5,276,250 تومان
کوهیبا یکی از مشهورترین برندهای تولید سیگارهای لاکچری است که نامی آشنا برای تمامی طرفداران سیگارهای خاص است. این سیگار در سال ۲۰۰۶ و برای گرامیداشت چهلمین سال تاسیس این کمپانی کوبایی به تعداد محدود ساخته شد.

با وجود اینکه قیمت رسمی این سیگار ۴۵۰ دلار است به دلیل کمیاب شدن آن بسیار بیش از این بفروش می رسد. از این سیگار تنها ۴۰۰۰ عدد تولید شد.

 

5. گرکا هیز مجستی (Gurkha His Majestys Reserve)

 

برترین مارک های سیگار/ سیگار دختران ایرانی

 

قیمت هر عدد: ۱۰۰۰ دلار /11,725,000 تومان
از این سیگار استثنایی تنها ۱۰۰ پاکت در سال ساخته می شود و لیست انتظاری سه ساله برای خرید این سیگار پدید آمده است. طول هر کدام از این سیگارها ۱۹ سانتی متر است که در جعبه هایی حاوی بیست سیگار بفروش می رسند.

در ساخت این سیگار از تنباکوی هجده ساله استفاده شده است. این سیگار، سیگار محبوب بازیگر هالیوود، متیو مک‌کانهی و رییس جمهور پیشین آمریکا بیل کلینتون است.

 

برترین مارک های سیگار/ سیگار دختران ایرانی

 

4. گرکا بلک دراگون (Gurkha Black Dragon)

 

برترین مارک های سیگار/ سیگار دختران ایرانی

 

معرفی برترین مارک سیگار

 

برترین مارک های سیگار/ سیگار دختران ایرانی

 

قیمت هر عدد: ۱۱۵۰ دلار /13,483,750 تومان
ابن سیگار نیز همانند نمونه پیشین تولید بسیار محدوی دارد. طول این سیگار ۲۱ سانتی متر است و در تهیه آن از مرغوبترین توتون موجود استفاده شده است. این سیگارها در جعبه هایی دست ساز و بسیار زیبا ساخته شده از استخوان شتر عرضه می شوند.

3. کینگ آف دانمارک سیگارز(King of Denmark Cigars)

 

برترین مارک های سیگار/ سیگار دختران ایرانی

 

قیمت هر عدد: ۴۵۰۰ دلار /52,762,500 تومان King of Denmark Cigars
همانطور که از اسم این سیگار برمی آید (پادشاه سیگارهای دانمارک) این سیگار یکی از فرمانروایان بی چون و چرای سیگارهای لاکچری است که تنها پادشاهان قادر به خرید آن هستند! این سیگاری در پوششی از طلا که بر روی آنها پیچیده شده است فروخته می شوند. سازندگان این سیگار همچنین امکان انتخاب سرسیگاری از جنس طلا، نقره و حتی الماس را برای خریداران فراهم کرده اند!

2. الجایگانته (The “El Gigante”)

 

برترین مارک های سیگار/ سیگار دختران ایرانی

 

قیمت: ۲۰۰,۰۰۰ دلار /2,345,000,000 تومان
این سیگار و سیگار بعدی یک قیمت دارند. الجایگانته نه تنها گرانترین سیگار جهان که بزرگترین سیگار جهان نیز بشمار می رود. در ساخت این سیگار غول آسا از ۷۲۵ کیلوگرم تنباکو استفاده شده است و چهل نفر می توانند بطور همزمان آن را بکشند!

1. مایان سیکارس (Mayan Sicars)

 

برترین مارک های سیگار/ سیگار دختران ایرانی

 

قیمت هر عدد: ۲۰۰,۰۰۰ دلار /2,345,000,000 تومان

این سیگار، گرانترین سیگار با اندازه معمولی در جهان است. قدمت این سیگار به ۶۰۰ سال پیش باز می گردد. این سیگار توسط تیم باستانشناسی دانشگاه تمپا در کشور گواتمالا کشف شد. با وجود قدمت بالای این سیگارها هنوز قابل کشیدن هستند البته برای کسی که پول خرید حداقل یکی از این سیگارها را داشته باشد!

 

برترین مارک های سیگار/ سیگار دختران ایرانی

 

بهترین برند های سیگار در دنیا

اینک نگاهی داریم به سیگارهای معروف دخترانه در ایران در تازه‌ترین خبرهای مرتبط با زندگی خاص لاکچری دختران و پسران در تهران، برخی دختران به اصطلاح پولدار به تفریحی عجیب روی آورده‌اند و سیگارهایی دود می‌کنند که روکش طلا دارد و هر بسته آن حدود یک میلیون تومان قیمت دارد و هر نخ آن بین ۶۰ تا ۷۰ هزار تومان فروش می‌رود.

 

این روزها برای دیدن زنان و دختران سیگاری نیازی نیست چشم تیز کنی. فقط کافیست پشت ترافیک، توی کافی شاپ ها و پارک ها و میان هیاهوی تعطیلات آخر هفته نیم نگاهی به اطرافت بیندازی تا دخترانی را ببینی که سیگار را با فیگورهای متفاوت میان انگشتان شان می چرخانند و با ولع به آن پک می زنند.

 

برترین مارک های سیگار/ سیگار دختران ایرانی

 

یکی از بهترین برندهای سیگار در دنیا متعلق به GoldFlake یک شرکت تجاری هندی است که بیش از یک قرن است در بازار وجود دارد. این سیگار در انواع مختلف goldflake king، goldflake king lights، gold flake، goldflake lights به فروش می رسد و توسط شرکت ITC Limited تولید می شود.

 

Insignia-9

یک سیگار دیگر از شرکت ITC Limited که یکی از گران ترین سیگار ها در هند می باشد. این سیگار با برند هایی مثل Cartier، john player black، Dunhill و sobranie مقایسه می شود. اگر شما از کسانی هستید که نه تنها کیفیت بلکه کلاس نیز برای شما مهم است، این برند سیگار دقیقا همان چیزی است که شما دنبال آن هستید.

 

Benson & Hedge-8

اگر شما می خواهید طعم واقعی و خالص تنباکو Virginia را بدانید، یک بار این سیگار را امتحان کنید. یک سیگار انگلیسی متعلق به شرکت فلیپ موریس. این سیگار برای کسانی است که نمی خواهند سیگارشان خیلی سنگین و یا سبک باشد، انتخاب عالی ای است. B&H یکی از مشهور ترین، در دسترس ترین و بهترین برند های سیگار در دنیا است.

 

برترین مارک های سیگار/ سیگار دختران ایرانی

 

۷-Pall Mall (پال مال)

این سیگار در انواع قرمز، آبی، نارنجی، سبز، مشکی و سفید تولید می شود که درصد تنباکو و نیکوتین هرکدام از آنها با یکدیگر متفاوت است. این سیگار از نظر قیمت دارای بهترین کیفیت است و توانسته جزئی از بهترین برند های سیگار در دنیا باشد.
علائم گرمازدگی و راه های پیشگری از آن

 

Camel-6

یک برند سیگار آمریکایی که طعم خود را از بهترین تنباکو های Virginia و ترکیه می گیرد. بسته بندی این سیگار به علت طراحی جذاب گرافیکی آن معروف است. این کمپانی سیگار اسپانسر مسابقات فرمول یک، رالی داکار،NASCAR، MotoGpو … نیز بوده است. همچنین در تعدادی از فیلم های سینمایی و موزیک های خوانندگان نیز به این سیگار اشاره شده است.

 

برترین مارک های سیگار/ سیگار دختران ایرانی

 

Lucky Strike-5

یکی از پرفروش ترین و بهترین برند های سیگار در آمریکا است. این برند به Lukies نیز معروف است. Lucky strke به استفاده از تنباکو و توتون بو داده شده به جای شکل خشک شده مشهور است.

 

Dunhill-4

اگر واقعا در بین بهترین برند های سیگار به دنبال یک سیگار با کیفیت هستید، Dunhill همان چیزی است که شما می خواهید. این سیگار یکی از لوکس ترین برند های سیگار است. تنوع بسیار زیاد با درصد تنباکو های متفاوت باعث شده سلیقه های اکثر مردم را شامل شود. مردم Dunhill را برای بو و طعم منحصر به فردش دوست دارند.

 

برترین مارک های سیگار/ سیگار دختران ایرانی

 

Parliament-3

یک برند آمریکایی که اکنون توسط کمپانی فلیپ موریس تولید می شود. این سیگار به فیلتر های کاغذی شسته رفته ی آن معروف است. این سیگار دارای انواع آبی، سفید، نقره ای، سبز و … است.

Davidoff-2

طعم و استایل شیک، این سیگار را جزئی از بهترین برند های سیگار در دنیا ساخته است و آن را در زمره ی سیگار های لوکس قرارا داده. Supreme، Magnum lights، Magnum، Slims، Lights، Mild، Classic،Menthol ، Ultra lights وSuper slims از انواع آن است.

 

Marlboro-1 (مارلبرو) صورتی دخترانه

 

برترین مارک های سیگار/ سیگار دختران ایرانی

 

و اما مقام اول بهترین برند های سیگار در دنیا برای Marlboro است. شرکت سازنده این سیگار فلیپ موریس است.در ابتدا این سیگار در سال ۱۹۲۴ برای زنان معرفی شد.

این سیگار تجربه ی متفاوتی را از سیگار کشیدن به شما می دهد. به همین منظور سیگار صورتی مارلبرو به سیگار دخترانه معروف است.  اسپانسرینگ فرمول یک برای فراری، مک لارن و باقی تیم های مشهور در کارنامه ی این کمپانی است. با استناد به سایت FORBES کمپانی مارلبرو دارای رتبه ی ۲۵ بین ارزشمند ترین شرکت های دنیا است.

ارزش این برند ۲۴.۱ بیلیون دلار است که در سال گذشته دارای ۱۰ درصد رشد نیز بوده است. جالب اینجاست که این برند ۴۳۲ میلیون دلار صرف تبلیغات کرده است.

 

سرنوشت پسر 2 ساله ای که روزی 40 نخ سیگار می کشید (تصاویر)

عکس های گرانترین سیگار نخی 1/5 میلیون تومان

حرف های بسیار جالب ته سیگار

بهترین هدیه های مناسب برای افراد سیگاری | ترک سیگار | عکس و قیمت


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو