ازدواج مهدی پاکدل با رعنا آزادی ور به همراه واکنش دیگر هنرمندان

ازدواج مهدی پاکدل با رعنا آزادی ور به همراه واکنش دیگر هنرمندان


منبع: مینویسم

333

1399/9/2

08:56


"ازدواج مهدی پاکدل با رعنا آزادی ور واکنش دیگر هنرمندان"

جمعه هفته گذشته در گشت و گذار اینستاگرامی خبر ازدواج مهدی پاکدل و رعنا آزادی توجه ها را به خود جلب نمود و به یکی از تیترهای خبری تبدیل شد. این خبر با انتشار پستی درباره ازدواج مجدد مهدی پاکدل با رعنا آزادی که توسط عاطفه رضوی همسر برادر مهدی پاکدل در صفحه اینستاگرام خود گذاشت منتشر شد. این خبر بسیار طرفداران آن ها را خوشحال کرد و با سیل کامنت و واکنش بازیگران و دوستدارانشان مواجه شد.

بیوگرافی سحر دولتشاهی و همایون شجریان و آیا شایعه ازدواج آنها صحت دارد؟

ازدواج مهدی پاکدل با رعنا آزادی ور واکنش دیگر هنرمندان

مهدی پاکدل در صفحه اینستاگرام خود واکنشی به این موضوع نشان نداد و رعنا آزادی ور به انتشار یک پست بسنده کرد. در ادامه خلاصه ای از بیوگرافی و زندگینامه این دو بازیگر محبوب را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم.

بیوگرافی مهدی پاکدل

مهدی پاکدل که متولد ۱۰ تیر ۱۳۵۹ می باشد. او بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایرانی است. مهدی پاکدل برادر کوچکتر حسین پاکدل نویسنده، مجری و کارگردان ایرانی و همچنین برادر مسعود پاکدل، عکاس و برنامه‌ساز ایرانی است.

مهدی پاکدل در سال ۱۳۸۹ با بازیگر سینما و تلویزیون بهنوش طباطبایی ازدواج کرد اما ازدواج آنها بیش از ۶ سال طول نکشید و آن ها در سال ۱۳۹۵ تصمیم به جدایی گرفتند. خبر طلاق آن ها در همان سال هم بسیار خبرساز بود.

اما حالا مهدی پاکدل مجدد ازدواج کرده است. انتشار این خبر از سوی همسر برادر مهدی پاکدل، عاطفه رضوی با قرار دادن عکسی از مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور انجام شد. در ادامه این پست با استقبال و تبریک هایی از طرف هنرمندان و هواداران آن ها مواجه شد. در زیر می توانید پست خانم رضوی را ببینید و کامنت ها و نظرهایی که از سوی دیگر بازیگران همچون کهراوه شریفی نیا و شهره سلطانی و گلاره عباسی و دیگر بازیگران بخوانید.

در حال حاضر مهدی پاکدل در اینستاگرام با نام mehdipakdel فعالیت می کند و حدود ۲٫۳ میلیون دنبال کننده دارد.

پس از انتشار این پست امیر آقایی نیز با قرار دادن استوری ازدواج آنها را تبریک گفت.

استوری امیر آقایی برای تبریک ازدواج مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور

استوری امیر آقایی برای تبریک ازدواج مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور

مارال بنی آدم نیز با انتشار عکسی از مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور ازدواج آن ها را تبریک گفت.

تبریک ازدواج مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور از طرف مارال بنی آدم

تبریک ازدواج مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور از طرف مارال بنی آدم

بیوگرافی پردیس پور عابدینی بازیگر نقش مانلی در سریال آقازاده

بیوگرافی رعنا آزادی ور

رعنا آزادی ور در تاریخ ۱۷ فروردین ۱۳۶۲ در تهران متولد شده است. او بازیگر سینما و تلویزیون می باشد و این شغل را از سال ۱۳۸۲ آغاز کرده است. او فعالیتش را سال ۱۳۸۱ با شرکت در کلاس های بازیگری موسسه کارنامه شروع کرد و توانست که در سال ۱۳۸۲ با بازی در «فیلم مارمولک» که به کارگردانی کمال تبریزی بود نقش فائزه را بازی کند.

رعنا آزادی ور به مدت دو سال پس از بازی در فیلم مارمولک دیگر در فیلمی بازی نکرد اما در سال ۱۳۸۴ با بازی در فیلم هوو دوباره به عرصه بازیگری بازگشت. او در سال ۱۳۹۶ وارد تئاتر شد و با نقش آفرینی در تئاتر «بام خانه بوشاسب درازست» به کارگردانی علی اتحاد به روی صحنه رفت.

صفحه فعالیت رعنا آزادی ور در اینستاگرام با نام rana_azadivar می باشد و با انتشار خبر ازدواج او با مهدی پاکدل تعداد دنبال کننده های او از ۶۳ هزار نفر به حدود ۸۵ هزار نفر رسیده است. لازم به ذکر است که این رعنا آزادیور و مهدی پاکدل در فیلم سینمایی محمد رسول الله با یکدیگر همکاری داشتند.

 عکس هایی از مهدی پاکدل و همسر جدیدش رعنا آزادی ور

مهدی پاکدل و همسر جدیدش رعنا آزادی ور

مهدی پاکدل در فیلم هم گناه

مهدی پاکدل و همسر جدیدش رعنا آزادی ور

رعنا آزادی ور در فیلم سینمایی محمد رسول الله

مهدی پاکدل و همسر جدیدش رعنا آزادی ور

عکس اینستاگرام رعنا آزادیور

مهدی پاکدل و همسر جدیدش رعنا آزادی ور

مهدی پاکدل در فیلم سینمایی محمد رسول الله

فروشگاه قطعات آسانسور

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو