معرفی تعدادی از بهترین سوغاتی های ژاپن

معرفی تعدادی از بهترین سوغاتی های ژاپن


منبع: همگردی

159

1399/9/2

10:00


کشور ژاپن، ترکیبی از قدیم و جدید است. در این کشور چیزهایی را می بینید که به قدیمی ترین و سنتی ترین وجوه این کشور مربوط بوده و در عین حال، با چیزهایی مواجه می شوید که جلوه های شگفت انگیزی از تکنولوژی و مدرنیته را به نمایش می گذارند. بنابراین، این کشور یکی از بهترین و جالب ترین کشورهای جهان در زمینه خرید بشمار می رود. اگر شما هم قصد سفر به ژاپن را دارید، با ما در مقاله سوغاتی های معروف ژاپن همراه شوید تا شما را با تعدادی از بهترین سوغاتی های ژاپن آشنا کنیم. قطعا، آشنایی با معروف ترین سوغاتی های ژاپن در خرید به شما کمک خواهد کرد.

بیشتر بخوانیدجاذبه های گردشگری ژاپن | مکان های غافلگیر کننده کشور ژاپن

لوازم آرایشی

محصولات زیبایی یکی از معروف ترین سوغاتی های ژاپن بشمار می روند، زیرا این محصولات اغلب با عنوان تولیدات با کیفیت عالی و قیمت مناسب شناخته می شوند. ژاپن گستره وسیعی از محصولات زیبایی و آرایشی را به میهمانان خود عرضه کرده و این تولیدات به آسانی در داروخانه های تمامی شهرهای این کشور پیدا می شوند. علاوه بر محصولات ویژه مراقبت پوست و لوازم آرایشی، تولیدات کرمهای ضد آفتاب ژاپنی نیز به شدت محبوب و مورد تقاضای مشتریان هستند. وبسایت محبوب @cosme، هر ساله مراسم جوایز بهترین لوازم آرایشی را برگزار کرده و همواره به معرفی لوازم آرایشی مشهور و محبوب می پردازد. اگر بدنبال بهترین محصولات تولیدی آرایشی و زیبایی ژاپن در سالهای اخیر می گردید، بهتر است به این وبسایت مراجعه کرده و فهرست آنها را ببینید.

لوازم آرایشی

لوازم الکترونیکی

ژاپن بعنوان کشور پیشروی جهانی در زمینه تکنولوژی پیشرفته شناخته می شود و محصولات فوق العاده و بسیار نوآورانه ای از جمله ابزار الکترونیکی مدرن را به جهان عرضه می کند. محصولات محبوب الکترونیکی در ژاپن دوربین، برنج پز، صندلی الکترونیکی توالت، هدفن هستند. منطقه آکیبارا Akihabara بهترین گزینه برای خرید لوازم الکترونیک در ژاپن بشمار می رود، زیرا بسیاری از فروشگاه، مراکز خرید و محصولات ارائه شده در این منطقه از بهترین ها هستند. نکته مهم دیگر این است که در بیشتر این مراکز خرید بزرگ که مناسب خرید بهترین سوغاتی های ژاپن هستند، فروشندگان مسلط به زبان انگلیسی بوده و امکان خرید بدون پرداخت مالیات وجود دارد.

لوازم الکترونیکی

لباسهای ارزان قیمت

ژاپن یکی از بهترین کشورهای دنیا برای طرفداران مد است. مناطق توکیو مانند شیبویا Shibuya، هاراجوکو Harajuku و گینزا Ginza بهترین لباسها را که یکی از سوغاتی های معروف ژاپن بوده، به بازدیدکنندگان عرضه می کنند. علاوه بر مارکهای لوکس و گران قیمت، فروشگاه های بسیاری نیز وجود دارند که می توانید با بودجه کم از آنها خرید کنید. فروشگاه هایی مانند UNIQLO، GU و WEGO از بهترین فروشگاه های رو به مد و مراکز خرید ژاپن بوده که بین تمامی نسلها محبوبیت شدیدی دارند. اگر شما طرفدار مارکهای H&M، ZARA و Forever21 باشید، ممکن است از لباسهای این فروشگاه ها بسیار خوشتان بیاید.

لباسهای ارزان قیمت

خوراکی های ماچا Matcha

چاشنی ماچا Matcha (پودر چای سبز ژاپنی) در دهه اخیر به یکی از محصولات خوراکی با بیشترین تقاضا در جهان تبدیل شده است. طعم عالی این چاشنی و مزایایی که برای سلامتی دارد، بسیار مورد توجه قرار گرفته و در ژاپن شما می توانید محصولات ماچا Matcha را در انواع مختلف پیدا کنید. بسیاری از کافه های ژاپن، دسرهای خوش طعم، منحصر بفرد و اصیل ماچا Matcha مانند Matcha Parfait، Matcha Pancakes Matcha Gelato را به مشتریان خود عرضه می کنند.

دو شهری که بهترین طعم های ماچا Matcha را می توانید در آنها پیدا کنید، توکیو با تعداد زیاد کافه های عالی و کیوتو، جایگاه بهترین برگهای چای سبز و تعداد زیادی چایخانه اصیل هستند. علاوه بر این پودر، خوراکی های ماچا Matcha مانند KitKat و Pocky بعنوان یکی از معروف ترین سوغاتی های ژاپن، بسیار محبوب بوده و در فروشگاه های زنجیره ای، سوپرمارکت ها، داروخانه ها و فروشگاه های سوغاتی یافت می شوند.

خوراکی های ماچا Matcha

محصولات استارباکس

شرکت استارباکس Starbucks که محبوب ترین شرکت قهوه در جهان بوده و خوراکی و نوشیدنی های خوش طعمی دارد، در ژاپن به شدت محبوب هست. علاوه بر لیوان و ماگهای مخصوص این شرکت، کلکسیون محدودی از این لوازم در شهرهای بزرگ ژاپن مانند توکیو، اوزاکا، کیوتو، هوکایدو و اوکیناوا به فروش می رسند مثل، کلکسیونی با تم شکوفه های گیلاس که هر ساله در فصل بهار به بازار عرضه می شود. کلکسیون های فصلی مخصوص بسیار محبوبیت بوده و به محض ارائه شدن، به فروش می رسند.

محصولات استارباکس

محصولات صد ینی

فرض کنید در یکی از مراکز خرید ژاپن، همه چیز با قیمت صد ین به فروش می رسد. چه کسی دوست ندارد از این فروشگاه ارزان قیمت خرید کند؟! فروشگاه های صد ینی مکان محبوب ژاپنی ها برای خرید بوده و هم اکنون محصولات تعدادی از مارکهای مشهور مانند DAISO، Can DO و Seira در این فروشگاه ها بچشم می خورند. وقتی ما در مورد محصولات صد ینی فکر می کنیم، ممکن است بخاطر ارزان بودن آنها به کیفیتشان مشکوک باشیم. اما، محصولات اخیر فروشگاه های صد ینی بسیار با کیفیت بوده و شما با دیدن آنها باور نخواهید کرد که فقط 100 ین می ارزند.

محصولات صد ینی

اسباب بازی های منحصر بفرد

به لطف فرهنگ عظیم اوتاکو Otaku، چیزهای منحصر بفرد و عجیب بسیاری تحت عنوان بهترین سوغاتی های ژاپن به فروش می رسند. منطقه آکیبارا Akihabara بهترین منطقه برای خریدن چیزهای مرتبط با فرهنگ اوتاکو Otaku هست، چرا که تعداد زیادی فروشگاه های این چنینی در این منطقه یافت می شوند که چیزهای عجیبی در آنها به فروش می رسند. منطقه آکیبارا Akihabara برای طرفداران انیمیشن، مانگا (انیمیشن ژاپنی) و بازی، یکی از بهترین مناطق برای پیدا کردن اسباب بازی ها، مجسمه ها، بازی هاست.

اسباب بازی های منحصر بفرد

تولیدات سنتی

کشور ژاپن یک کشور تاریخی بوده و صنایع دستی و آثار هنری اصیل در آن یافت می شوند؛ بویژه در مناطق روستایی و شهرهای تاریخی مانند کیوتو یا منطقه توهوکو Tohoku، آثار هنری و صنایع دستی زیبا در فروشگاه های محلی فروش سوغاتی به فروش می رسند. موارد کوچک کادویی مانند چوبهای غذاخوری یا فوروشیکی Furoshiki از سوغاتی های معروف ژاپن بوده که حتما در سفر به ژاپن می بایست از آنها بخرید.

تولیدات سنتی

دارو

داروخانه ها یکی از محبوب ترین مکانها برای خرید در ژاپن هستند، زیرا لوازم بهداشتی آرایشی، داروها و محصولات پزشکی ژاپن امروزه بسیار محبوبیت دارند. اگر شما خارجی باشید، ممکن است در خرید دارو تردید کنید بنابراین، قبل از خرید آنها بطور مفصل تحقیق کرده و محصولات عالی و بسیار مفید پزشکی در ژاپن را بشناسید.

دارو

کتانی ورزشی

وقتی به ژاپن سفر می کنید، متوجه می شوید که برخی محصولات عرضه شده برای فروش در این کشور از همان محصولات در کشورهای دیگر ارزان تر هستند. یکی از این محصولات، کتانی و کفش های ورزشی است. شما در فروشگاه های چند شعبه ای بزرگ مانند ABC Mart می توانید کفش های ورزشی با قیمتهای بسیار مناسب را پیدا کنید. در ژاپن نه تنها می توانید محصولات ورزشی با قیمت پایین بخرید، بلکه محصولات محدودی مختص ژاپن در فروشگاه های مارکهای مشهوری مانند آدیداس Adidas، نایک Nike و اونیتسوکا تایگر Onitsuka Tiger به فروش می رسند.

کتانی ورزشی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو