بیانیه مجمع نمایندگان طلاب درباره مذاکره با آمریکا

منبع: برترین ها

53

1399/9/2

10:24


مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در هشدار به دولتمردان نسبت به زمینه‌سازی مذاکرات کور با شیطان بزرگ برخلاف نظر صریح رهبر معظم انقلاب اسلامی بیانیه ای صادر کرد.

خبرگزاری ایسنا: مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در هشدار به دولتمردان نسبت به زمینه‌سازی مذاکرات کور با شیطان بزرگ برخلاف نظر صریح رهبر معظم انقلاب اسلامی بیانیه ای صادر کرد که متن آن بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«وَقَالَتِ الْیَهُودُ یَدُاللَّهِ مَغْلُولَةٌ غُلَّتْ أَیْدِیهِمْ وَلُعِنُوا بِمَاقَالُوا بَلْ یَدَاهُ مَبْسُوطَتَانِ یُنْفِقُ کَیْفَ یَشَاءُ»

متأسفانه بعد از یک دوره آزمون و خطا از سوی دولتمردان و ضعف و قوت‌ها و فراز و نشیب‌های فراوان که نشان از عدم برنامه‌ریزی آقایان دارد، شاهد هستیم ایستادگی و بصیرت امت اسلام برگرفته از افکار تابناک رهبر معظم انقلاب موجب دلگرمی و شگفتی و غرور مقدس جهان اسلام در مقابل استبکار شده است، که این یکپارچگی و انسجام تحسین برانگیز همگان را رو سفید در نزد خدای بزرگ نموده و اجر و پاداش بخشیده است.

حال با چنین امت فهیم نباید اجازه داد کسانی که دل در گرو افکار غربی دارند، مستولی شده و دوباره راه اشتباه مذاکره را تکرار کنند و با آمدن شخصی و رفتن شخصی دیگر در آمریکا بحث مذاکره را داغ و آدرس غلط به مردم بدهند.

مسؤولین و دولتمردان! والله مشکل مردم، امروز مذاکره نیست؛ مشکل امروز مردم، بی‌تدبیری از ناحیه برخی سهل اندیشان و عدم برنامه مدون و نداشتن نقشه راه است؛ مشکل ما عدم باور به توانمندی‌های داخلی است؛ ما نسبت به فرمایشات مقام معظم رهبری کوتاهی نموده‌ایم و بارها چوب آن را خورده‌ایم و باید از این مدت کوتاه باقیمانده به وظیفه اصلی خود یعنی خدمت رسانی به مردم و سرعت بخشیدن جهت اجرای اقتصاد مقاومتی آن هم فعالانه و نه منفعلانه اقدام نماییم.

کسانی که به جوانان برومند این سرزمین ایمان ندارند و فقط به آن سوی مرزها دل خوش کرده و چشم دوخته‌اند، معلوم می‌شود هنوز عبرت نگرفته و در دشمن شناسی نقص دارند و یا عمداً به بزک دشمن می‌پردازند، ای کاش بصیرت و تعصب انقلابی را در خود زنده نمایند.

بدیهی است عدم توجه به منویات امامین انقلاب و خون پاک هزاران شهید خسارت دنیا و آخرت را بهمراه خواهد داشت.

والسلام علیکم و رحمت الله

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو