بهترین انیمیشن‌های سال ۲۰۲۰؛ جذاب و مهیج

بهترین انیمیشن‌های سال ۲۰۲۰؛ جذاب و مهیج


منبع: برترین ها

145

1399/9/2

10:34


صنعت انیمیشن‌سازی دنیا به سمت و سویی گرایش یافته که انیمیشن‌های جدید برای سرگرمی تمام سنین جذاب و هیجان‌انگیز می‌باشند. در ادامه این مطلب با برترین‌ها همراه باشید تا در لیستی جذاب و مهیج، بهترین انیمیشن‌های سال ۲۰۲۰ را به شما معرفی کنیم.

برترین‌ها: بسیاری بر این باورند که انیمیشن‌ها آثاری هستند که تنها کودکان را سرگرم می‌کنند، این در حالی است که صنعت انیمیشن‌سازی دنیا به سمت و سویی گرایش یافته که انیمیشن‌های جدید برای سرگرمی تمام سنین جذاب و هیجان‌انگیز می‌باشند. در ادامه این مطلب با برترین‌ها همراه باشید تا در لیستی جذاب و مهیج، بهترین انیمیشن‌های سال ۲۰۲۰ را به شما معرفی کنیم.

۱. تور جهانی ترول‌ها

بهترین انیمیشن‌های سال ۲۰۲۰

  • عنوان اصلی: Trolls World Tour
  • کارگردان: walt dohrn

کمپانی یونیورسال با ساخت ترول‌ها موجودات شاد و خوشحالی به دنیای انیمیشن معرفی کردند که همیشه به رقص و آواز می‌پردازند. در قسمت دوم این انیمیشن ترول‌ها یک ترول از سرزمین راک سعی دارد انواع موسیقی را از بین ببرد و خودش تنها موسیقی جهان باشد.

از نقاط قوت این انیمیشن می‌توان به روایت جذاب و شنیدن ترانه‌هایی از کلی کلارسون، جرج کلینتون و دیگر خواننده اشاره کرد.


۲. به پیش

بهترین انیمیشن‌های سال ۲۰۲۰

  • عنوان اصلی: Onward
  • کارگردان: dan scanlon

جدیدترین همکاری دیزنی و پیکسار داستان دو برادر که سعی می‌کنند با روح پدرشان ارتباط برقرار کنند و در این راه با افرادی جالبی که دارای قدرت‌های جادویی هستند، روبه رو می‌شوند.

این انیمیشن به کارگردانی دن اسکنلون و صداپیشگی کریس پرت و تام هالند را می‌توان یکی از بهترین انیمیشن‌های ۲۰۲۰ دانست که به شکلی احساسی و جذاب مفاهیم انسانی به تصویر می‌کشند.


۳. سونیک خارپشت

بهترین انیمیشن‌های سال ۲۰۲۰

  • عنوان اصلی: Sonic the Hedgehog
  • کارگردان: Jeff Fowler

سونیک اسم آشنایی برای بسیاری است همه ما به یاد بازی ویدئویی دوران کودکی خود می‌افتیم، سونیک امسال با اثر ترکیبی از انیمیشن و لایو اکشن به سراغ بچه‌ها آمده است.

سونیک با صداپیشگی بن شوارتز با داستانی مهیج یکی از بهترین انیمیشن‌های سال ۲۰۲۰ است. داستان این اثر به همکاری سونیک با مقامات محلی برای شکست دکتر روباتنیک پرداخته و صحنه‌هایی از آن ما را یاد بازی ویدئویی سونیک می‌اندازد.


۴. اسکوب

بهترین انیمیشن‌های سال ۲۰۲۰

  • عنوان اصلی: Scoob
  • کارگردان: Tony Cervone

فیلم اسکوب بازسازی مجموعه قدیمی و پرطرفدار اسکوبی دوو کمپانی وارنر است. دو شخصیت اصلی داستان به همراه دوستان خود با بزرگ‌ترین معمای عمر خود مواجه می‌شوند و در این راه به مبارزه با افراد شرور می‌پردازند.

این انیمیشن به کارگردانی تونی سرون آغازگر مجموعه جدیدی از داستان‌های اسکوبی دو و دوستانش است و یکی از مدعیان قرارگیری در بین بهترین انیمیشن‌های ۲۰۲۰ است.


۵. مینیون‌ها: بازگشت گرو

بهترین انیمیشن‌های سال ۲۰۲۰

  • عنوان اصلی: Minions: The Rise of Gru
  • کارگردان: Kyle Balda

مینیون‌ها: بازگشت گرو دنباله‌ای بر فیلم محبوب مینیون‌ها ساخته شده توسط کمپانی ایلومینیشن است و داستان مینیون‌ها که به دنبال یافتن ابرقهرمان‌ها به تی رکس‌ها برخورده و و سرانجام به اسکارلت اورکیل برمی خورند.

کارگردانی این فیلم هم مانند فیلم قبل بر عهده کایل بالدا بوده و صداپیشگی آن را پیر کوفین به همراه استیو کارل و جولی اندروز انجام داده است.


۶. باب اسفنجی

بهترین انیمیشن‌های سال ۲۰۲۰

  • عنوان اصلی: The SpongeBob Movie
  • کارگردان: Tim Hill

پارامونت پیکچرز قسمت سوم باب اسفنجی با یک تفاوت ویژه با دیگر نمونه‌های قدیمی‌ترش ساخته است، در این قسمت باب اسفنجی کاملا در فضای سه بعدی طراحی و از نمونه‌های سنتی دو بعدی کارتونی فاصله می‌گیرد.

باب اسفنجی به همراه گری دوست داشتنی اش زندگی می‌کرد یک روز متوجه ناپدید شدن گری می‌شود پس از کلی تلاش برای پیدا کردن او، متوجه می‌شود که ...


۷. روح

بهترین انیمیشن‌های سال ۲۰۲۰

  • عنوان اصلی: Soul
  • کارگردان: Pete Docter

انیمیشن روح یک کمدی و فانتزی است و روایت زندگی یک نوازنده است که علاقه خود را به نوازندگی از دست داده و در پی این اتفاق روح از بدنش جدا می‌شود.

کارگردانی این فیلم بر عهده پیت داکتر و صداپیشگان آن صداپیشگان جیمی فاکس، تینا فی و .. هستند به دلیل شیوع بیماری کرونا پیکسار مجبور به تعویق زمان اکران شد.


۸. رایا و آخرین اژد‌ها

بهترین انیمیشن‌های سال ۲۰۲۰

  • عنوان اصلی: Raya and the Last Dragon
  • کارگردان: Don Hall و Carlos López Estrada

رایا و آخرین اژد‌ها انیمیشن فانتزی با الهام از فرهنگ جنوب شرقی آسیا ساخته شده است، رایا یک قهرمان است در سرزمینی به نام کوماندرا که توسط اژد‌هایی خلق شده است که مدت‌ها از نابودی او می‌گذرد.

سازندگان این فیلم پل بریگز و دین ولینز هستند که برای ایجاد ماجراجویی حماسی انیمیشن به آن مناطق سفر کردند، اما به دلیل شیوع بیماری کرونا دیزنی مجبور به تعویق زمان اکران شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو