بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران

بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران


منبع: زیبامون

123

1399/9/2

10:57


آیا میدانید بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران چه ویژگی‌هایی دارد ؟ برای دریافت پاسخ این سوال در ادامه با زیبامون همراه باشید.

بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران

لیپوماتیک یکی از روش‌های موثر برای خلاص شدن از چربی‌های اضافی بدن است. در متد لیپوماتیک معمولا چربی‌های اضافه از بخش‌هایی از بدن برداشته می‌شود و در بخش دیگری از بدن تزریق می‌شود تا تناسب اندام فرد حفظ شود. از آنجایی که رسیدن به نتیجه دلخواه بسیار اهمیت دارد، بایستی پزشکی که انتخاب می‌کنید، بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران باشد.

اما سوالی که مطرح می‌شود آن است که بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران چه ویژگی‌هایی دارد ؟

 

لاغری با لیپوماتیک

 

خصوصیات بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران

بهترین دکتر عمل لیپوماتیک بایستی مجموعه ای از خصوصیات و ویژگی ها‌را داشته باشد تا عمل لیپوماتیک به بهترین نحو ممکن انجام شود. در اینجا به برخی از این خصوصیات اشاره می‌کنیم.

 

تخصص دکتر لیپوماتیک

دکتر لیپوماتیک بایستی از تخصص و دانش کافی در این زمینه برخوردار باشد. معمولا بهترین پزشکان این حوزه در بهترین دانشگاه ها‌تحصیل کرده اند و در عین حال نسبت به این موضوع دانش به روزی دارند که همی‌ن امر به آنان کمک می‌کند تا به بهترین شکل ممکن وظیفه خود را انجام دهند.

مهارت و تجربه

یکی از مهم ترین موضوعات تجربه بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران است. دکتر عمل لیپوماتیک خوب معمولا تجربه بالایی دارد در انجام این جراحی دارد که همی‌ن موضوع باعث می‌شود خیالتان از این بابت راحت باشد.

 

ارتباط با متقاضی

بهترین دکتر عمل لیپوماتیک باید بتواند به خوبی نگرانی ها‌و درخواست های مراجع خود را درک کند و در این امر وی را راهنمایی کند. دکتر لیپوماتیک باید بتواند راهنمایی های موثر را در این رابطه به مراجعین خود ارائه دهد و از عمل های غیر ضروری اجتناب کند.

برخی از مراجعین خان ترجیح می‌دهند تا به بهترین دکتر خانم لیپوماتیک مراجعه کنند و بدین ترتیب احساس راحتی بیشتری دارند.

 

صداقت با مراجعین

بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران صداقت کافی با مراجعین خود دارد. در صورتی که این عمل عوارض جبران ناپذیری برای وی داشته باشد او را از این موضوع آگاه می‌کند و انجام عمل لیپوماتیک را به وی پیشنهاد نمی‌کند. همچنین در صورتی که سن مراجع برای انجام این عمل مناسب نباشد ، هشدارهای لازم را به او خواهد داد.

 

نمونه کارهای موفق

پیش از عمل سعی کنید نمونه کارهای موفق پزشک خود را ببینید و از تجربه و مهارت وی اطمی‌نان کافی به دست آورید.

 

لاغری شکم با لیپوماتیک

 

بهترین دکتر زن لیپوماتیک در تهران

یکی از نکات مهم برای بسیاری از خانم هایی که علاقه مند به انجام عمل لیپوماتیک هستند ، انتخاب بهترین دکتر زن لیپوماتیک در تهران است. بسیاری از خانم ها‌ترجیح می‌دهند تا روند درمان و جراحی آنان توسط بهترین دکتر خانم لیپوماتیک انجام شود.

فرقی نمی‌کند پزشک شما خانم باشد یا آقا، در هر صورت بایستی در هنگام انتخاب بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران موارد ذکر شده را مدنظر قرار دهید.

 

مشورت با دکتر عمل لیپوماتیک

اولین کاری که افراد پس از تصمی‌م به عمل لیپوماتیک باید انجام دهند، مراجعه به بهترین دکتر لیپوماتیک و مشورت با وی در این مورد است. این موضوع از بسیاری جهات اهمی‌ت می‌یابد.

 

1- آیا انجام عمل ضروری است ؟

در برخی از موارد، افراد تنها‌به دلیل وسواس هایی که نسبت به تناسب اندام خود دارند به این عمل اقدام می‌کنند. در صورتی که ممکن است نیازی به این عمل نداشته باشند.

 

2- انجام این عمل به تنهایی تضمی‌ن کننده لاغری و تناسب اندام است ؟

این عمل تنها‌به افرادی توصیه می‌شود که نتوانسته اند از رژیم غذایی و ورزش نتیجه مطلوب را بگیرند و این چاقی برای سلامت آن ها‌مضر است.

اما موضوع مهم تر آن است که پس از انجام عمل نیز رژیم غذایی باید به درستی رعایت شود تا موجب بازگشت چاقی نشود. بهترین دکتر عمل لیپوماتیک در تهران پیش از عمل این موارد را به مراجعین گوشزد می‌کند.

 

3- آیا مصرف داروها‌و بیماری های قبلی در عمل لیپوماتیک تاثیرگذار است ؟

یکی از مهم ترین مسائلی که مشورت با پزشک را ضروری می‌کند همی‌ن مورد است و بایستی در این مورد با پزشک خود صادقانه صحبت کنید تا از بروز عوارض جبران ناپذیر جلوگیری نمایید.

 

لیپوماتیک بازو

 

هزینه لیپوماتیک چقدر اهمی‌ت دارد ؟

به جرات می‌توان گفت هزینه لیپوماتیک یکی از مهم ترین دغدغه های مراجعین است . بسیاری از افراد تصور می‌کنند پرداخت هزینه بیشتر به معنای آن است که پزشک آن ها‌می‌تواند بهترین عمل را انجام دهد .

گرچه به طور معمول هزینه لیپوماتیک نزد بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران بالاتر است اما بالا بودن قیمت به تنهایی نمی‌تواند تضمی‌نی برای تخصص و تجربه پزشک مورد نظر باشد. 

هزینه های عمل لیپوماتیک به عوامل مختلفی بستگی دارد که یکی از ان ها‌هزینه های مربوط به کلینیک است.

هرکلینیک با توجه به تعرفه و تجهیزاتی که دارد هزینه های متفاوتی را برای انجام عمل جراحی در نظر می‌گیرد که در هزینه نهایی تاثیر گذار است.

 

به حداقل رساندن عوارض عمل لیپوماتیک

عمل لیپوماتیک نیز همانند تمامی‌عمل ها‌عوارضی را در پی دارد که با انتخاب بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران می‌توانید از بروز این عوارض جلوگیری نمایید. در اینجا به برخی از آن ها‌اشاره می‌کنیم :

  • تغییرات پوستی
  • آسیب های قلبی و ریوی
  • عفونت
  • تجمع مایع
  • آسیب به ساختارهای مختلف بدن
  • تورم
  • شل شدن پوست
  • کبودی

 

لیپوماتیک شکم

 

مراقبت های پس از عمل لیپوماتیک

عمل لیپوماتیک نیز مانند هر عملی دیگری نیاز به مراقبت های پس از عمل دارد. مهم ترین وظیفه ای که مراجع دارد این است که پس از انجام عمل تمام موارد ذکر شده توسط دکتر عمل لیپوماتیک را به طور کامل انجام دهد. در اینجا به برخی از این موارد اشاره کرده ایم :

  • پس از عمل بایستی از لباس های مخصوصی که پزشکتان به شما توصیه کرده است استفاده کنید.
  • از کمپرس سرد برای ناحیه ای که مورد جراحی قرار گرفته است پرهیز کنید.
  • تا 24 ساعت پس از عمل از دوش گرفتن ممانعت به عمل آورید.
  • تا 48 ساعت پس از عمل امکان مسافرت برای شما وجود نخواهد داشت.
  • تنها‌از داروهایی که متخصص و پزشک شما توصیه کرده است استفاده کنید.
  • از انجام حرکات سنگین اجتناب کنید.
  • 2-3 روز پس از عمل امکان رانندگی برای شما وجود ندارد.
  • تا دو هفته به استخر و یک ماه به سونا نروید.
  • در دو هفته اول از گن استفاده کنید.

بهتر است در رابطه با موارد ذکر شده با بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران صحبت کنید و تمام مراقبت های لازم را به طور کامل انجام دهید.

 

مزایای لیپوماتیک

لیپوماتیک نسبت به دیگر روش های لاغری دارای مزایایی است :

  • نیازی به بیهوشی ندارد و تنها‌بی حسی موضعی انجام می‌شود.
  • چربی ها‌به صورت یکنواخت از بدن شما خارج می‌شود و چربی در برخی از قسمت های بدن شما باقی نمی‌ماند.
  • نیازی به استفاده از گن در طولانی مدت نیست و یک دوره 2 هفته ای کافی است.
  • ترشحات و تورم در این روش کمتر مشاهده می‌شود.
  • نیازی به استراحت طولانی مدت ندارد و در مدت کوتاهی می‌توانید تمام فعالیت های پیشین را از سر بگیرید.

 

چرا عمل لیپوماتیک نسبت به دیگر روشهای جراحی امن تر است ؟

در این روش سلولهای چربی بدن توسط دستگاهی به نام کانولا  از بدن خارج می‌شود که موجب فرم دهی بخش های مختلف بدن می‌شود. در این روش کانولا به صورتی طراحی شده است که از آسیب زدن به بافت بدن مانند ماهیچه، رگ ها‌و اعصاب جلوگیری می‌کند.

 

شکم صاف با لیپوماتیک

 

سخن پایانی :

عمل لیپوماتیک، فرایندی است که طی آن تلاش می‌کنید تا به اندام بهتری دست یابید، در نتیجه انتخاب بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران و یا بهترین دکتر خانم لیپوماتیک در تهران اهمی‌ت زیادی دارد. به همی‌ن دلیل توصیه می‌کنیم پیش از اقدام به عمل نسبت به پزشک متخصص تحقیقات لازم و کافی را انجام دهید .

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو