عکس های مدل کیف بافتنی شیک و زیبا با طرح های متنوع و جدید

عکس های مدل کیف بافتنی شیک و زیبا با طرح های متنوع و جدید


منبع: تاپ ناز

399

1399/9/2

11:02


در این بخش مجموعه عکس های مدل کیف بافتنی شیک با طرح های متنوع را مشاهده می کنید که می توانید از این مدل های زیبا الگو بگیرید و کیف دستی های زیبا ببافید.

مدل کیف بافتنی، مدل های شیکی هستند که برای فصل زمستان توصیه می شوند و می توانید استفاده کنید.

انواع مدرن از مدل کیف بافتنی

با نزدیکی به فصل سرما در پاییز و زمستان، خانم های شیک پوش لباس های گرم زمستانی تهیه می کنند و مایل هستند که پوشاک آنها با هم ست باشد و به همین جهت مدل کیف بافتنی را می پسنند و تیپ زمستانی خود را با این مدل کیف ها کامل می کنند که در ادامه انواع مدل های کیف بافتنی را مشاهده می کنید.

مدل کیف های بافت شیک

بافت طرحی فوق العاده است که طرفدار زیاد دارد و می توانید در فصول سرد سال از آن استفاده کنید. امروزه طرح ها و بافت های مختلفی در بازار وجود دارد که ممکن است با قیمت های بالایی هم به فروش برسند. امروزه بسیاری از افراد علاقه به این نوع لباس دارند و در تلاش هستند که با یادگیری این حرفه، لباس های بافت خود را تهیه کنند و دیگر هزینه ای برای آن پرداخت نکنند. در ادامه مدل های شیک کیف های زیبای بافت را مشاهده می کنید.

مدل کیف بافت به رنگ های زیبا

روش های زیادی برای یادگیری این حرفه وجود دارد که شما می توانید این هنر را مطابق با میل و سلیقه خود انجام دهید و سپس از مدل هایی که در این مطلب می بینید ایده بگیرید و کیف های بافت خود را بسازید. باید به خاطر داشته باشید لباس و اشیای مختلف که با دست خود می سازید بسیار با ارزش تر و ارزنده تر از مدل های مشابهی است که با قیمت بالا می خرید.

ببینید: مدل های کیف چرم دست دوز زنانه و مردانه + 50 مدل بسیار زیبا با طرح های متنوع

مدل کیف های بافت دخترانه

کیف بافتنی جزو کیف های زنانه و دخترانه جذاب است که بیشتر به صورت ماشینی تولید می شود و مدل های بافته شده با دست هم زیبایی خاصی دارند. این نوع از کیف ها از نخ کاموا، ماکرامه و … بافته می شوند و طرح هیا جذاب و فوق العاده زیبایی دارند. اخیرا مدل های جدیدتری از کیف های بافت وارد بازار شده اند که دارای ظرافت و زیبایی خاصی هستند و از جنس چرم، زنجیز و یا به صورت تلفیقی با چوب هستند که استفاده از آنها برای مهمانی و مجالس مناسب است.

بافت کیف دخترانه و زنانه بیشتر از بافت های ریز و با استفاده از تزیینات و اکسسوری مانند چرم، زنجیر، دسته چوبی و تزیینات استیل است ولی مدل های ساده هم طرفدار دارند.

مدل کیف های بافتنی زیبا

کیف بافتنی شیک

مدل کیف دستی بافتنی

کیف بافتنی شیک

آموزش کیف بافتنی

مدل کیف بافتنی کاموایی

کیف بافتنی زیبا و شیک

کیف بافته شده با کاموا

کیف بافتنی زیبا

مدل کیف دستی شیک

صنایع دستی

کیف زمستانی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو