سریال سنجرخان : زمان پخش ، خلاصه داستان و بازیگران سریال سنجرخان

منبع: دلگرم

108

1399/9/2

11:16


سریال سنجرخان : زمان پخش ، خلاصه داستان و بازیگران سریال سنجرخان

سریال سنجرخان در کردستان با رعایت پروتکل های بهداشتی در حال فیلمبرداری است

حسین جلالی تهیه‌کننده سریال «سنجرخان» درباره آخرین وضعیت تولید این مجموعه اظهار کرد: مجموعه «سنجرخان» به کارگردانی محمدحسین لطیفی مدتی است که در کردستان جلوی دوربین رفته و برخی از سکانس‌های آن مانند صحنه‌های مربوط به پاییز گرفته شده است.

وی ادامه داد: هم‌اکنون مشغول ساخت دکور هستیم و در حقیقت به دلیل کرونا یک جابه‌جایی دکور داشته‌ایم.

جلالی با بیان اینکه کار در این روزها به واسطه شیوع ویروس کرونا بسیار سخت است، گفت: ما به دلیل ویروس کرونا یک مقدار نیروهایمان را تعدیل کرده‌ایم و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی به کار خود ادامه می‌دهیم. در این مدت که کار را کلید زده‌ایم خوشبختانه کسی به این ویروس مبتلا نشده است چراکه شدیدا پروتکل‌ها را رعایت می‌کنیم.

سریال سنجرخان چند قسمت است ؟

وی در پایان با اشاره به اینکه «سنجرخان» بین ۲۰ تا ۲۶ قسمت تولید می‌شود، اظهار کرد: تصویربرداری این مجموعه تا پایان سال ۹۹ و یا اوایل بهار ۱۴۰۰ به پایان می‌رسد.

خلاصه داستان سریال سنجرخان

داستان سریال سنجرخان مربوط به وزیری است ملقب به سردار اکرم پس از مبارزه های بی‌وقفه در مقابل تجاوزگری‌های روس و انگلیس در ایران، با دسیسه انگلیسی‌ها در سال ۱۲۹۵ خورسیدی در روز عاشورا به شهادت رسید.

برخی از عوامل تولید این مجموعه عبارتند از تهیه‌کننده: حسین جلالی، کارگردان: محمدحسین لطیفی، مدیر تولید: مهدی مددکار، طراح صحنه: محسن نوروزی، طراح لباس: آذر نجیبی، طراح گریم: محسن بابایی، مدیر تصویربرداری: اکبر شهبازی، مدیر صدا: حسین بشاش، جلوه‌های ویژه: نجفی امامی و تدوین: کاوه ایمانی.

بازیگران سریال سنجرخان

بازیگر اصلی سریال سنجرخان فرشید گویلی نام دارد و همچنین حضور پیام دهکردی در این سریال قطعی شده است و در ادامه راه قرار است بازیگران دیگری به این مجموعه اضافه شوند.

سریال سنجرخان : زمان پخش ، خلاصه داستان و بازیگران سریال سنجرخان

بیوگرافی فرشید گویلی

فرشید گویلی متولد 1354 در سنندج بازیگر تئاتر و سینما است. اطلاعات چندانی در مورد این بازیگر در دست نیست

پیام دهکردی در سنجرخان

بیوگرافی پیام دهکردی

پیام دهکردی متولد 20 اردیبهشت سال 56 ، اهل شهرکرد و بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون است . پیام دهکردی علاوه بر بازیگری فن بیان و بازیگری نیز تدریس می کند . پیام دهکردی سابقه انجام فعالیت کارگردانی تئاتر نیز داشته است

اولین فعالیت بازیگری پیام دهکردی در سریال تلویزیونی باغ بلور به کارگردانی رامبد جوان و در سینما یک تکه نان به کارگردانی کمال تبریزی بوده است .


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو