لیدی گاگا و برد پیت در قطار سریع السیر

منبع: سیمرغ

75

1399/9/2

11:27


لیدی گاگا و برد پیت در قطار سریع السیر

لیدی گاگا با پیوستن به فیلم "قطار سریع‌ السیر" احتمالا نقش یک آدمکش حرفه ‌ای را بازی خواهد کرد

لیدی گاگا در مقابل برد پیت در فیلم قطار سریع السیر Bullet Train

لیدی گاگا برنده‌ی اسکار در فیلم اکشن "قطار سریع ‌السیر" (Bullet Train) سونی به کارگردانی "دیوید لیچ" به "برد پیت" پیوست. پیش از این دو ستاره، بازیگران دیگری چون "جویی کینگ"، "آرون تیلور جانسون"، "زازی بیتس"، "برایان تایری هنری" و "مایکل شنان" نامزد اسکار به این پروژه ملحق شده بودند.

بازیگران فیلم قطار سریع ‌السیر Bullet Train

«قطار گلوله‌ای/ Bullet Train» با حضور برد پیت، جوئی کینگ، آرون تیلور-جانسون، زازی بیتس، برایان تایری هنری، اندرو کوجی، ماسی اوکا و مایکل شانون ساخته می‌شود.

نقش لیدی گاگا در این فیلم مشخص نیست اما چنانچه می‌گویند نقشی مکمل خواهد بود. دیوید لیتچ «کارگردان ددپول2» این فیلم را براساس فیلمنامه‌ای از زاک اولکویچ می‌سازد. "کلایدر" که پیوستن گاگا به فیلم را تأیید کرده می‌نویسد هنوز مشخص نیست که او نقش یک آدمکش را بازی خواهد کرد یا نه، اما منابع نزدیک به پروژه می‌گویند نقش او کوتاه است و از بازیگران اصلی نیست. "کلی مک‌کورمک" و "آنتوان فوکوا" به همراه "بریتنی موریسی" از استودیوی سونی از جمله تهیه‌کنندگان فیلم خواهند بود.

داستان فیلم قطار سریع ‌السیر Bullet Train

داستان براساس رمان ژاپنی کوتارو ایساکا «ماریا بیتل» است و داستان پنج قاتل را روایت می‌کند که پی می‌برند همگی سوار یک «قطار گلوله‌ای» از شهر توکیو به موریوکا هستند. چند ایستگاه تا مقصد راه است. این پنج ضارب به زودی می‌فهمند یک هدف دارند و به این فکر می‌کنند کدام‌شان زنده خواهد ماند تا از قطار پیاده شود. برد پیت نقش ضارب آمریکایی به نام لیدی باگ را در این فیلم ایفا خواهد کرد.

«قطار گلوله‌ای» نخستین پروژه لیدی گاگا پس از «ستاره‌ای متولد می‌شود» خواهد بود. نام او در پروژه گوچی به کارگردانی ریدلی اسکات نیز مطرح شده است.خبر حضور لیدی گاگا در «قطار گلوله‌ای» هنوز تایید رسمی نشده است. 

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: dtonline.ir/30nama.press


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو