خطری پرویز پورحسینی را تهدید نمی‌کند

منبع: برترین ها

71

1399/9/2

12:12


فرزند پرویز پورحسینی بازیگر پیشکسوت درباره آخرین وضعیت پدر خود پس از ابتلا به ویروس کرونا توضیحاتی را ارایه داد.

خبرگزاری صبا: فرزند پرویز پورحسینی بازیگر پیشکسوت درباره آخرین وضعیت پدر خود پس از ابتلا به ویروس کرونا توضیحاتی را ارایه داد.
 

خطری پرویز پورحسینی را تهدید نمی‌کند

 
پورنگ پورحسینی فرزند پرویز پورحسینی بازیگر پیشکسوت تئاتر، تلویزیون و سینما در گفتگو با ما درباره آخرین وضعیت جسمانی پدر خود که مدتی است به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان فیروزگر بستری است، اظهار کرد: روز گذشته یکم آذرماه مقدار کمی ناپایداری مانند تب خفیف در پدرم مشاهده شد اما خطری ایشان را تهدید نمی‌کند.
 
وی ادامه داد: همچنان یکسری چالش داریم اما سطح هوشیاری ایشان در وضعیت بسیار خوبی است و باید منتظر ماند تا نتایج داروهایی که برای ایشان تجویز شده است، مشخص شود.
 
فرزند پرویز پورحسینی با اشاره به اینکه هنوز مشخص نیست چه زمانی ایشان از مراقبت‌های ویژه به بخش منتقل می‌شوند، گفت: تیم پزشکی بیمارستان فیروزگر بسیار خوب عمل می‌کنند و خوشحالم که با دقت به همه بیماران بخش مراقب‌های ویژه رسیدگی می‌شود.
 
پورحسینی در پایان با بیان اینکه به تیم پزشکی بیمارستانی که پدرش در آن بستری است اطمینان کامل دارد، اظهار کرد: وضعیت پدر در یک تا دو روز آینده بیشتر مشخص می‌شود اما بیماری ایشان تحت کنترل است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو