قسم حضرت عباس ذوالنور درباره لغو تحریم‌ها

منبع: برترین ها

71

1399/9/2

12:33


رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان این که هیچ کس در این مجلس مخالف برداشتن تحریم‌ها نیست بر ضرورت حفظ موضع عزت و قدرت در مقابل آمریکا و تمرکز در امتیازگیری از طرف مقابل تاکید کرد.

خبرگزاری ایسنا: رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان این که هیچ کس در این مجلس مخالف برداشتن تحریم‌ها نیست بر ضرورت حفظ موضع عزت و قدرت در مقابل آمریکا و تمرکز در امتیازگیری از طرف مقابل تاکید کرد.

حجت الاسلام مجتبی ذورالنور در تذکری در جلسه علنی صبح امروز یکشنبه مجلس شورای اسلامی با متهم کردن دولت به پهن کردن فرش قرمز برای دشمن و امنیتی و سیاسی‌ترین کابینه بعد از انقلاب خواندن این دولت، اظهار کرد: این را می‌دانید که اگر از موضع ضعف و سستی برخورد کنید میدان امتیازگیری را از دست دادید و پیشاپیش زمینه امتیازگیری را برای دشمن فراهم کردید. شاعر درست گفته که « اظهار عجز پیش ستمگر ابلهی است/ اشک کباب باعث طغیان آتش است».

ذوالنور: به حضرت عباس مخالف لغو تحریم نیستیم

وی افزود: به حضرت عباس به کسی که شما قبول دارید هیچ کس در این مجلس مخالف برداشتن تحریم نیست ولی از موضع اقتدار و عزت ورود کنید که حق مردم را تضییع نکنید؛ از همین اول از موضع عجز شروع نکنید که برجام بدبختی بود و ادامه‌اش بدبختی بیشتری برای مردم فراهم می‌کند. از موضع عزت و قدرت ورود کنید و از اصول و ارزش‌ها و حقوق ملت عقب نشینی نکنید و محکم بایستید.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی خطاب به رییس جمهور مدعی شد: یعنی چه که دوروبری‌های شما هر کدام در تمجید آمریکا و در حل این موضوع که می‌خواهیم تحریم‌ها را برداریم تمام حملات‌شان به نیروهای منتقد داخلی است؟ شما در امتیازگیری از طرف مقابل متمرکز شوید نه این که مرتب فریاد ننه من غریب سر بدهید.

نیکزاد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی که اداره جلسه را برعهده داشت در پاسخ به این تذکر گفت: تحریم‌های ظالمانه علیه ملت بزرگ و مقاوم ایران که ایالات متحده به ناحق انجام داده چیزی است که دموکرات‌ها خیلی بیشتر از جمهوری‌خواه‌ها آن ار تصویب کردند امیدی به هیچ کدام نیست مگر این که ملت بزرگ ایران و دولت به حرف حضرت آقا گوش دهند و مقاوم باشند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو