Mads Mikkelsen - مدس میکلسن

بازیگری که رسانه‌ها او را به عنوان جایگزین جانی دپ در "جانوران شگفت‌انگیز" معرفی کرده‌اند خود از این موضوع اظهار بی اطلاعی می‌کند.

هفته‌ی گذشته گزارش شد که مدس میکلسن در حال مذاکره با برادران وارنر است تا در "جانوران شگفت‌انگیز ۳" جانشین "جانی دپ" شود. اما این بازیگر فاش کرده است که این ادعا حقیقت ندارد.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، میکلسن ۵۴ ساله که به‌تازگی در "آشوب متحرک" ظاهر شده، بنابر گزارش‌های اخیر باید در نقش "گلرت گریندل‌والد" جانشین "جانی دپ" می‌شد، اما به نظر می‌رسد که هنوز مذاکره‌ای برای این همکاری صورت نگرفته است.

میکلسن به آی‌جی‌ان می‌گوید: "این ادعا در حال حاضر که با هم گفتگو می‌کنیم اساساً شایعه است. بنابراین من هم به اندازه‌ی شما از روزنامه‌ها شنیده‌ام. منتظر آن تماس تلفنی هستم."

دپ پس از شکست در پرونده‌ی شکایت از نشریه‌ی "سان" که او را به اعمال خشونت خانگی علیه "امبر هرد" متهم کرده بود، به درخواست استودیو از بازی در چندگانه‌ی "جانوران شگفت‌انگیز" کناره‌گیری کرد.

"هالیوود ریپورتر" گزارش داده است که با وجود کناره‌گیری دپ، دستمزد هشت رقمی او پرداخت خواهد شد. او ۶ نوامبر در اینستاگرامش نوشت: "به دنبال رویدادهای اخیر، مایلم این اظهارات کوتاه را مطرح کنم. اولاً، مایلم از تمامی کسانی که حمایت و وفاداری خود را به من تقدیم کردند قدردانی کنم. از پیام‌های محبت‌آمیز و اظهار نگرانی شما، به ویژه در طول چند روز گذشته به‌شدت تحت تأثیر قرار گرفتم و شرمنده شدم."

برادران وارنر "جانوران شگفت‌انگیز ۳" را ۱۵ ژوئیه سال ۲۰۲۲ اکران می‌کند.