وکیل ترامپ: بردن پرونده به دیوان عالی راحت‌ شد

منبع: برترین ها

37

1399/9/2

16:07


وکیل ترامپ مدعی است رد شکایت کارزار جمهوریخواهان از سوی قاضی فدرال ایالت پنسیلوانیا، به پیش‎برد استراتژی آنها مبنی بر بردن پرونده به دیوان عالی کمک می‎کند.

خبرگزاری مهر به نقل از نیوزویک: رودی جولیانی وکیل شخصی دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا می‌گوید اقدام یکی از قضات فدرال در بی‌ارزش خواندن شکایت ترامپ که طی آن خواستار ابطال بخشی از آرای پنسیلوانیا شده بود؛ به راهبرد آنها مبنی بر بردن این پرونده به دیوان عالی کمک خواهد کرد.

قاضی «متیو بران» شکایت ترامپ را به دلیل عدم وجود استدلال‌های قانع کننده حقوقی و شواهدی محکم مبنی بر فساد انتخاباتی، رد کرده بود.

اما جولیانی مدعی است: این تصمیم به راهبرد ما مبنی بر اینکه موضوع را هرچه زودتر به دیوان عالی ارجاع دهیم، کمک می‌کند.

وی در ادامه ادعاهای خود افزود: اگرچه کاملاً با این ادعا مخالفیم اما از قاضی منصوب اوباما برای عدم وقت‌کُشی در اعلام چنین تصمیم قابل پیش‌بینی متشکریم. شواهد زیادی وجود دارد که در پنسیلوانیا، دموکرات‌ها فرصت ما را برای ارائه ۵۰ شاهد و دیگر مدارک، از بین بردند.

جولیانی همچنین گفت که بعد از رد شکایت آنها در دادگاه فدرال پنسیلوانیا، گام بعدی کارزار ترامپ، دادخواهی در دادگاه استیناف حوزه سوم آمریکا است.

وی همچنین ابراز امیدواری کرد که دادگاه استیناف هم بدون وقت‌کشی درباره این دادخواهی ابراز عقیده کند تا روند کار تسریع شود.

ادعای جولیانی در حالی مطرح شد که ترامپ نیز با انتشار توئیتی از جو بایدن دموکرات به دلیل عجله در تشکیل کابینه انتقاد کرده و گفته بود شواهدی مبنی بر وجود تقلب در اختیار دارد که سرنوشت آرا را در ۴ ایالت کلیدی، به نفع وی تغییر خواهد داد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو