آذرخش سیاه

شبکه‌ی CW روز جمعه تأیید کرد که درام ابرقهرمانی «آذرخش سیاه»  با فصل چهارم که قرار است اوایل سال ۲۰۲۱ پخش شود به پایان خواهد رسید.

این شبکه هفته‌ی گذشته اعلام کرده بود که یک سریال اسپین‌آف به نام «پین‌کیلر» (Painkiller) برای «آذرخش سیاه» می‌سازد و «جوردن کالووی» در آن برای بازی در نقش اصلی بازمی‌گردد. اپیزودی که برای این اسپین‌آف پایه‌گذاری شده در طول فصل پایانی روی ایر خواهد رفت. «پین‌کیلر» به نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی «سلیم اکیل» توسعه پیدا می‌کند که خود یکی از شورانرهای «آذرخش سیاه» بوده است.

«آذرخش سیاه» که ابتدا در شبکه‌ی فاکس شکل گرفت و سپس به CW کوچ کرد، با نقش‌آفرینی «کرس ویلیامز» بسیار پربیننده شد. این دومین سریال درام دی‌سی در این شبکه است که پس از «سوپرگرل» (Supergirl) به پایان می‌رسد. این شبکه سریال «سوپرمن و  لوییس» (Superman & Lois) و «دختر شگفت‌انگیز» (Wonder Girl) را در حال توسعه دارد.

اکیل با انتشار بیانیه‌ای می‌گوید:‌ «وقتی که اولین بار «آذرخش سیاه» را آغاز کردیم، می‌دانستم که «جفرسون پیرس» [ یا آذرخش سیاه] و خانواده‌ی او متشکل از زنانی قدرتمند می‌توانند در ژانر ابرقهرمانی متمایز باشند… از عوامل، بازیگران و نویسندگان بی‌مانند سریال که بدون آن‌ها هیچ‌یک از موفقیت‌ها ممکن نبود قدردانی می‌کنم. به کاری که انجام دادیم و خلق اولین خانواده‌ی آفریقایی آمریکایی دی‌سی ابرقهرمان برای فرهنگ‌سازی افتخار می‌کنم.»