سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران عصر امروز در آئین تکریم و معارفه فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران، اظهار کرد: دو سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ و سیدالشهداء(ع) استان تهران در دوران دفاع مقدس شهدای گرانقدر بسیاری تقدیم انقلاب کرده و افتخارآفرینی کردند.

وی گفت: سردار حسن‌زاده فرمانده جوانی است که با مسؤولیت‌های متعدد کارنامه درخشانی در خدمت‌رسانی و انجام وظایف محوله دارد، برای وی همچنین سردار ذوالقدر در سِمت‌های جدید آرزوی توفیق و موفقیت داریم.

جانشین فرمانده کل سپاه در ادامه با اشاره به اهمیت شهرستان‌های استان تهران، بیان کرد: سال گذشته دشمنان انقلاب شیطنت‌هایی در برخی شهرها داشتند که نتوانستند به اهداف خود برسند و آبان ماه امسال نیز قصد داشتند مطامع شیطانی خود را دنبال کنند که با عنایت خداوند، بصیرت مردم و هوشیاری سپاه و بسیج باز هم نتوانستند به اهداف خود برسند.

سردار فدوی با بیان اینکه نیروهای ضدانقلاب همیشه به دنبال مطامع شیطانی خود بوده‌اند و مردم نیز با بصیرت و آگاهی شناخت کافی از دشمنان پیدا کرده‌اند، افزود: آبان ماه امسال هیچ تجمعی نبود و شکست صد در صدی برای نیروهای ضدانقلاب حاصل شد.

وی با اشاره به اینکه دشمن توطئه‌های خود را از همان روز اول پیروزی انقلاب آغاز کرده است، خاطرنشان کرد: شیطان با تمام توان به دنبال توطئه است اما وقتی مردم پای کار باشند و به دستور خدا، قرآن و پیامبر(ص) عمل شود همه توطئه‌های دشمن نقش برآب می‌شود.

جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی در طول ۴۱ سال، ابراز کرد: همواره دو جبهه حق و باطل وجود دارد که این دو جبهه هیچ وقت در کنار هم قرار نمی‌گیرند و همیشه در مقابل هم هستند.

سردار فدوی با تأکید بر اینکه حزب‌الله همیشه پیروز است، بیان کرد: آمریکا حتی در یک جبهه هم پیروز نشده است و با عنایت خداوند جبهه حق همیشه پیروز بوده است.

وی در پایان عنوان کرد: نبرد مبارزه با جبهه باطل تمام نشده است و باید در همه صحنه‌ها حضور یافته و روند شهدا را ادامه دهیم.