دانلود بازی Immortals Fenyx Rising برای PS5

دانلود بازی Immortals Fenyx Rising برای PS5


منبع: پی سی دی

112

1399/9/2

22:37


دانلود بازی Immortals Fenyx Rising برای PS5

بازی Immortals Fenyx Rising در سبک اکشن و ماجراجویی است و توسط کمپانی Ubisoft منتشر شده و Ubisoft Quebec آن را توسعه داده است . این بازی با زاویه دوربین سوم شخص اجرا می شود و در ابتدای آن ، بازیکنان می توانند جنسیت ، صدا و ظاهر Fenyx را به دلخواه خود انتخاب و شخصی سازی کنند .

داستان بازی در یک دنیایی بازو بزرگ و متشکل از هفت منطقه مشخص با الهام از خدایان یونانی شکل گرفته است . بعد از اتفاقی که برای Fenyx در جزایر طلایی افتاد ، آن ها باید خدایان یونانی را از دست titan Typhon که به دنبال انتقام است نجات دهند .

او به دنبال گرفتن انتقام از Zeus و دیگر خدایان یونانی به دلیل تبعیدش از این سرزمین ها است . شما در نقش Fenyx بازی می کنید . او می تواند به سرعت از طریق صخره نوردی ، سوار شدن بر کوه و پرواز با استفاده از بال های Daedalus در دنیا سفر کند . هنگامی که بازیکنان جهان را کشف می کنند ، با شکاف هایی روبه رو می شوند که می تواند آن ها را به Tartaros از راه دور و به سرعت منتقل کند اما با چالش هایی نفس گیر همراه است که هم مهارت های مبارزه ای و سفری فنیکس را می آزماید . بازیکنان همچنین می توانند اهداف جانبی و پازل های اختیاری مختلفی را انجام دهند . همچنان که در بازی پشرفت می کنید می توانید توانایی هایی خداگونه را باز کرده و در نبرد های حماسی از آن ها بهره بگیرید .

ویژگی های بازی Immortals Fenyx Rising PS5 :

  • گیم پلی اکشن و ماجراجویی
  • امکان شخصی سازی ظاهر کاراکتر
  • مهارت های مبارزه ای خداگونه
  • آیتم ها و تجهیزاتی متنوع
دانلود

دانلود نسخه PSN بازی Immortals Fenyx Rising برای PS5 | حجم: 21GB

#حجمسرور پی سی دی
14GBDOWNLOAD
24GBDOWNLOAD
34GBDOWNLOAD
44GBDOWNLOAD
54GBDOWNLOAD
6750MBDOWNLOAD
– رمز فایل: www.p30day.com
 
ID بازی : PPSA01507
 
توجه: این نسخه هیچگونه ارتباطی با هک کنسول PS5 نداشته و تنها برای کاربرانی است که این بازی را به صورت قانونی از طریق PSN خریداری کرده اند و یا سریال اورجینال بازی را از سایت های دیگر خریداری نمودند.
تصاویر
راهنمای نصب
پس از انتشار کنسول PS5 اضافه خواهد شد
اطلاعات
شرکت توسعه و انتشار دهنده: Ubisoft
ژانر: اکشن,ماجراجویی
تاریخ انتشار بازی: 22/11/2020
تاریخ انتشار جدیدترین آپدیت: 22/11/2020
زبان: انگلیسی
رده سنی مجاز: 16 سال به بالا
تریلر
گیمپلی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو