دانلود بازی Tesla Force v1.0 برای کامپیوتر – نسخه GOG

دانلود بازی Tesla Force v1.0 برای کامپیوتر – نسخه GOG


منبع: دانلود ها

126

1399/9/3

02:37


وحشت کیهانی در بازی Tesla Force بیدار شده است و وقت آن رسیده است که شما با قهرمانان خود به سراغشان بروید. مهارت و سرعت اهمیت بسیاری در بازی دارد و باید بتوانید از گونه‌ی بشر در برابر بیگانگان محافظت کنید. بازی از بالا به پایین روایت می‌شود و شما تسلط بیشتری روی قهرمانان خود خواهید داشت. از گوشه و کنار بازی دشمنان به شما حمله می‌کنند و باید انبوهی از آن‌ها را در یک حرکت نابود کنید. سبک روگ لایت بازی قابل تحسین است و سازندگان تلاش کرده‌اند که بازیکن چالش زیاد و اعتیادآوری را در بازی تجربه کنید.

سلاح‌های ویرانگر در اختیار شما قرار گرفته است و مجموعه عظیم و کاملی در اختیار شما قرار می‌گیرد. سیستم اکشن بازی نیز جالب است و از بالا به پایین دنبال می‌شود. شما می‌توانید برای شخصی سازی قهرمانان خود المان‌های زیادی را در اختیار داشته باشید. ده‌ها قابلیت برای این منظور وجود دارد که هرکدام قهرمان شما را از یک جهت نیرومند خواهد کرد. بیش از ده نوع دشمن نیز در بازی وجود دارد که روند منحصربه‌فردی دارند و شما باید توانایی مقابله در برابر آن‌ها را داشته باشید. نقش شما در بازی تسلا، کوری، لاوکرفت یا شلی است و هرکدام نیز سیستم نبرد خاص خودشان را دارند.

Tesla Force v1.0 PC-GOG

دانلود-بازی-Tesla-Force

در بازی Tesla Force می‌توانید از بین چهار قهرمان انتخاب کرده و دانش باطنی هرکدام را در اختیار داشته باشید. آن‌ها از این دانش برای پیروزی در نبردها استفاده خواهند کرد. مجموعه سلاح‌های بازی هرکدام دارای مزایا و ابزارهای قدرتمندی هستند و می‌توانید به‌صورت بی‌پایان از آن‌ها استفاده کنید. می‌توانید بارها و بارها این بازی را تجربه کرده و رویه تازه گیم‌پلی آن را تجربه کنید. هیچ دو تجربه‌ای یکسان نخواهند بود و بنابراین ارزش تکرار بازی نیز بسیار بالا خواهد بود. شما می‌توانید مسیر خود را از طریق سرزمین‌های خراب شده پیدا کرده و مسئولیت‌های خود را انتخاب کنید. باید جهان بازی را شناخته و روی ماجراجویی بی‌نظیر خود تکیه کنید.

info

The cosmic horrors are awakening. It’s time to call upon the heroes of science and eldritch knowledge to defend mankind from an assault from the outer reaches of reality!

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows Vista / 7 / 8 / 10

Processor: 2.0 Ghz

Memory: 2048 MB RAM

Graphics: SM 3.0+

DirectX: Version 11

Storage: 500 MB available space

سیستم پیشنهادی:

Processor: 3.0

Memory: 4096 MB RAM

Graphics: SM 3.0+

DirectX: Version 11

Storage: 500 MB available space

راهنمای نصب

1) فایل فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و به نصب بازی بپردازید.

2) بازی به صورت DRM-Free بوده و نیازی به کرک ندارد.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Tesla Force v1.0-GOG با لینک مستقیم

———————

دانلود پک گودیز بازی منتشرشده در وبسایت GOG


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو