دانلود بازی Captain Sabertooth and the Magic Diamond برای کامپیوتر

دانلود بازی Captain Sabertooth and the Magic Diamond برای کامپیوتر


منبع: دانلود ها

132

1399/9/3

02:37


در بازی Captain Sabertooth and the Magic Diamond قرار است که به یک دزد دریایی تبدیل شده و ماجراجویی‌های آن را تجربه کنید. بازی به‌صورت پلتفرمینگ دنبال می‌شود و در جستجوی حماسه‌ای خواهید بود که نهایت آن به گنج خواهد رسید. شما در این بازی می‌توانید در نقش Pinky یا Sunniva حضور داشته باشید. هرکدام از این شخصیت‌ها در پی شکار گنج هستند و می‌توانند از یک الماس جادویی و مرموز نیز استفاده کنند. خدمه‌ی این کشتی نیز همگان یک دزد دریایی هستند و شما نیز به می‌توانید در Captain Sabertooth به جمع آن‌ها بپیوندید.

هنگام حرکت بین جزایر در بازی Captain Sabertooth می‌توانید سواحل عجیب و غریب و ویرانه‌هایی را مشاهده کنید که به‌صورت باستانی در کنار هم قرار گرفته‌اند و علاقه‌مندان می‌توانند از مناظر آن لذت ببرند. دنیای بازی خطرناک و در عین حال دارای جذابیت‌های بسیار است و می‌توانید شکوه و عظمت را در آن مشاهده کنید. تنها هدف شما در این بازی پیدا کردن گنج است و برای این منظور باید توانایی ارتقا و کسب توانایی‌های جدید برای شخصیت خود را داشته باشید.

Captain Sabertooth and the Magic Diamond PC-SKIDROW

دانلود-بازی-Captain-Sabertooth-and-the-Magic-Diamond

در بازی Captain Sabertooth and the Magic Diamond می‌توانید با باس‌های بسیاری نبرد کرده و از طریق آن‌ها جوایز ارزشمندی را کسب کنید. آن‌ها ارتش کاملی در اختیار دارند و این در حالی است که شما از موضع ضعف باید با آن‌ها روبرو شوید. بنابراین استراتژی پیروزی در این نبردها اهمیت دارد و شما باید بتوانید از نقطه‌ی ضعف به آن‌ها ضربه بزنید. هرکدام از گنج‌های بازی شما را به یک گنج دیگر سوق خواهد داد و باید تا می‌توانید به جمع‌آوری المان‌های جایزه بپردازید. بازی اچیومنت‌های جذابی هم دارد که می‌توانید بعد از پایان بردن بخش داستانی بازی به سراغ آن‌ها بروید. گاهی اوقات باید سریع عمل کرده و گاهی اوقات نیز همه‌ی آن‌چیزی که در محیط بازی می‌بینید را غارت کنید.

info

Embark on an epic quest for treasure in Captain Sabertooth and the Magic Diamond, a pirate platform-adventure game for the whole family! Play as either Pinky or Sunniva, and join the legendary pirate Captain Sabertooth’s crew on the hunt for a mysterious magic diamond.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: 64-bit Windows 7

Processor: Intel Core i5-3330 3.0 GHz, AMD FX-8300 3.3 GHz

Memory: 4 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce GTX 760, Radeon R9 270

DirectX: Version 11

Storage: 5 GB available space

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 10

Processor: Intel Core i5-4690 3.5 GHz, AMD Ryzen 3 1300X 3.5 GHz

Memory: 6 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1050Ti, Radeon RX 560

DirectX: Version 11

Storage: 5 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه SKIDROW را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Captain Sabertooth and the Magic Diamond-SKIDROW:

دانلود به صورت تک پارت با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو