دانلود بازی Slashers Keep برای کامپیوتر – نسخه DARKSiDERS

دانلود بازی Slashers Keep برای کامپیوتر – نسخه DARKSiDERS


منبع: دانلود ها

147

1399/9/3

02:37


بازی Slasher’s Keep به‌صورت روگ لایت تک نفره دنبال می‌شود و اصلی‌ترین تمرکز آن نیز روی نبرد و غارت خواهد بود. المان‌های جادویی در بازی نقش دارد و می‌توانید از طریق چوب جادویی خود، به سراغ دشمنان اسرارآمیز خود بروید. بازی ابهامات زیادی دارد و لیستی از بهترین ویژگی‌ها را شامل می‌شود. شما توسط دشمنان خود زندانی شده‌اید و باید در اعماق این دنیا به دنبال فرار باشید. سازه‌های ترسناکی را می‌بینیم که در یک جنگل فراموش شده حضور دارند و بازیکن می‌تواند در دورترین مناطق به کشف اسرار مشغول شود.

حاکمان کنترل این جهان را به دست گرفته‌آند و بسیاری از افراد شرور هم‌اکنون در این جهان به کارهای خصمانه خود ادامه می‌دهند. حال شما برای تغییر این وضعیت انتخاب شده‌اید و باید بتوانید وظایف خود را به بهترین نحو انجام دهید. چالش‌های پیش روی شما تمام نشدنی است و باید از شیوه‌های مختلف برای کشف اسرار استفاده کنید. بازی از یک سیستم ساخت و ساز مبتنی بر درگ و دراپ استفاده می‌کند. گرافیک بازی کارتونی است و از مدل‌های سایه‌دار و روح‌هایی که با دست طراحی شده است، استفاده می‌کند.

Slashers Keep PC-DARKSiDERS

دانلود-بازی-Slashers-Keep

در بازی Slasher’s Keep می‌توانید نبردهای پویا همراه با ترفندهای دقیق را تجربه کنید. استراتژی نبرد در این باز اهمیت زیادی دارد و باید ابتدا به دفاع پرداخته و سپس حمله‌ی خود را در مدت زمان سریعی انجام دهید. تله‌های مختلفی هم در بازی وجود دارد که به‌صورت تصادفی روی شما تاثیر می‌گذارد. برای افزایش توانایی خود، می‌توانید از عصای جادویی خود استفاده کرده و دشمنان و المان‌های محیطی را کنترل کنید. بازی در یک سیاه چال بسیار مخوف جریان دارد و می‌توانید با هر بار دویدن در نقاط مختلف این سیاه چال، مهارت‌های خود را بیشتر کنید. دو شخصیت برای بازی در اختیار شما قرار می‌گیرد که البته ابتدا باید هرکدام را آنلاک کنید. بسیاری از المان‌های بازی تصادفی است و بنابراین هیچ دو تجربه‌ای در این اثر تکراری نخواهند بود.

info

It’s a first-person roguelite with a focus on melee combat and loot. Now for some vague copy followed by a list of features:

You have been imprisoned and left to rot in the depths of Slasher’s Keep, a frightful construct towering above the forgotten forest in the remotest wilds of Ool. As rulers came and went the keep remained the final destination for the nation’s most undesirable elements. Many a scoundrel has tried and failed to escape its dungeons, perilous as they are. Will you share their fate, or will you overcome the challenges ahead involving the features below?

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7+ 32bit

Memory: 2 GB RAM

Graphics: Geforce GTX 460 or equivalent

DirectX: Version 9.0c

Storage: 2500 MB available space

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7+ 64bit

Memory: 4 GB RAM

Graphics: Geforce GTX 770 or better

DirectX: Version 9.0c

Storage: 2500 MB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه DARKSiDERS را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Slashers Keep-DARKSiDERS با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو