دانلود بازی Ruvato Original Complex برای کامپیوتر – نسخه DARKSiDERS

دانلود بازی Ruvato Original Complex برای کامپیوتر – نسخه DARKSiDERS


منبع: دانلود ها

124

1399/9/3

03:08


Ruvato Original Complex را می‌توان یک بازی هک اند اسلش بسیار هیجان انگیز و البته بسیار سریع دانست. شما در این بازی باید Ria قهرمان اصلی داستان را کنترل کرده و دشمنان خود را از دم تیغ بگذرانید. بازی دارای دشمنانی با تنوع بسیار و قابلیت‌های مختلف است. هرکدام از آن‌ها قدرت حمله متفاوتی دارند و شما باید از نقطه ضعف آن‌ها برای غلبه استفاده کنید. شما رفته رفته قوی‌تر خواهید شد و می‌توانید توانایی‌های منحصربه‌فردی را برای شخصیت خود کسب کنید. این توانایی‌ها به شما کمک می‌کنند که چندین دشمن را به‌صورت همزمان نابود کنید.

پیروزی در بازی اصلا آسان نیست و باید مهارت‌های خود را بیشتر کنید. این مهارت‌ها به‌صورت زنجیره‌ای در اختیار شما خواهند بود و حتی می‌توانید به‌صورت کومبو از آن‌ها استفاده کنید. از بهترین ویژگی‌های بازی می‌توانیم به سیستم منحصربه‌فرد گیم‌پلی بازی اشاره کنیم. در این سیستم شما می‌توانید از حملات دشمنان به نفع خود استفاده کرده و به‌صورت کوتاه مدت نیروهای خود را تقویت کنید. هرکدام از حملات دشمنان را باید یاد گرفته و کومبو‌ی آن‌ها را وارد کنید. یادگیری گیم‌پلی بازی چندان سخت نیست، اما تسلط یافتن بر آن بسیار دشوار خواهد بود.

Ruvato Original Complex PC-DARKSiDERS

دانلود-بازی-Ruvato-Original-Complex

در بازی Ruvato Original Complex بیش از ۱۰۰ سطح جذاب و هیجان انگیز وجود دارد که هرکدام مراحل پتلفرمینگ خاص خودشان را دارند. اچیومنت‌های مختلف هم در بازی قرار داده شده است و می‌توانید در Cloud Steam با دوستان خود نیز بازی کنید. در صورت دلخواه می‌توانید از گیم‌پد برای یک تجربه بهتر استفاده کرده و تسلط بیشتری روی شخصیت ریا داشته باشید. بازی گرافیک ساده‌ای دارد، اما انیمیشن‌های بازی به خوبی پرداخت شده است و توسعه دهندگان از ذوق هنری بالایی برای آن‌ها استفاده کرده‌اند. موسیقی نیز مانند همه‌ی بازی‌های هک اند اسلش، هیجان لازم را برای نبرد به شما تزریق خواهد کرد. سعی کنید مرحله به مرحله گیم‌پلی بازی را تحلیل کرده و مهارت خود را بالا ببرید.

info

Ruvato: Original Complex is a fast-paced hack and slash game. Ria, the protagonist of this game, gains attack power and becomes stronger each time she defeats her enemy. Play, get skilled, and chain-kill multiple enemies with ease using Ria’s unique ability.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7 or above

Processor: 2.4 GHz Dual core

Memory: 2 GB RAM

Graphics: DirectX 11 compliant video card

DirectX: Version 11

Storage: 2 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه DARKSiDERS را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Ruvato Original Complex-DARKSiDERS با لینک مستقیم


نظرات


تصویری


ویدئو