مدل پرده حریر با طرح های فوق العاده زیبا

مدل پرده حریر با طرح های فوق العاده زیبا


منبع: آرگا

825

1399/9/3

08:19


معرفی جدیدترین و زیباترین مدل های پرده حریر و تصاویری از انواع مدل پرده حریر برای اتاق پذیرایی و اتاق خواب را در این مطلب ارائه می دهیم که امیدواریم از مشاهده این مدل های پردخ جدید و زیبا لذت ببرید.

عکس های مدل پرده حریر برای نقاط مختلف منزل با طراحی ها و دوخت شیک و زیبا را در این مطلب گردآوری نموده ایم که با مشاهده آنها علاوه بر آشنایی با جدیدترین مدلهای پرده حریر زیبا و شیک، می توانید مناسب ترین پرده را برای منزل خود انتخاب نموده و تهیه نمایید. در ادامه با مشاهده این پرده های شیک و زیبا همراه ما باشید و از طرح های ارائه شده نهایت استفاده را ببرید.

عکس های مدل پرده حریر زیبا و شیک :

انتخاب پرده مناسب برای منزل یکی از مهم ترین انتخاب هاست که اهمیت زیادی در دکوراسیون داخلی و زیبایی منزل دارد. یکی از انواع پرده ها که می توان آن را برای قسمت های مختلف منزل مورد استفاده قرار داد، پرده حریر است که از جذابیت و زیبایی خاصی برخوردار می باشد. البته استفاده از این مدلهای پرده دارای محدودیت هایی نیز می باشد و نمی توان از پرده های حریر به عنوان عایقی برای نور استفاده نمود و برای پنجره های بزرگ که نور را به صورت مستقیم وارد منزل می نمایند مناسب نیست. البته در صورت تمایل به استفاده از این نوع پرده ها، می توان از یک پرده با ضخامت بیشتر به عنوان آستری استفاده نمود. پارچه های حریر مناسب پرده طرح ها و مدلهای مختلفی دارند که اغلب بر اساس نیاز و سلیقه خریداری می شوند. در ادامه چند مدل پرده ساده حریر با دوخت های زیبا را ملاحظه می فرمایید که هر یک می توانند انتخابی مناسب برای منزل شما باشند.

پرده های جدید و زیبای حریر

مدل پرده با جنس حریر

مدل پرده جدید و زیبا

پرده اتاق خواب حریر

مدل های زیبای پرده حریر

پرده حریر اتاق پذیرایی

دوخت پرده حریر برای اتاق پذیرایی

از انواع مختلف پرده حریر می توان برای اتاق پذیرایی، آشپزخانه و اتاق خواب استفاده نمود. این مدلهای پرده به دلیل جنس لطیف و شفافی که دارند جذابیت خاصی به فضای منزل می بخشند، به همین دلیل برای محیط های سرد و بی روح مناسب می باشند. تصاویر زیر نمونه های جدید مدل پرده ۲۰۱۶ با جنس حریر را نشان می دهند که با الگوبرداری از این مدلهای زیبا و جذاب می توانید زیباترین مدلهای پرده را برای منزل خود انتخاب نموده و مورد استفاده قرار دهید.

مدل پرده حریر

مدل پرده ساده و جدید حریر

مدل پرده پذیرایی شیک و جدید

مدل پرده حریر جدید و زیبا

مدل جدید پرده اتاق پذیرایی حریر

مدل پرده جدید و زیبای حریر

مدل پرده حریر اتاق پذیرایی

برای زیبایی بیشتر پرده می توانید از دو طرح مختلف پارچه حریر برای پرده استفاده نمایید و پرده هایی متفاوت و زیبا داشته ابشید. از این روش اغلب در تهیه پرده اتاق پذیرایی استفاده می شود که ظاهر کلی پرده را می توان تقریبا مشابه با انواع مدل پرده پذیرایی و دارای والن و دستک دانست. مدل پرده های زیر باعث آشنایی بیشتر شما با این سبک پرده ها می باشند و می توان با الگوبرداری از مدلها و طرح های آنها زیباترین مدلی از پرده را تهیه نمود.

مدل پرده جدید برای اتاق پذیرایی

مدل های پرده حریر برای اتاق پذیرایی

مدل پرده اتاق خواب شیک و زیبا

دوخت پرده حریر برای اتاق خواب

مدل های پرده حریر

مدل پرده 2016 حریر

مدل پرده آشپزخانه با حریر

پرده اتاق پذیرایی با پارچه حریر

مدلهای جدیدتری از پرده حریر

پرده از مهمترین وسایل کاربردی و تزئینی در دکوراسیون منزل می باشد که امروزه انواع مدلهای جذاب و متنوع نقش زیادی در زیباتر شدن فضا های مختلف خانه دارد، از این رو هر کسی با توجه به سلیقه اش و مناسب با دکوراسیون منزلش می تواند بهترین مدل پرده را انتخاب نماید، تا کنون با انواع مدل پرده پانچ، مدل پرده آشپزخانه، مدل پرده آویز و … آشنا شده اید، حال برای مشاهده تصاویر جدیدتری از پرده های حریر در طراحی های ساده و شیک می توانید تا پایان این بخش ما را همراهی کنید.

مدلی طرحدار از پرده حریر

نقش پرده ها در منزل علاوه بر حفظ حریم خصوصی، حفاظت در برابر سرما و گرما تاثیر زیادی در زیبایی خانه دارد و می توان آن را با رنگ مبلمان، کوسن و سایر وسایل دکوری ست و هماهنگ کنید، پرده ها در انواع ساده و والان دار طراحی می شوند که نوع والان دار آن نیز به دو شکل ساده و با برش ها و طراحی های پیچیده هستند، پرده های حریر از جمله جذاب ترین مدلهای پرده هستند که بیشتر جنبه زیبایی آنها مدنظر است، در اینجا می توانید انواع دیگری از این پرده های حریر با طراحی شیک و زیبا را ببینید و ایده بگیرید.

مدلی از پرده حریر

تصاویری از پرده حریر

مدلی از پرده حریر گلدار

مدلی از پرده حریر طرح دار

انواع مدلهای پرده حریر

مدلی از پرده حریر زیبا و جدید

مدلی از پرده حریر شیک

مدل پرده حریر پانچ

مدلی از پرده حریر والان دار

مدلی از پرده حریر طرحدار

مدل پرده حریر والان دار

مدلی از پرده حریر جدید

مدلی شیک پرده حریر

مدلی زیبا پرده حریر

مدلی جدید پرده حریر

مدل پرده حریر گلدار

امیدواریم از مشاهده عکس های انواع مدل پرده های شیک با پارچه و طرح زیبا لذت برده باشید و با ایده گرفتن از این مدل های شیک و زیبا، مناسب ترین مدل پرده را برای منزل خود انتخاب و تهیه نمایید. توجه داشته باشید که در هنگام انتخاب مدل پرده، توجه به دکوراسیون داخلی منزل از اهمیت زیادی برخوردار است و به گونه ایی تعیین کننده جنس و مدل پرده می باشد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو