مهاجرت به موناکو از طریق تحصیل، کار و سرمایه گذاری

مهاجرت به موناکو از طریق تحصیل، کار و سرمایه گذاری


منبع: آرگا

76

1399/9/3

10:02


مهاجرت به کشور موناکو دارای شرایطی است افرادی که تقاضای مهاجرت به این کشور را دارند می توانند به شیوه های مختلف تحصیلی، کاری، توریستی و … اقدام به مهاجرت نمایند. شما متقاضیان باید زبان رسمی مردمان این کشور را بدانید تا بتوانید به راحتی ویزای این کشور را دریافت نمایید. در ادامه این بخش نیز اطلاعات بیشتری را درباره نحوه دریافت ویزای این کشور به دست می آورید.

مهاجرت به کشور موناکو به دلیل برخورداری از موقعیت کاری و شغلی بسیار مناسب این امکان را در اختیار مهاجران قرار می دهد تا بتوانند پیشرفت های زیادی را به دست آورند هر ساله تعداد زیادی از افراد متقاضی مهاجرت به این کشور هستند و علت این امر نیز برخورداری از شرایط مطلوب و مناسب اقتصادی است. با توجه به این که مهاجران به دلایل مختلفی به این کشور مهاجرت می کنند می توان گفت که این کشور از شیوه های مختلفی پذیرای مهاجران است خیلی از متقاضیان قصد دارند تا با مهاجرت کاری به این کشور موقعیت شغلی خودشان را ارتقا دهند خیلی از متقاضیان نیز خواهان دریافت اقامت تحصیلی در این کشور می باشند تا از این طریق موقعیت تحصیلی خود را ارتقا دهند. مهاجرت به این کشور دارای شرایطی است و در صورتی که واجد شرایط باشید می توانید طی پنج روز کاری تابعیت این کشور را دریافت نمایید. اما باید توجه داشته باشید که پیش از پذیرش تابعیت شما باید مدتی را در این کشور اقامت داشته باشید و همانطور که می دانید اقامت این کشور از شیوه های مختلفی امکان پذیر است.

راه های مهاجرت به کشور موناکو را بشناسید:

شما متقاضیان برای دریافت پاسپورت کشور موناکو باید کاندیدای فرهنگی و سیاسی این کشور باشد در این صورت می توانید با تحصیل رایگان در این کشور موقعیت خود را رشد دهید در صورتی که شرایط شما مناسب باشد می توانید اعضای خانواده خود را نیز به همراه داشته باشید. بنابراین این کشور از بهترین کشورها برای مهاجرت می باشد که امکانات پیشرفت را برای هر فردی محیا می کند.

شرایط مهاجرت به موناکو


خیلی از افرادی که متقاضی مهاجرت به این کشور هستند این سوال برایشان ایجاد می شود که بهتر است تا اقامت دائم این کشور را دریافت کنند یا تابعیت آن را؟ باید در پاسخ به این سوال گفت که اقامت دائمی این کشور این امکان را فراهم می کند تا مدت ۱۰ سال در این کشور زندگی کنید و در صورت نیاز نیز می توانید میزان اقامت خود را تمدید کنید. اما در صورتی که قصد شما از مهاجرت به این کشور زندگی دائمی است باید تابعیت آن را دریافت کنید تا از مزایا و حقوق شهروندی آن نیز بهره مند شوید.

چگونه به موناکو برویم

مهاجرت تحصیلی:

مهاجرت تحصیلی به کشور موناکو دارای شرایط ویژه ای است شما ابتدا باید دانشگاه مورد نظر خود را در این کشور انتخاب کنید با ارائه رزومه تحصیلی خود و تایید این رزومه می توانید پذیرش داشته باشید. اما باید توجه داشته باشید که پیش از این ها باید زبان تحصیل کردن در این کشور را بیاموزید و در صورتی که رزومه تحصیلی شما از سوی دانشگاه مورد نظر پذیرفته شود در مقطع کارشناسی باید آزمون ورودی شرکت کنید. دانشجویان باید سالانه ۴۰۰ یورو در مقطع کارشناسی و بیشتر در دیگر مقاطع دانشگاهی پرداخت کنند همچنین هزینه های تحصیل در دانشگاه های تخصصی این منطقه نیز بیشتر است.

مهاجرت کاری:

از دیگر شیوه های مهاجرت به موناکو مهاجرت کاری است افرادی که از این شیوه استفاده می کنند تخصص بسیار زیادی دارند متقاضیان این نوع مهاجرت باید رزومه کاری خود را برای کارفرمای این کشور ارسال کنند و در صورت تایید کارفرما با ارسال تادیه و دعوت نامه فرایند اقامت شما را انجام می دهد. برای داشتن این نوع ویزا باید سوابق تحصیلی، رزومه کاری، مدارک زبان، مدارک احراز هویت و … را ارسال نمایید. ویزای این کشور در صورتی که بلند مدت باشد ۳ ماه اعتبار دارد.

ویزای توریستی موناکو

مهاجرت سرمایه گذاری:

یکی دیگر از شیوه هایی که می توانید برای مهاجرت کردن به این کشور انتخاب کنید مهاجرت از طریق سرمایه گذاری کردن در این کشور است افرادی که قصد دارند تا از این شیوه مهاجرتی برای اقامت خود استفاده کنند باید سرمایه زیادی را داشته باشند و پشتوانه مالی قوی داشته باشند. این دسته از افراد با ثبت شرکت های تجاری به نام خود و انجام سرمایه گذاری بر روی این شرکت ها می توانند ویزای مهاجرت به این کشور را دریافت نمایند. این نوع از ویزا ویزای تجاری است و فرد این امکان را دارد تا اعضای خانواده را نیز با خود همراه داشته باشد. در این نوع از شیوه فرد می تواند اقامت ۵ ساله را دریافت نمایند و با راه اندازی کردن شغل های جدید در این کشور به عنوان یک کارآفرین اقدام به عمل می کند.

شیوه های دیگر مهاجرتی:

از دیگر شیوه های مهاجرتی که برای مهاجرت به موناکو مهاجرت از طریق پناهندگی، تولد نوزاد، ازدواج با فرد اتباع این کشور و مهاجرت توریستی اشاره نمود. همانطور که می دانید یکی از پر طرفدارترین مهاجرت های دنیا مهاجرت توریستی است برای دریافت این نوع از ویزا باید باید گذرنامه ۷ ماه اعتبار داشته باشید، مدارک احراز هویتی، بیمه مسافرتی، فرم ویزا و … را ارائه دهید.

موناکو را بشناسید

مدارک مورد نیاز برای مهاجرت:

برای مهاجرت به این کشور ابتدا بهتر است تا با دریافت مشاوره از موسسه های حقوقی راه مناسب برای مهاجرت خود را انتخاب کنید و در نهایت با پر کردن فرم تقاضای دریافت ویزا طی پنج روز کاری و در صورت درست بودن مدارک می توانید این ویزا را دریافت کنید. شما در صورت مهاجرت تحصیلی و کاری باید رزومه خود را برای دانشگاه و یا کارفرما ارسال نمایید و در صورت تایید مدارک خود را به وزارتخانه ارسال کنید این مدارک شامل: گذرنامه، اصل شناسنامه، عکس پرسنلی، مدارک تحصیلی و کاری، مدارک زبان، پشتوانه مالی و … می باشد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو