هرج و مرج در فرودگاه شانگهای چین در پی ابتلای یکی از کارکنان به کرونا + ویدیو

منبع: روزیاتو

29

1399/9/3

12:02


روز جمعه فرودگاهی در چین بعد از مثبت شدن نتیجه تست کرونا یکی از کارمندان دچار هرج و مرج شدید شد زیرا مقامات تصمیم گرفتند تا از تمامی حاضران در فرودگاه تست کرونا بگیرند. در تصاویر منتشر شده دیده می شود که کارکنانی که لباس های مخصوص به تن داشتند جمعیت عظیمی را به زیرزمین فرودگاه بین المللی پودونگ در شانگهای راهنمایی می کردند، فرودگاهی که از آن به عنوان هاب تجارت هوایی چین یاد می شود.

روز جمعه فرودگاهی در چین بعد از مثبت شدن نتیجه تست کرونا یکی از کارمندان دچار هرج و مرج شدید شد زیرا مقامات تصمیم گرفتند تا از تمامی حاضران در فرودگاه تست کرونا بگیرند.

اما در میان ترس از قرنطینه اجباری ۱۴ روزه، این مسافران یکصدا خواستار آزادی خود شده اند. تصاویر نشان می دهد که پرسنلی با پوشیدن لباس های مخصوص کار کردن با مواد شیمیایی خطرناک و شیلدهای صورت، با قفل کردن دست هایشان در یکدیگر، آن ها را به سمت جلو راهنمایی می کنند. ویدیویی دیگر گروهی از مردم را نشان می دهد که قصد دارند از یک مسیر فرعی فرار کنند در حالی که کارکنان به سختی تلاش دارند مانع آن ها شوند. برخی گزارش ها مدعی شده اند که تنها از کارکنان فرودگاه تست کرونا گرفته شده در حالی که گزارش های دیگر مدعی هستند این تست از همه کسانی که در فرودگاه شانگهای حضور داشته اند گرفته شده است، از جمله مسافران.

روز جمعه، مقامات شهر شانگهای تایید کردند که یک زوج در منطقه پدونگ شهر به کرونا مبتلا شده اند که اولین موارد ابتلا به کرونا در این منطقه در ۱۱ روز اخیر هستند. گزارش ها نشان می دهند که آزمایش نوکلئیک اسید یک مرد ۳۹ ساله و همسر ۳۴ ساله اش بعدازظهر روز جمعه مثبت اعلام شده است. تیمی از کارشناسان در حال ردیابی کسانی هستند که ممکن است با این افراد در تماس بوده باشند. روز شنبه در سراسر خاک اصلی چین ۱۷ مورد جدید ابتلا کرونا اعلام شد در حالی که روز قبل از آن ابتلای ۱۶ نفر به کرونا در این کشور تایید شده بود. از این موارد دستکم یک مورد در شانگهای و یک مورد نیز در مغولستان داخلی در مرز با روسیه بوده است.

روز جمعه فرودگاهی در چین بعد از مثبت شدن نتیجه تست کرونا یکی از کارمندان دچار هرج و مرج شدید شد زیرا مقامات تصمیم گرفتند تا از تمامی حاضران در فرودگاه تست کرونا بگیرند.

بر اساس آمار چین تاکنون ۸۶۴۳۱ مورد ابتلا به کرونا در این کشور به ثبت رسیده که مرگ ۴۶۳۴ نفر را در پی داشته است. اگر چه شیوع این ویروس از چین آغاز شد اما این کشور اکنون یکی از کمترین موارد ابتلا به کرونا را دارد در شرایطی که در سایر کشورها روز به روز بر تعداد افراد مبتلا به این ویروس مرگبار و تلفات ناشی از آن افزوده می شود.

بیشتر بخوانید: ادعای احمدی نژاد درباره آزمایش پنهانی داروی کرونا روی مردم ایران به خاطر پول

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو