دعای سریع الاجابه برای ثروتمند شدن و افزایش روزی

دعای سریع الاجابه برای ثروتمند شدن و افزایش روزی


منبع: مینویسم

198

1399/9/3

12:26


یکی از دغدغه های مردم همواره پول و ثروت بوده و هست و تمام انسانها برای گذران زندگی، تامین نیازهای اولیه و برخورداری از امکانات سطح بالاتر نیاز به پول و ثروت دارند. حتی برای کمک و انجام امور خیر نیاز به پول داریم، مخصوصا در شرایط اقتصادی کنونی کشور که کسب درآمد و داشتن شغل مناسب، کار سختی میباشد، همه مردم به دنبال روش های افزایش ثروت می‌باشند. علاوه بر تلاش که لازمه ی موفقیت و گام ابتدایی آن است، نکته ای که باید بدانیم اینست که روش های دیگری برای تسریع این روند وجود دارند که قرآن و ائمه نیز به آن ها اشاره کرده اند مانند دعا. دعای سریع الاجابه برای ثروتمند شدن، یکی از این روش ها می‌باشد که در آیات و روایات مختلف به آن اشاره شده است و میتواند کمک بسیاری در رسیدن به هر خواسته ای برای ما باشد. در ادامه برای آشنایی با تعدادی دعای سریع الاجابه برای ولدار شدن، با ما همراه باشید.

دعای معجزه اسا برای روا شدن حاجت در همان ساعت

دعای سریع الاجابه برای ثروتمند شدن

دعای سریع الاجابه برای ثروتمند شدن

چند دعاي سريع الاجابه براي ثروتمند شدن

یکی از مجرب ترین دعاهای سریع الاجابه جهت پولدار شدن دعای زیر می باشد:

اگر ابتدای ماه قمری روز دو شنبه بود هر روز به تعداد شماره روزها از روز اول تا چهاردهم سوره واقعه خوانده شود مثلا روز اول یک مرتبه ، روز دوم دو مرتبه و الی آخر … .

بعد از اتمام خواندن سوره مبارکه واقعه در هر روز،این دعا را بخوانید:

اَللّهُمَّ اِنْ کانَ رِزْقی فِی السَّماءِ فَأنْزِلْهُ وَ اِنْ کانَ فِی الْاَرْضِ فَأخْرِجْهُ وَ اِنْ کانَ بَعیداً فَقَرِّبْهُ وَ اِنْ کانَ قَریباً فَیَسِّرْهُ وُ اِنْ کانَ قَلیلاً فَکَثِّرْهُ وَ اِنْ کانَ کَثیراً فَبارِکْ لی فیهِ وَ أرْسِلْهُ عَلی اَیْدی خِیارِ خَلْقِکَ وَ لا تُحْوِجْنی اِلی شِرارِ خَلْقک. وَ اِنْ لَمْ یَکُنْ فَکَوِّنْهُ بکِیْنُونِیَّتِکَ وَ وَحْدانِیَّتِکَ، اَللّهُمَّ انْقُلْهُ اِلَیََّ حَیْثُ اَکُونُ وَ لا تَنْقُلْنی اِلَیْهِ یَکُونُ، اِنَّکَ عَلی کُلِّ شَِیْءٍ قَدیرٌ. یا حَیُّ یا قَیُّومُ، یا واحِدُ یا مَجیدُ، یا بَرُّ یا رَحیمُ یا غَنیُّ ، صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ، وَ تَمِّمْ عَلَیْنا نِعْمَتَکَ، وَ هَنِّئْنا کَرامَتَکَ، وَ اَلْبسْنا عافیَتَکَ

و در هر پنجشنبه ای که بین روز اول تا چهاردهم قرار دارد این دعارا بخوانید:

یا ماجِدُ، یا واحِدُ، یا جَوادُ، یا حلیمُ، یا حَنّانُ، یا مَنّانُ، یا کَریمُ اَسْألُک تُحْفَةً مِنْ تحَفِکَ تَلُمُّ بها شَعْثی وَ تَقْضی بها دَیْنی وَ تُصْلِحُ بها شَأنی برَحْمْتِکَ یا سَیِّدی .(بیان آیت الله العظمی سید “صادق روحانی” در مورد دعایی برای ثروتمند شدن)

دعای سریع الاجابه پولدار شدن

روایت دیگر برای ختم سوره «واقعه» جهت وسعت رزق

از شب شنبه، هر شب سه بار برای افزایش رزق سوره مبارکه واقعه را بخوانید وشب جمعه ۸ مرتبه آن را بخوانید و پنج هفته متوالی این سوره را به همین صورت ادامه دهید وقبل از هر بار خواندن سوره این دعا را بخوانید:

اَللَّهُمَّ ارْزُقنا رِزْقاً حَلاَلاً طَیِّباً مِنْ غَیْرِ کَدٍّ اِسْتَجِب ْ. دَعْوَتَنَا مِنْ غَیْرِ رَدٍّ وَ اَعُوذُ مِنَ الْفَضِیحَتِین الفَقرا وَالدِّینِ وَاِدْفَعْ عَنِّی هَذَیْنِ بِحَقِّ الامَامِیْن الحسن وِالحُسَین بِرَحْمَتِکَ یاارحم الراحمین. فرموده اند این ختم تاثیر عجیبی دارد.

چند دعای سریع الاجابه برای شفای بیماران از بیماری های سخت

اگر کسی هر روز ۲۵ مرتبه این ذکر را بگوید روزیش زیاد می شود :

❁ لَا إِلَهَ إِلَّا اللَّهُ وَ اللَّهُ أَکْبَرُ وَ سُبْحَانَ اللَّهِ وَ الْحَمْدُ لِلَّهِ کَثِیراً اللَّهُمَّ إِنِّی أَسْأَلُکَ مِنْ فَضْلِکَ وَ رَحْمَتِکَ فَإِنَّهُ لَا یَمْلِکُهُمَا أَحَدٌ غَیْرُکَ ❁

دعای کسب ثروت فوری

دعای سریع الاجابه برای ثروتمند شدن و برکت در روزی

دعای سریع الاجابه برای برکت در ثروت

مرحوم سید محمد خامنه ای تبریزی: قرائت سوره ذاریات در هر روز موجب ثروت فراوان می‌گردد

همین طور که قرائت این سوره به همراه سوره های طلاق مزمل و الم نشرح در هر روز برای توسعه امر معاش مجرب است

به طوری که من حیث لا یحتسب می‌رسد و موجب حیرت عقول می‌گردد.

و در اهمیت این ختم فرموده که اگر در روز این ختم از شما فوت شد آن‌را در شب به جای آرید.

ذکر سفارش شده برای افزایش رزق و روزی

گر کسی هر روز ۲۵ مرتبه این ذکر را بگوید روزیش زیاد می شود :

❁ لَا إِلَهَ إِلَّا اللَّهُ وَ اللَّهُ أَکْبَرُ وَ سُبْحَانَ اللَّهِ وَ الْحَمْدُ لِلَّهِ کَثِیراً اللَّهُمَّ إِنِّی أَسْأَلُکَ مِنْ فَضْلِکَ وَ رَحْمَتِکَ فَإِنَّهُ لَا یَمْلِکُهُمَا أَحَدٌ غَیْرُکَ ❁

جهت زیاد شدن رزق و روزیتان این دعا را هر روز ۱۰۰ مرتبه بخوانید

❁ اللَّهُ لَطِیفٌ بِعِبَادِهِ یَرْزُقُ مَن یَشَاء وَهُوَ الْقَوِیُّ العَزِیزُ ❁

❁ بسم الله الرحمن الرحیم یا الله یا الله یا الله یا رب ّ یا ربّ یا ربّ یا حی ّ یا قیّوم یا ذالجلال والاکرام

یا حَیّ و یا قَیّوم یا ذالجلال والاکرام یا حَیّ و یا قَیّوم یا ذالجلال والاکرام

اسَئَلُکَ باسمِکَ الاعظَم اَن تَرزُقنی رِزقا” حلالا” طَیّبا” برَحمَتِکَ یا ارحم الراحمین ❁

دعا برای کسب روزی

دعای سریع الاجابه برای ثروتمند شدن و گشایش در روزی

دعای سریع الاجابه جهت برکت در مال و ثروت از پیامبر (ص)

حضرت رسول اکرم صلی الله علیه و آله نقل فرمودند:

قسم به آن خدایی را که من را مبعوث فرموده هرکسی این دعا را همراه خود داشته باشد یا در دکان و یا در منزل خود گذارد فقر او به ثروت و وسعتِ رزق و روزی مبدل شود ( ان شاء الله )

یا اللهُ یا رَبِّ یا حَیُّ یا قَیّوم یا ذَالجَلالِ وَ الاکرام اَسئَلُکَ بِاسمِکَ اَلعَظیم  اَلاَعظَم اَن تَرزُقَنی  رَزقاً حَلالاً طَیِّباً بِرَحمَتِکَ الواسِعَه  « یا اَرحَمَ الرّاحِمِین »

ای خدا ای پروردگار ای زنده ای پاینده ای دارای شکوه و بزرگواری از تو میخواهم به نام تو که بسیار بزرگ و بزرگترین است اینکه روزی کنی مرا ، رزقی حلال و پاک ، برحمت گسترده ات ای مهربان ترین مهربانان.

برای وسعت رزق و روزی و رسیدن به مال، آیه ۲-۳ سوره طلاق را به این شکل ختم نماید: ابتدای ختم جمعه یا پنج شنبه یا دوشنبه باشد و اگر جمعه باشد بهتر است. تا چهل روز هر روز ۱۵۹ مرتبه آیه شریفه رابخواند و بهتر است بعد از نماز صبح باشد . فقط در روز چهلم ۱۷۹ مرتبه باشد و در ابتدای ختم برای استجابت حاجت، غسل حاجت نموده دو رکعت نماز بخواند و صد مرتبه صلوات بفرستد (در روز اول) و روز آخر بعد از اتمام، صد صلوات بفرستد.
شک نکند و ناامید نشود و اگر بار اول به نتیجه نرسید تکرار کند که انشاءالله به مراد می رسد

ختم آیه من یتق الله جهت وسعت رزق و روزی

پنجشنبه اول ماه شروع کرده و تا چهل و یک روز هر روز سیصد و پنجاه و نه مرتبه آیه مذکور- آیات دو و سه سوره طلاق: و من یتق الله    تا    لکل شی قدرا – را بدون تکلم با کسی بخواند که بسیار مجرب است و بعد از اتمام هر آیه بگوید:  “یا فتاح یا رزاق یا واسع” کند و او را از جایی که گمان ندارد روزی می دهد و هر کس بر خدا توکل نماید خدا او را کفایت می کند و خداوند فرمان خود را به انجام می رساند و خدا برای هر چیزی اندازه ای داده است.

این آیه از امید بخش ترین آیات قرآن کریم است که تلاوت آن دل را صفا و و جان را نور می بخشد در حدیثی از ابوذر غفاری نقل شده که حضرت رسول اکرم صلی الله علیه و آله و سلم فرمود: من آیه ای را در قرآن می شناسم که اگر تمام انسانها دست به دامن آن زنند برای حل مشکلات آنها کافی است پس آیه فوق را سه مرتبه با تکرار تلاوت فرمود.

و در حدیث دیگر فرمود: خداوند پرهیزگاران را از شبهات دنیا و حالات سخت مرگ و شدائد روز قیامت رهایی بخشید. البته مفهوم آیه این نیست که انسان دست از تلاش و کوشش بکشد.

امام صادق علیه السلام فرمود: وقتی آیه فوق نازل شد عده ی درها را به روی خود بسته و رو به عبادت آوردند و گفتند خداوند روزی ما را عهده دار شد. این خبر به گوش پیغمبر رسید کسی را نزد آنها فرستاد که چرا چنین کرده اید هر کس چنین کاری کند دعای او مستجاب نمی شود بر شما باد بر کار و تلاش همراه با تقوا.

بهترین سوره ها برای رسیدن به ثروت فوری

۱- سوره واقعه:
این سوره شاید معروف ترین سوره نزد مردم باشد که برای گشایش کارها و همچنین افزایش رزق و روزی معمولا شب ها قبل از خواب خوانده میشود.

۲- سوره یس:
من از برخی ها شنیده ام که صبح ها بعد نماز صبح یس و شب ها قبل از خواب واقعه را میخونند و این کار را برای گشایش روزی مجرب میدانند.

۳- سوره های سبا و فاطر:
امام صادق علیه السلام نیز فرموده اند: هر کس سوره های سبأ و فاطر را در شب قرائت کند، همواره در آن شب در حفظ و امان خداوند و وکیلان او خواهد بود و اگر در روز این سوره ها را بخواند هیچ امر ناخوشایند و مکروهی به او نمی رسد و از خیر دنیا وآخرت چیزهایی به او داده می شود که به ذهنش خطور نکرده است.
ثواب الاعمال، ص۱۱۰

۴- سوره حمد

دعای سریع الاجابه برای ثروتمند شدن

دعای سریع الاجابه برای ثروتمند شدن

دعای سریع الاجابه امیرالمومنین برای ثروتمند شدن

از مولا علی علیه السلام نقل شده است:

«اگر رزق و روزی و ثروت زیادی می خواهی و دوست داری از هر بنده و آزادی بی نیاز باشی و به زودی به آرزوهایت برسی و از غل و غش و حیله در امان باشی؛ پس «فاتحة الکتاب» را بخوان که اسرار عجیبی در ان نهفته است. برای رسیدن به آرزوها و حاجت هایت، این سوره را در پنج نوبت(صبح، ظهر، عصر، مغرب و عشا) ۱۰۰ مرتبه تلاوت کن.
پس ٱنچه که از عزت و مقام و حرمت می خواهی، به ٱن می رسی، و ٱن عزّتی که هیچ وقت تغییر و با حادثه های زمان کاستی پیدا نمی کند و نیز توفیق و خوشحالی مداوم به تو می رسد و از همه شرها و ناراحتی ها و ضررها در امانی. هیچ وقت تو را گرسنگی و برهنگی و جدایی یار نمی رسد، و هیچ کس به تو برای امر و نهی مسلط نمی شود، و در حفظ الهی هستی و به ٱرزوهایت در زندگی می رسی. پس اگر این ختم را همیشه ادامه دادی، شخصی به عنایت الهی به سوی تو می ٱید و تو را از دیگران بی نیاز می کند.»

سریع الاجابه ترین دعا جهت کسب ثروت فراوان و برکت در رزق

و در نهایت به عنوان بهترین دعا و دعای سریع الاجابه برای ثروت مند شدن میتوان به خواندن روزانه سه بار آیت الکرسی اشاره کرد.

 

 

فروشگاه قطعات آسانسور

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو