دسترسی آنلاین اهالی رسانه به فیلم‌ها «سینماحقیقت»

منبع: برترین ها

73

1399/9/3

13:23


نویسندگان و خبرنگاران رسانه‌ها و منتقدان سینما آثار چهاردهمین دوره جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت» را اینترنتی می بینند.

خبرگزاری صبا: نویسندگان و خبرنگاران رسانه‌ها و منتقدان سینما آثار چهاردهمین دوره جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت» را اینترنتی می بینند.
 

دسترسی آنلاین اهالی رسانه به فیلم‌ها «سینماحقیقت»

 
مدیر روابط عمومی چهاردهمین دوره جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت» از ثبت‌نام اینترنتی نویسندگان و خبرنگاران رسانه‌ها و منتقدان سینما روی وب‌سایت این جشنواره خبر داد و گفت: ثبت‌نام اینترنتی نویسندگان و خبرنگاران رسانه‌ها و منتقدان سینما از امروز روی سایت جشنواره آغاز شده و تا ۱۰ آذرماه ادامه خواهد داشت.
 
شهنام صفاجو در تشریح چگونگی این ثبت‌نام اینترنتی اظهار کرد: اهالی محترم رسانه ابتدا باید وارد پرتال جشنواره «سینماحقیقت» به نشانی panel.irandocfest.ir شده و اطلاعات شخصی خود را وارد کنند، پس از تکمیل این فرم اولیه، کلید ثبت‌نام را زده و از طریق صفحه پیشخوان پرتال روی گزینه‌ «اهالی رسانه» کلیک کنند. در ادامه عنوان رسانه‌ای خود را انتخاب و تصویر معرفی‌نامه را بارگزاری کرده و با وارد کردن کد امنیتی، ثبت‌نام خود را تکمیل کنند.
 
وی اضافه کرد: نتیجه ثبت‌نام نویسندگان و خبرنگاران رسانه‌ها و منتقدان سینما پس از بررسی و تایید روابط عمومی جشنواره به عنوان فعال رسانه‌ای حوزه سینمای مستند، از طریق پیامک و ایمیل اعلام خواهد شد.
 
مدیر روابط عمومی جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت» یادآور شد: نمایش فیلم‌های منتخب جشنواره و برپایی کارگاه‌ها و مسترکلاس‌های تخصصی و نشست‌های نقد و بررسی فیلم‌ها و… از طریق پلت‌فرم‌های آنلاین و در فضای مجازی صورت می‌گیرد و همکاران محترم رسانه با ثبت‌نام روی پرتال جشنواره و تایید نهایی توسط روابط عمومی، می‌توانند از برنامه‌های مختلف سینماحقیقت استفاده کنند.
 
مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی سازمان امور سینمایی کشور، چهاردهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» را به دبیری محمد حمیدی مقدم، از ۱۸ تا ۲۵ آذرماه ۹۹ و با توجه به شیوع جهانی بیماری کووید ۱۹ به صورت مجازی و نمایش برخط (آنلاین) برگزار خواهد کرد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو