دکوراسیون خاورمیانه و نکاتی که در طراحی دکوراسیون به سبک خاورمیانه ای باید رعایت کرد

دکوراسیون خاورمیانه و نکاتی که در طراحی دکوراسیون به سبک خاورمیانه ای باید رعایت کرد


منبع: دکوراسیون

266

1399/9/3

17:11


دکوراسیون خاورمیانه

در دکوراسیون خاورمیانه ای آنچه بیش از اندازه باعث جلب توجه می شود رنگ ها و نقش و نگارهای جذاب و خاص می باشد همچنین در این سبک طراحی داخلی از تلفیق هنرهای بومی و سنتی با وسایل لوکس در فضا استفاده می شود که این سبک تلفیقی منحصر به فرد و بی نظیر می باشد.

طراحی دکوراسیون خاورمیانه

فرهنگ خاورمیانه ای مملو از رنگ های روشن و پارچه و الیاف طبیعی و کنده کاری چوبی و وسایل دکوری سنتی و صنایع دستی می باشد و شما می توانید از این نوع وسایل در قسمت های مختلف منزل استفاده نمایید و جذابیت خاصی را به دیزاین داخلی منزل ببخشید.

دیزاین داخلی خاورمیانه ای

طراحی داخلی خاورمیانه ای از انواع دیزاین های خاص و کاربردی می باشد و شما می توانید از این سبک برای دیزاین داخلی قسمت های مختلف منزل خود استفاده نمایید.

یکی از ویژگی های بارز این سبک دکوراسیون استفاده از رنگ های شاد و پر انرژی نظیر قرمز و نارنجی و سبز و آبی و آبی فیروزه ای و آجری می باشد و این رنگ ها می توانند انرژی و شادی را به طراحی داخلی منزل ببخشند.

اجرای دکوراسیون داخلی

مبلمانی که در این سبک طراحی داخلی استفاده می شوند دارای طرحی سنتی می باشند و علاوه بر این استفاده از فرش های دستبافت باعث می شود تا زیبایی چشمگیری به فضای منزل بخشیده شود. برای ساخت مبلمان نیز از میناکاری و منبت کاری و حکاکی و خاتم کاری و مهرزنی و آهن کاری استفاده می شود همچنین در طراحی مبلمان نیز از چوب های بادوام و منبت کاری شده استفاده می شود.

کوسن هایی که برای دیزاین داخلی خاورمیانه ای مورد استفاده قرار می گیرند دارای طرح و نقشی پر رنگ می باشند و از این کوسن ها در کنار مبلمان راحتی منزل استفاده می شود.

طراحی داخلی خاورمیانه ای

دیزاین داخلی به سبک خاورمیانه

دکوراسیون پذیرایی خاورمیانه ای

دکوراسیون پذیرایی به سبک خاورمیانه ای

دیزاین شیک خاورمیانه ای

دکوراسیون نشیمن خاورمیانه

اتاق نشیمن خاورمیانه ای

دیزاین داخلی خاورمیانه ای

طراحی داخلی خاورمیانه ای

طراحی دکوراسیون خاورمیانه

دکوراسیون شیک خاورمیانه ای

دکوراسیون خاورمیانه

یکی دیگر از ویژگی های بارز سبک طراحی داخلی خاورمیانه ای استفاده از طرح های هندسی در کنار نورپردازی هایی به سبک شرقی می باشد همچنین صنایع دستی و سنتی دارای طرح ها و الگوهایی با اشکال هندسی مختلف می باشند و این وسایل تزیینی باعث می شوند تا جذابیت خاصی به دیزاین داخلی منزل بخشیده شود.

در طراحی داخلی خاورمیانه از منبت کاری و آینه ها با تزیینات چوبی و معرق کاری استفاده می شود و در فضای اتاق خواب ها نیز آباژورهایی با طرح و رنگ مختلف به چشم می خورد همچنین صنایع دستی زرق و برق هایی جذاب را به طراحی داخلی خاورمیانه ای می افزایند.

یکی از متداول ترین مواد اولیه ای که در دیزاین داخلی خاورمیانه ای از آن استفاده زیادی می شود می توان به چوب درخت ساج و سرامیک و آهن های کار شده و برنج و نقره و صدف و مس و فلزهایی با روکش طلا اشاره نمود.

برای تزیین طراحی داخلی به سبک خاورمیانه از تابلوهای نقاشی و انواع آویز و مجسمه های مذهبی و تابلوهایی از حیوانات و گل های طبیعت و سنگ های قیمتی و مجسمه های زرین و کوزه سفالی و شمع معطر و جاشمعی شیشه ای و رنگی استفاده می شود.

دکوراسیون اتاق خواب خاورمیانه ای

اتاق خواب خاورمیانه ای

دکوراسیون اتاق خواب خاورمیانه ای

دیزاین خاورمیانه ای

اتاق خواب خاورمیانه ای

دیزاین داخلی خاورمیانه ای

دیزاین خاورمیانه ای

دکوراسیون اتاق خواب خاورمیانه

دیزاین داخلی خاورمیانه ای

دکوراسیون آشپزخانه خاورمیانه ای

طراحی دکوراسیون آشپزخانه خاورمیانه ای

در این مطلب با ایده هایی برای طراحی داخلی خاورمیانه ای آشنا شدید که امیدواریم از مشاهده این دیزاین ها نهایت بهره را ببرید و مورد توجه تان قرار بگیرند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو