چرا «بن سلمان» با انتشار خبر سفر محرمانه «نتانیاهو» موافق بود؟

منبع: ستاره

60

1399/9/4

10:17


یک روزنامه عبری زبان گزارش داد که ولیعهد عربستان شخصاً با انتشار خبر مربوط به سفر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به عربستان و برگزاری یک نشست مشترک موافقت کرده است.

ستاره | سرویس اخبار - به نقل از المیادین، روزنامه عبری زبان «اسرائیل هیوم» با اشاره به جزئیات جدید سفر محرمانه «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به عربستان سعودی و دیدار با «محمد بن سلمان» ولیعهد این کشور نوشت که خبر این دیدار پس از موافقت بن سلمان منتشر شد.

چرا «بن سلمان» با انتشار خبر سفر محرمانه «نتانیاهو» موافق بود؟

 

این روزنامه به نقل از یک منبع آگاه نوشت که بن سلمان با انتشار خبر دیدار با نتانیاهو موافقت کرده است تا واکنش‌ها به این خبر را بررسی کند.

این منبع ادامه داد که این دیدار، اولین دیدار نتانیاهو و بن سلمان نیست. دیدارهایی مشابه آن، اخیراً برگزار شده است و مشارکت‌کنندگان در نشست با انتشار جزئیات آن به‌منظور انتقال پیام‌ها به دولت جدید آمریکا موافقت کرده‌اند.

این در حالی است که «فیصل بن فرحان» وزیر امور خارجه عربستان روز دوشنبه در پیامی توئیتری نوشت: من گزارش رسانه‌ها درباره دیدار ادعایی میان ولیعهد (محمد بن سلمان) و مقامات اسرائیلی در جریان سفر مایک پمپئو را مشاهده کرده‌ام.

وزیر امور خارجه رژیم سعودی در این خصوص ادعا داد: چنین دیداری صورت نگرفت. تنها افراد حاضر، مقام‌های آمریکایی و سعودی بودند!

یک رسانه صهیونیستی فاش کرده بود که «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم در سفر به عربستان سعودی در یک نشست سه جانبه مخفیانه با «مایک پمپئو» وزیر خارجه ایالات متحده آمریکا و «محمد بن سلمان» ولیعهد عربستان سعودی شرکت کرده است. این نشست سه جانبه مخفیانه در شهر «نئوم» عربستان نزدیک به ۵ ساعت به طول انجامیده است.

منبع: مهر

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو