سوپرمارکت آنلاین، خرید آسان

سوپرمارکت آنلاین، خرید آسان


منبع: نی نی بان

204

1399/9/4

11:06


سوپرمارکت آنلاین، خرید آسان

زندگی شهرنشینی، زندگی پرشتاب و پرجنب‌وجوشی است که مردم در آن از صبح تا شب مشغول کار و دوندگی هستند. در چنین شرایطی طبیعی است که وقت کم بیاورید، طبیعی است که فرصت چندانی برای خرید و گشتن دنبال مواد غذایی و خوراکی نداشته باشید.
راه چاره فقط خرید از سوپرمارکت‌های آنلاین است. اگر تا به حال این نوع خرید را در برنامه کاری خود نداشته‌اید، به آن فکر کنید. مطمئنا با کمی فکر به این نتیجه می‌رسید که خرید از سوپرمارکت‌های آنلاین کاری بسیار مفید است.
حتی اگر چندان درگیر دوندگی‌های شهری هم نباشید، دلیل دیگری برای خرید از سوپرمارکت آنلاین وجود دارد. بله! کرونا! در شرایط شیوع کرونا که مردم باید در خانه بمانند، همان بهتر که شما هم همین پروتکل را رعایت کنید. در خانه بمانید، حتی اگر مواد غذایی و خوراکی نیاز دارید. فقط کافی است که به صورت آنلاین مواد مورد نیاز خود را سفارش بدهید.

سوپرمارکت آنلاین، دلایل خرید
به چند مورد از دلایلی که شما را به فکر خرید از سوپرمارکت‌های آنلاین می‌اندازد در بالا اشاره کردیم، حالا بیشتر درباره آن صحبت می‌کنیم.
صرفه‌جویی در وقت
به جای اینکه شال و کلاه کنید و به سمت مراکز خرید راه بیفتید، کافی است یک لیست از مواد مورد نیازتان را تهیه کنید. البته لازم است که همیشه لیست داشته باشید تا موقع خرید سردرگم نشوید. شاید چیزی یادتان برود، حتما برای شما هم پیش آمده، اما اگر قبلا سر فرصت، به لوازمی که نیاز دارید فکر و آنها را وارد لیست خریدتان بکنید، دیگر چیزی از قلم نمی‌افتد.
با تهیه لیست خرید، فقط کافی است به یکی از سوپرمارکت‌های آنلاین سر بزنید، آنجا خیلی راحت می‌توانید مواد مورد نیازتان را ببینید و بر اساس قیمت و کیفیت انتخابشان کنید.
بعد آنها را سفارش دهید. به همین راحتی در زمانی که باید برای خرید به خارج از منزل بروید، صرفه‌جویی کرده‌اید. می‌توانید در این زمان، کارهای دیگری انجام بدهید.
صرفه‌جویی در هزینه
شاید در منطقه و محله‌ای زندگی کنید که مغازه‌های مواد خوراکی در اطرافتان وجود دارد، اما اگر در نزدیکی محلی که زندگی می‌کنید فروشگاه‌های مواد غذایی نیست، لازم است هزینه‌ای را برای رفت و آمد به این فروشگاه‌ها بپردازید. با خرید از سوپرمارکت‌های آنلاین در این هزینه، صرفه‌جویی می‌کنید. شاید چندان چشمگیر نباشد، اما از قدیم گفته‌اند قطره قطره جمع گردد وانگهی دریا شود.
حفظ سلامتی
در شرایط شیوع کرونا، ماندن در خانه، بهترین و مهم‌ترین گزینه است، تا وقتی می‌توانید از فروشگاه‌های آنلاین خرید انجام دهید و یک نفر خریدهایتان را در منزل به شما تحویل دهد، چرا خرید حضوری؟!
در صورت خرید از سوپرمارکت‌های آنلاین، مسئول تحویل خرید، آن را در منزل به شما تحویل می‌دهد، شما کمترین تماس را با این فرد خواهید داشت، شاید کمتر از یک دقیقه، و ویروس کرونا، به هیچ‌وجه به شما منتقل نمی‌شود. ضمن اینکه این افراد، مجهز به ماسک و دستکش هستند. دیگر چه می‌خواهید؟


سوپرمارکت آنلاین، خرید آسان


سوپرمارکت آنلاین، معرفی چند گزینه
خب، حالا که روی موضوع خرید از سوپرمارکت‌های آنلاین به توافق رسیدیم، بهتر است که گزینه‌هایی را به شما معرفی کنیم تا خریدهایتان را از آنها انجام دهید.

سوپرمارکت اینترنتی اُکالا
یکی از سوپرمارکت‌هایی که می‌توانید با آن تماس بگیرید، سوپرمارکت اینترنتی اُکالا است. اُکالا این امکان را برای شما فراهم کرده که محصولاتی با کیفیت را به صورت اینترنتی و با پرداخت آنلاین یا حضوری، در کمترین زمان دریافت کنید. شاید بپرسید چرا اُکالا؟ به این دلایل:
- مجوز از وزارت بهداشت و کنترل تاریخ مصرف کالاها
همه محصولاتی که در این سوپرمارکت آنلاین ارائه می‌شوند، مجوز و استانداردهای لازم از وزارت بهداشت را دارا هستند و تاریخ مصرف همه کالاهای ارائه شده به صورت جداگانه توسط اکالا کنترل می‌شود.
- تخفیف‌های ویژه
هیچ کسی نیست که نخواهد از تخفیف‌های ویژه خرید برخوردار شود. با خرید از اُکالا علاوه بر تخفیف‌های روزانه‌ای که از فروشگاه‌های زنجیره‌ای کوروش دریافت می‌کنید، تخفیف‌های دیگری هم با خرید آنلاین نصیبتان می‌شود. دیگر چه می‌خواهید؟
- مشاهده محصولات مورد نیاز روی سایت و اپلیکیشن
اگر اپلیکیشن اُکالا را روی گوشی تلفن همراه خود نصب کرده باشید، که چه بهتر! اما اگر آن را نصب نکرده‌اید، فقط کافی است به سایت اُکالا سر بزنید.
در این سایت می‌توانید پرتخفیف‌ترین محصولات را ببینید. اما فقط این نیست، شما با جدیدترین محصولات ارائه شده در اُکالا هم آشنا می‌شوید و حتی پرفروش‌ترین محصولات را می‌بینید. همه اینها می‌تواند به انتخاب شما کمک کند. مثلا کاهایی که پرفروش‌اند نشان می‌دهند که مردم به آنها تمایل بیشتری داشته‌اند که یعنی یا کیفیت این محصولات خیلی خوب بوده، یا تخفیف خوبی دارند.
چای و دمنوش، برنج، محصولات بهداشتی خانگی، ضدعفونی‌کننده، ماسک و حتی ابزار را می‌توانید در این سایت ببینید و بر اساس برند یا قیمت آنها انتخاب کنید.
- خرید آسان
اگر تا به حال از فروشگاه اینترنتی خرید نکرده‌اید هیچ جای نگرانی ندارد، فقط کافی است ابتدا محصول مورد نظرتان و سپس افزودن به سبد خرید را انتخاب کنید. به همین راحتی.
حتی این سایت، قسمتی به نام «سئوالات متداول» دارد که می‌توانید سئوالات دیگران را ببینید و اگر سئوال مشابهی دارید، جوابتان را از همین قسمت دریافت کنید. مثلا یکی از این سئوال‌ها این است: «مراحل خرید به چه صورت می‌باشد؟»
و در این قسمت درباره فرایند خرید، توضیحات لازم ارائه شده.
سوپرمارکت آنلاین (اینترنتی) رادیکالا
برویم سراغ یک سوپرمارکت آنلاین دیگر. بله! رادیکالا یک سوپرمارکت آنلاین دیگر است که در شرایط قرنطینه خانگی می‌توانید لوازم مورد نیازتان را از آن بخرید. این سوپرمارکت در سال 1396 تاسیس شده است.
با مراجعه به سایت رادیکالا می‌توانید لوازم مورد نیازتان را از میان دسته‌بندی‌های موجود در سایت انتخاب کنید. خرید شما جزو میوه و سبزیجات است؟ نان لازم دارید؟ نوشیدنی می‌خواهید؟ گوشت و مرغتان تمام شده؟ شاید هم لوازم آرایشی می‌خواهید؟ رادیکالا همه این‌ها را دارد. حتی می‌توانید مواد مورد نیازتان را از قسمت محصولات پرتخفیف یا پروفروش‌ترین‌ها انتخاب کنید.
شاید بپرسید چرا خرید از رادیکالا؟ به این دلایل:
ارائه تخفیف برای همه محصولات
همه محصولاتی که در رادیکالا ارائه می‌شوند، تخفیف دارند. شما می‌توانید به راحتی با خرید این محصولات، تخفیف دریافت کنید.
ارسال سریع
همه محصولات ارائه شده در رادیکالا پس از سفارش در سریع‌ترین زمان ممکن به دست شما می‌رسد.
دسته‌بندی محصولات در سایت
محصولات مختلف به خوبی در سایت دسته‌بندی شده است. زیر هر محصول هم قیمت و درصد تخفیف آن وجود دارد.
پشتیبانی
اگر به راهنمایی نیاز داشتید، یا دچار مشکلی شدید، فقط کافی است با مرکز پشتیبانی این سایت تماس بگیرید تا راهنمایی دریافت کنید.

سوپرمارکت آنلاین، خرید آسان


سوپرمارکت آنلاین، مدیسه
مدیسه، هم یک سوپرمارکت آنلاین دیگر است که امکان خرید آسان را برای شما فراهم کرده.
می‌توانید انواع کالاهای اساسی، محصولات سلولزی، نوشیدنی، لبنیات، آجیل و خشکبار، شیرینی و تنقلات را از این سورپرمارکت آنلاین سفارش دهید. حتما می‌پرسید چرا مدیسه؟ به این دلایل:
- صرفه‌جویی در وقت و هزینه
مانند خرید از بقیه سوپرمارکت‌های اینترنتی، خرید از مدیسه هم در وقت و هزینه شما صرفه‌جویی می‌کند.
- تحویل سریع کالا
وقتی از مدیسه، کالا سفارش بدهید، مواد مورد نیازتان را در همان روز دریافت می‌کنید.
- دریافت مدیسو
هر بار که از مدیسه خرید کنید، یک مدیسو دریافت می‌کنید و با جمع کردن این مدیسوها در پایان ماه می‌توانید از کدهای تخفیف و هدیه دریافت کنید.
سوپرمارکت آنلاین، بیار
شاید به دلایل مورد نظر خودتان نخواهید از هیچ‌کدام از سوپرمارکت‌های اینترنتی که نام بردیم، خرید کنید. ممکن است جزو آن گروه از افرادی باشید که ترجیح می‌دهید از مغازه‌ها و سوپرمارکت‌های محله خودتان خرید کنید. در این صورت «بیار» به کار شما می‌آید.
«بیار» در سال 1394 تاسیس شده و هدف آن هم فراهم کردن شرایطی است که شما بدون دردسر و بدون نیاز به مراجعه حضوری به صورت اینترنتی خرید کنید.
این اپلیکیشن، شبکه‌ای از سوپرمارکت‌ها و فروشگاه‌ها را در تهران و مشهد گردآوری کرده که می‌توانید هر یک از آنها را انتخاب کنید و محصول مورد نیازتان را سفارش دهید.
شاید بپرسید چرا «بیار»؟ به این دلایل:
- فروش محصولات برندهای مختلف
محصولات ارائه شده در این اپلیکیشن، یکی- دو تا نیست، خودتان باید ببینید که محصولات انواع برندها در آن ارائه می‌شود.
- داشتن بخش راهنمای خرید
این بخش هم به خرید آسان شما کمک می‌کند. فقط کافی است که ثبت نام انجام دهید و بقیه موارد را از روی اپلیکیشن چک کنید.
بخش‌های فروشگاهی متنوع
اپلیکیشن «بیار»، بخش‌های فروشگاهی متنوعی دارد که عبارتند از: سوپرمارکت‌ها، گوشت و مرغ و ماهی، آجیل و خشکبار، نوشیدنی و شکلات، لوازم‌التحریر
سوپرمارکت آنلاین، تزول
تزول به زبان ترکی، یعنی زود باش. خب، معلوم شد که با خرید از این سوپرمارکت همه چیز خیلی زود به دستتان می‌رسد.
تزول، یک رابط بین شما و سوپرمارکت‌های محله است. فقط کافی است آدرس خودتان را مشخص کنید تا بتوانید ببینید در سوپرمارکت‌های نزدیک منزل شما چه خبر است و چه کالاهایی ارائه می‌شود. بدیهی است که همه کالاهای مورد نیازتان را هم می‌توانید تهیه کنید از انواع مواد غذایی و خواربار گرفته تا محصولات بهداشتی و زیبایی.
چرا خرید از تزول؟ به این دلایل
- صرفه‌جویی در وقت و هزینه
مثل بقیه فروشگاه‌های اینترنتی، خرید از تزول هم در وقت و هزینه و انرژی‌تان صرفه‌جویی می‌کند.
- امکان پرداخت آنلاین یا حضوری
یا هزینه محصولاتی را که می‌خرید به صورت آنلاین پرداخت می‌کنید یا زمانی که به شما تحویل داده شد.
- اتصال به هزار و پانصد سوپرمارکت
تزول به بیشتر از هزار و پانصد سوپرمارکت در تهران متصل است و این یعنی شما به شبکه‌ای گسترده از سوپرمارکت‌ها متصل هستید.


سوپرمارکت آنلاین، خرید آسان


سوپرمارکت اینترنتی، در یک کلام
دنیای امروز، دنیایی رو به پیشرفت است. در این دنیا بهتر است آدم‌ها هم پیشرفت کنند و بخشی از پیشرفت، صرفه‌جویی در زمان است. با خرید از سوپرمارکت اینترنتی، زمانتان را برای خودتان نگه دارید و از آن به بهترین شکل استفاده کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو