وعده سخنگوی دولت: مرغ ارزان می‌شود

منبع: برترین ها

50

1399/9/4

12:15


در حالی که طی روزهای اخیر قیمت مرغ با افزایش قابل توجه از ۳۲ تا ۳۶ هزار تومان رسیده است، سخنگوی دولت از تلاش برای کنترل قیمت و ارزانی مرغ در روزهای آینده خبر داده است.

برترین‌ها: در حالی که طی روزهای اخیر قیمت مرغ با افزایش قابل توجه از ۳۲ تا ۳۶ هزار تومان رسیده است، سخنگوی دولت از تلاش برای کنترل قیمت و ارزانی مرغ در روزهای آینده خبر داده است.

خبرگزاری ایسنا به نقل از سخنگوی دولت نوشت: قیمت مرغ به قیمت های مصوب باز می گردد.

علی ربیعی در ابتدای نشست خبری هفتگی خود که به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد، با اشاره به گرانی قیمت مرغ و با بیان اینکه به دلیل بروز مشکل در تامین ارز کالاهای اساسی در تامین نهاده‌ها به مشکل خوردیم، گفت: قیمت مرغ به قیمت های مصوب بر می‌گردد. وزارت جهاد کشاورزی برای تنظیم بازار عمده فروشی‌ها ۳۲۰ تن مرغ با قیمت ۱۸۵۰۰ تومان را وارد بازار کرده است.

وی افزود: فعلا توزیع مرغ در میادین میوه و تره بار شروع شده است ،ولی بزودی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای هم عرضه خواهد شد. دیروز در میدان بهمن، قیمت مرغ تا ۲۸ هزار تومان هم کاهش یافت.

اظهارات سخنگوی دولت در حالی مطرح می‌شود که امروز خبرگزاری صداوسیما، تصویری از صف‌های طولانی برای خرید مرغ در روز‌های محدودیت‌های کرونایی را منتشر کرده است.

وعده سخنگوی دولت: مرغ ارزان می‌شود

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو