شال گردن مردانه | ۱۰۰ مدل شال گردن مردانه بافتنی شیک

شال گردن های بافتنی مردانه (چه با قلاب چه با میل ) از محبوب ترین پوشاک پاییزه و زمستانه آقایان است . چرا که شال گردن های بافتنی دوام بالایی دارند ، هیچ وقت از مد نمی افتند ، شیک و باکلاس هستند و در مقایسه با سایر جنس های پارچه ای گرم و نرم تر هستند. اینجا ما ۱۰۰ مدل شال گردن بافتنی مردانه و پسرانه در رنگ ها و مدل های مختلف جمع آوری کرده ایم ک در ادامه تقدیم حضور شما خواهیم کرد. از این مدل ها میتوانید برای بافت یک یادگاری یا هدیه به مناسبت های مختلف مثل ولنتاین ، روز مرد ، روز پدر و هدیه روز تولد استفاده کنید. امیدوارم برای شما مفید باشد.

بسم الله الرحمن الرحیم

۱۰۰ مدل شال گردن مردانه بافتنی

شال چیست؟

شال (به انگلیسی: Scarf) یکی از پوشیدنی‌ها است که بیشتر به دور گردن یا کمر پوشیده می‌شود. کلمهٔ شال در اصل به معنای نوعی پارچهٔ پشمی یا کرکی است که در قدیم در شهرهای کرمان و مشهد و خلخال بافته می‌شده و برای دوختن پالتو و لباس‌های زمستانی از آن استفاده می‌شده است.

به شالی که بر گردن می‌اندازند، شال‌گردن گفته می‌شود.

 

مدل شال گردن پسرانه بافت (۱)

 

۵ روش راحت و سریع برای بستن شال گردن مردانه : 

همانطور که در مدل های جمع آوری شده در این نوشته مشاهده میکنید، شال گردن های بافت را میتوان با مدل های زیبا و شیکی دور گردن بست که هم محکم تر بایستد هم جذاب تر و شیک تر به نظر بیاید اینجا چند مدل ساده و سریع بستن شال گردن را با شما درمیان میگذاریم.

۱- روش گرده زدن شال گردن 

یکی از ساده ترین روش ها در بستن شال  گردن گرده زدن آن است ، با این روش هم میتوانید گره را تا بالای گردن خود بالا بیاورید و هم میتوانید یک گرده شل زده و اجازه دهید گره در ناحیه قفسه سینه به صورت آویز باقی بماند این روش بستن شال هم برای شال های بافت و هم شال های اسپرت و رسمی با لباس رسمی مناسب است و بخصوص با شال های بلند جذاب تر خواهد شد.

۲ -روش تا زدن شال گردن:

این روش جذاب شیک و ساده را حتما برای روزهای سرد زمستانی امتحان کنید . به این صورت که شال را از وسط تا کنید و سپس به صورت دولا دور گردن باندازید. حالا یک طرف شال شما آزاد و یک طرف به صورت یک حلقه است ، قسمت آزاد را از دورن حلقه عبور دهید و بسته به سردی هوا و سلیقه خود آن را سفت یا شل کنید. این هم یک روش شیک عالی و سریع برای بستن شال گردن مردانه.

۳- روش پیچیدن دور گردن : 

این مدل خیلی ساده است و عین شیک بودن گردن و سینه شما را کاملا از سرما محفوظ میدارد ، روش کار به این صورت است که از یک سمت شروع به پیچیدن شال دور گردن خود میکنید ، خیلی سفت نپیچید چون ممکن است تنفس شما را سخت کند. وقتی همه شال را دور گردن پیچیدید برای باز نشدن قسمت آخر را زیر شال های پیچیده شده برده و فیکس کنید. این تیپ بخصوص با کاپشن ها و سوییشرت های اسپرت جذابتر است .

۴-روش باز گذاشتن شال گردن:

این روش با این که روش ساده ای است ولی بیشتر برای شیک تر شدن تیپ رسمی شما کاربرد دارد تا محفوظ ماندن از سرما برای این کار کافی است شال گردن مردانه خود را بدون هیچ پیچشی دور گردن بندازید ( این روش برای شال های خیلی بلند مناسب نیست) برای این که مدام از دور گردن تکان نخورد کافی است کاپشن یا کت را روی قسمتی از آن بگذارید تا ثابت شود.

۵- روش کلاسیک بستن شال گردن : 

این روش محبوب و ساده وشیک و کلاسیک را همه شما بلد هستید و ما اینجا فقط به شما یادآوری میکنیم. کافی است شال گردن را طوری دور گردن بندازید که یک سما از دیگری بلند تر باشد . بعد سمت بلند تر را فقط یک دور ، دورگردن بپیچید و تمام . اینطوری هم به خاطر آویز بودن شال ظاهر شما شیک تر و کشیده تر به نظر خواهد رسید و هم همان یک دور ، از گردن شما را در برابر سرما مراقبت میکند.

شال گردن مردانه به انگلیسی Mens scarf

مدل شال گردن پسرانه بافت (۲)

 

شال گردن مردانه با قلاب

قرن هاست مردان از شال گردن استفاده می‌کنند. شال گردن به ویژه در فصل زمستان یکی از اکسسوری‌های اساسی به شمار می‌رود و به راحتی می‌تواند استایلی متفاوت به تیپ روزمره یا رسمی شما بدهد، البته به شرطی که به درستی انتخاب شود.

 

مدل شال گردن پسرانه بافت (۳)

 

شال گردن مردانه بافت

این که همیشه سراغ خرید یک شال گردن معمولی با رنگ تیره یا حتی مشکی بروید راه حل درستی برای انتخاب شال گردن نیست. با وجود این همه تنوع لازم است مردانی که سبک لباس پوشیدن خاص خود را دارند دقت بیشتری در انتخاب شال بکنند.

 

مدل شال گردن پسرانه بافت (۶)

 

شال گردن مردانه lv

شال با بافت‌های جدید و متنوع و طرح‌های متفاوت، امروز بخشی مهمی از مد و لباس مردانه را تشکیل می‌دهد. اما هنوز بسیاری از مردان روش انتخاب شال گردن متناسب با هر لباس را بلد نیستند.

 

شال گردن بافتنی مردانه (۱)

 

شال گردن پسرانه بافتنی

چرا سراغ شال گردن برویم؟ این سؤال یک جواب ساده دارد؛ این که شال گردن از گردن شما در برابر سرما و گرما محافظت می‌کند. یک شال گردن بافتنی می‌تواند از گردن در برابر سرما محافظت کند و یک شال مردانه‌ی سبک و نازک در برابر تابش آفتاب و گرما محافظ خوبی خواهد بود.

 

شال گردن بافتنی مردانه (۲)

 

ایده بافتن شال گردن مردانه 

البته پوشیدن شال مردانه می‌تواند علت دیگری هم داشته باشد. یک شال گردن بافتنی اسپرت یا یک شال شیک سبک می‌تواند تیپ شما را ارتقا دهد؛ به ویژه اگر رنگ و طرحی را انتخاب کنید که به لباس‌های دیگر شما رنگ و بویی متفاوت بدهد.برای مثال استفاده از یک شال با رنگ روشن از جنس کشمیر نه تنها شما را به خوبی گرم می‌کند بلکه برای کت و شلوار زغالی رنگ شما انتخابی بسیار مناسب خواهد بود. اگر می‌خواهید در یک مراسم رسمی با کت و شلوار ساده شرکت کنید می‌توانید با چنین شال متفاوتی کمی رنگ و طرح به تیپ رسمی خود ببخشید.

 

مدل شال گردن پسرانه بافت (۷)

 

شال گردن مردانه جدید

اگر می‌خواهید یک شال مردانه‌ی طرح‌دار و رنگی انتخاب یا بافت طرح‌دار شال گردنتان را با دقت بیشتری با لباستان ست کنید، بهتر است بقیه لباس‌ها ساده باشند. اگر لباس‌های طرح‌دار به تن کرده‌اید، شاید بهتر باشد از یک شال گردن ساده استفاده کنید تا طرح‌های لباس‌ها بهتر دیده شوند و ظاهر شما شلوغ و نامرتب به نظر نرسد.

 

مدل شال گردن پسرانه بافت (۴)

 

انوع بافت و طول شال گردن مردانه

انواع مختلفی از شال مردانه وجود دارد که کاربردهای متنوع و متفاوتی دارند. اگر می‌خواهید انتخاب درستی داشته باشید بهتر است این انواع و جنس‌های مختلف را بشناسید.

طول و عرض : عرض یک شال مردانه معمولا بین ۱۵ تا ۳۶ سانتی‌متر است و طول آن بین ۱۲۷ تا ۲۳۰ سانتی‌متر می‌تواند متغیر باشد. با این حال طول متوسط یک شال گردن باید چیزی در حدود ۱۵۰ سانتی‌متر باشد. البته برای مردان قد بلندتر شال گردنی با طول حداقل ۱۸۰ سانتی‌متر توصیه می‌شود.

جنس : جنس بافت شال گردن معمولا از الیاف پشم، کشمیر، موی خرگوش، کتان، ابریشم، الیاف مصنوعی یا ترکیبی از الیاف مصنوعی و طبیعی است. هر کدام از این انواع مناسب موقعیت و آب و هوای خاصی است. برای انتخاب بافت شال گردن زمستانی باید سراغ الیافی بروید که شما را به خوبی گرم نگه دارد. پشم یا کشمیر همیشه انتخاب‌های خوبی برای فصل زمستان هستند که در عین زیبایی، گرما و دوام بالایی هم دارند.

 

مدل شال گردن پسرانه بافت (۵)

 

مدل شال گردن شیک مردانه

بسیاری از شال گردن‌ها ممکن است برای مردان مناسب نباشند. البته قطعا این موضوع در یک فروشگاه اینترنتی برای کالا مشخص شده است تا انتخاب درستی داشته باشید. فروشندگان هم می‌توانند در این زمینه شما را راهنمایی کنند.

 

مدل شال گردن پسرانه بافت (۸)

 

شال گردن مردانه طرح دار 

شال گردن با طرح حیوانات یا رنگ صورتی روشن، ارغوانی یا یاسی احتمالا نمی‌تواند برای مردان مناسب باشند؛ البته این موضوع کاملا به تیپ و سلیقه‌ی شما هم بستگی دارد.

 

شال گردن بافتنی مردانه (۳)

 

شال گردن مردانه اسپرت

شال‌های بافتنی بزرگ معمولا زنانه‌اند و البته شال گردن‌های حاشیه‌دار هم بیشتر برای زنان مناسب هستند تا برای تیپ مردانه. با این حال، حاشیه‌ی کم و هم رنگ شال می‌تواند برای شال گردن هم به کار برود.

 

 

شال گردن بافتنی مردانه (۴)

 

چگونه شال گردن مناسب مردانه انتخاب کنم؟ 

پاییز و زمستان را نمی توان بدون شال گردن به سر کرد. از طرفی استفاده از شال گردن باعث خوشتیپ تر شدن شما خواهد شد. حال برای انتخاب یک شال گردن مناسب باید چه کرد؟ شال گردن مناسب شما دارای چه ویژگی هایی است؟ کارشناسان چی بپوشم در این مطلب اصول انتخاب شال گردن را برای شما شرح خواهند داد و به پرسش‌های شما پاسخ خواهند داد. با ما همراه باشید.

شال گردن مردانه ۲۰۲۰

مدل شال گردن پسرانه بافت (۱۴)

 

چرا باید یک شال گردن در کمد لباس‌مان داشته باشیم؟

هیچ اکسسوری مانند شال گردن دوست خوبی برای آقایان در روزهای سرد زمستانی نیست. شال گردن می‌تواند علاوه بر گردن، در سرمای شدید، گوش و پیشانی شما را هم از باد و بوران حفظ کند؛ اما امیدوارم در انتخاب کردن شال گردن کمی دقت کنید تا مار خوش‌خط و خالی به جای یک آویز بی‌رنگ و رو به گردن داشته باشید.

شال گردن مردانه برای هدیه 

مدل شال گردن پسرانه بافت (۱۱)

 

چگونه یک شال گردن مردانه خوب انتخاب کنم؟

قبل از هرچیز به جنس الیاف شال گردن توجه داشته باشید. البته این انتخاب به درجه هوا و همچنین محلی که قصد استفاده از آن را خواهید داشت بستگی دارد. و بر این اساس شال گردن ها به دو دسته ضخیم و نازک تقسیم بندی خواهند شد. معمولا شال گردن های ضخیم که از جنس پشم هستند برای فصل زمستان و آن هایی که از جنس ابریشم و پارچه کشمیری هستند برای فصل پاییز مورد استفاده قرار می گیرند که البته کمی گرانقیمت تر خواهند بود.

شال گردن بافتنی مردانه 

مدل شال گردن پسرانه بافت (۹)

 

چگونه یک شال گردن خوب انتخاب کنم؟

آیتم دوم در انتخاب شال گردن مناسب، رنگ آن است. اگر قصد استفاده از شال گردن در محیط های رسمی مانند سرکار را دارید توصیه کارشناسان چی بپوشم به شما استفاده از رنگ های تیره و بدون طرح است ولی اگر قصد استفاده از شال گردن در مکان های عمومی را دارید امکان استفاده از رنگ های روشن و طرح های متنوع می تواند انتخابی مناسب برایتان باشد.

کلاه و شال گردن مردانه برای کادو

مدل شال گردن پسرانه بافت (۱۰)

 

شال گردن بافت

مرحله سوم در انتخاب یک شال گردن نحوه استفاده از آن است. اگر از شال گردن در مکان های رسمی استفاده می کنید کافی است آن را دور گردن و در زیر کت و یا اورکت خود بدون گره قرار دهید ولی اگر می خواهید از این اکسسوری به عنوان یک استایل برای جلب توجه دیگران استفاده کنید گره های متنوع را در دستور کار خود قرار دهید. همچنین به یاد داشته باشید که شال گردن های کوتاه برای گره زدن مناسب نیستند و ظاهرتان را خنده دار می کنند در صورت نیاز به گره حتما از شال گردن های بلند استفاده کنید.

 

مدل شال گردن پسرانه بافت (۱۲)

 

چند نکته در مورد انتخاب و استفاده از شال گردن 

رعایت چند نکته ی ساده سبب می شود این پارچه و بافت باریک و کوچک جلوه ای بسیار زیبا به ظاهر شما داده و نقش محافظتی به جایی داشته باشد. در ادامه به برخی از نکات خواهیم پرداخت .

 

مدل شال گردن پسرانه بافت (۱۳)

 

جنس شال گردن:

  • با شروع فصل پاییز بهتر است یک راست به سراغ شال گردن های پشمی و ضخیم نروید!
  • ابتدا با شال های جنس دیگر که مناسب این فصل هستند شروع کنید مانند: شال های کشمیر و ابریشمی.
  • کم کم به سمت انواع گرم تر و ضخیم تر آن بروید، زیرا وقتی هوا هنوز آن قدر سرد نشده است.
  • پوشاندن سر و صورت خود با یک شال پشمی بزرگ کمی خنده دار است!

شال گردن بافتنی

مدل شال گردن پسرانه بافت (۱۵)

 

طرح شال گردن:

  • هیچ گاه در لباس هایتان به دنبال سر تا پا یک رنگ و یک طرح بودن نباشید!
  • شال گردن های طرح دار را با پالتوی طرح دار نپوشید.
  • حتی اگر برای مثال هر دوی آن ها دارای طرح راه راه یکسان باشند.
  • پیشنهاد برتر این است که شال طرح دار را با پالتوی ساده
  • و شال ساده را لباس های طرح دار ست کنید تا شال شما در استایل تان محو نشود!

شال گردن بافتنی مردانه

مدل شال گردن پسرانه بافت (۱۶)

 

سایز شال گردن:

  • حد امکان از شال های کوتاه پرهیز کنید.
  • زیرا نه تنها نقشی در گرمایش شما ندارد بلکه ظاهرتان را نیز بچگانه نشان می دهد.
  • شال های بلندتر علاوه بر اینکه امکان پیچیدن راحت تر دور گردن را به شما می دهد
  • استایل شما را نیز جذاب تر و شیک تر نشان می دهد.

شال گردن بافتنی مدل تیغ ماهی

مدل شال گردن پسرانه بافت (۱۷)

 

اندازه ی بستن شال گردن:

  • درست است که اولین استفاده از شال گردن برای جلوگیری از سرما است.
  • اما هیچ گاه آن را محکم و تنگ به دور گردن خود نپیچید!
  • زیرا علاوه بر اینکه احساس راحتی مناسبی نمی کنید، نمای استایل تان نیز خراب خواهد شد.
  • شال گردن را تا حدی دور گردن خود بپیچید که لازم نباشد
  • برای لمس گردنتان انگشت خود را به زور از فاصله بین آن و شال گردن رد کنید.

شال گردن بافتنی پسرانه 

مدل شال گردن پسرانه بافت (۱۸)

 

رنگ شال گردن:

  • اگر دوست دارید شال گردن شما دیده شود رنگ آن را همخوان با رنگ استایل تان انتخاب نکنید.
  • پیشنهاد برتر دنیای مد و فشن نیز همین است.
  • شال گردن علاوه بر نقش حفاظتی باید نمای ظاهری شما را نیز زیباتر کند.
  • پس آن را در رنگ های استایل خود مخفی نکنید.
  • بهتر است رنگ آن متضاد و یا مکمل رنگ لباس هایتان باشد.
  • اما اگر وسواس زیادی در ست کردن رنگ دارید:
  • رنگ آن را تیره تر و یا روشن تر از رنگ پوشش های دیگر خود انتخاب کنید.

شال گردن مردانه مجلسی

مدل شال گردن پسرانه بافت (۱۹)

 

شکل بستن شال گردن:

  • هر کس بر حسب سلیقه به نحوی خاص شال گردن خود را می پوشد.
  • یکی آن را گره می زند، یکی باز می گذارد
  • یکی می پیچد دور گردن و …
  • اما همین نکته نیز باید با اندکی دقت و توجه انجام شود.
  • اگر محیطی که شما در آن قرار دارید محیطی رسمی و اداری است:
  • بهتر است یک سمت شال خود را به روی شانه انداخته و یک سمت دیگر را آویزان رها کنید.
  • اما اگر در محیط های عمومی تر هستید :
  • می توانید آن را جلوی گردن با یک گره ی آزاد به هم وصل کنید
  • و در نهایت اگر به کافی شاپ و دوستانه می روید :
  • می توانید گره های تزیینی بیشتری را برای شال گردن خود استفاده کنید.

شال گردن بافتنی به انگلیسی Mens knit scarf

مدل شال گردن پسرانه بافت (۲۰)

 

اما نکته ای که در تمام این موارد نباید فراموش شود این است که:

اولویت مهم در هر نوع گره ای آسایش و راحتی شماست و بعد از آن زیبایی و شیک بودن!

شال گردن بافتنی با میل

مدل شال گردن پسرانه بافت (۲۱)

شال گردن بافت مردونه

مدل شال گردن پسرانه بافت (۲۶)

شال گردن بافتنی پسرونه 

مدل شال گردن پسرانه بافت (۲۷)

شال گردن بافت شیک 

مدل شال گردن پسرانه بافت (۲۲)

شال گردن بافت جدید

مدل شال گردن پسرانه بافت (۲۳)

شال گردن مردانه شیک

مدل شال گردن پسرانه بافت (۲۴)

شال گردن بافت درشت

مدل شال گردن پسرانه بافت (۲۵)

شال گردن بافت ساده

مدل شال گردن پسرانه بافت (۲۸)

شال گردن بافت نخودی

مدل شال گردن پسرانه بافت (۲۹)

شال گردن بافت حصیری

مدل شال گردن پسرانه بافت (۳۱)

شال گردن بافت گندمی

مدل شال گردن پسرانه بافت (۳۳)

بافت شال گردن ۲۰۲۰

مدل شال گردن پسرانه بافت (۳۰)

مدل بافت شال گردن مردانه 

مدل شال گردن پسرانه بافت (۳۲)

شال گردن بافت سه گوش

مدل شال گردن پسرانه بافت (۳۴)

مدل شال گردن گرد بافتنی 

مدل شال گردن پسرانه بافت (۳۵)

مدل شال گردن بافت مردانه برای کادو روز تولد

مدل شال گردن پسرانه بافت (۳۶)

شال گردن بافتنی مردانه

مدل شال گردن پسرانه بافت (۳۷)

شال گردن بافتنی 

مدل شال گردن پسرانه بافت (۳۸)

شال گردن بافتنی مدل تیغ ماهی 

مدل شال گردن پسرانه بافت (۴۰)

شال گردن بافتنی پسرانه 

مدل شال گردن پسرانه بافت (۴۱)

شال گردن بافتنی پسرونه

مدل شال گردن پسرانه بافت (۴۲)

شال گردن بافتنی با میل

مدل شال گردن پسرانه بافت (۴۴)

شال گردن بافتنی با قلاب

مدل شال گردن پسرانه بافت (۴۳)

شال گردن بافتنی مردانه برای هدیه ولنتاین 

مدل شال گردن پسرانه بافت (۴۵)

شال گردن بافتنی جدید

مدل شال گردن مردانه بافتنی (۴۶)

شال گردن بافتنی شیک

مدل شال گردن مردانه بافتنی (۵۰)

جدید ترین مدل شال گردن مردانه

مدل شال گردن مردانه بافتنی (۴۷)

شال گردن بافتنی درشت باف

مدل شال گردن مردانه بافتنی (۴۹)

شال گردن بافتنی مردانه بلند 

مدل شال گردن مردانه بافتنی (۵۱)

مدل برای بافتن شال گردن با میل 

مدل شال گردن مردانه بافتنی (۵۳)

ایده شال گردن بافتنی برای کادو 

مدل شال گردن مردانه بافتنی (۴۸)

شال و کلاه مردانه

مدل شال گردن مردانه بافتنی (۵۲)

شال و کلاه مردانه شیک

مدل شال گردن مردانه بافتنی (۵۴)

شال و کلاه مردانه بافتنی 

مدل شال گردن مردانه بافتنی (۵۸)

شال و کلاه مردانه بافت

مدل شال گردن مردانه بافتنی (۵۵)

شیک ترن مدل شال گردن مردانه 

مدل شال گردن مردانه بافتنی (۵۶)

شال و کلاه مردانه قلاب بافی

مدل شال گردن مردانه بافتنی (۵۷)

شال گردن و کلاه مردانه دومیل

مدل شال گردن مردانه بافتنی (۷۷)

شال و کلاه مردانه با قلاب

مدل شال گردن مردانه بافتنی (۷۳)

شال و کلاه مردانه با دو میل

مدل شال گردن مردانه بافتنی (۶۰)

شال و کلاه مردانه ۲۰۲۰

مدل شال گردن مردانه بافتنی (۶۱)

عکس شال گردن مردانه 

مدل شال گردن مردانه بافتنی (۶۲)

شال و کلاه مردانه جدید

مدل شال گردن مردانه بافتنی (۶۳)

شال و کلاه مردانه برای هدیه تولد 

مدل شال گردن مردانه بافتنی (۶۶)

شال و کلاه مردانه ولنتاین

مدل شال گردن مردانه بافتنی (۶۷)

شال گردن و کلاه مردانه ترک

مدل شال گردن مردانه بافتنی (۷۴)

ست شال و کلاه مردانه 

مدل شال گردن مردانه بافتنی (۷۲)

شال و کلاه مردانه کاموایی

مدل شال گردن مردانه بافتنی (۶۸)

شال و کلاه مردانه پشمی

مدل شال گردن مردانه بافتنی (۷۵)

شال گردن مردانه با دو میل

مدل شال گردن مردانه بافتنی (۸۰)

شال و کلاه بافتنی مردانه لاکچری

مدل شال گردن مردانه بافتنی (۷۹)

مدل شال و کلاه پسرانه 

مدل شال گردن مردانه بافتنی (۸۲)

شیک ترین مدل شال و کلاه بافتنی مردانه 

مدل شال گردن مردانه بافتنی (۸۱)

جدید ترین مدل شال و کلاه بافتنی پسرانه 

مدل شال گردن مردانه بافتنی (۸۴)

شال گردن کاموایی

مدل شال گردن مردانه بافتنی (۸۳)

شال گردن کاموایی مردانه

مدل شال گردن مردانه بافتنی (۷۱)

شال گردن کاموایی شیک و جدید

مدل شال گردن مردانه بافتنی (۶۴)

شال گردن کاموایی پسرانه 

مدل شال گردن مردانه بافتنی (۶۵)

تعبیر خواب شال گردن کاموایی

مدل شال گردن مردانه بافتنی (۶۹)

شال گردن کاموا بافی

مدل شال گردن مردانه بافتنی (۷۰)

شال گردن کاموا خزدار

مدل شال گردن مردانه بافتنی (۷۸)

شال گردن مردانه قلاب بافی

مدل شال گردن مردانه بافتنی (۸۵)

شال کاموا مردانه

مدل شال گردن مردانه بافتنی (۸۶)

شال گردن کاموا ضخیم

مدل شال گردن مردانه بافتنی (۹۹)

شال گردن با کاموا پافی

مدل شال گردن مردانه بافتنی (۸۸)

شال گردن با کاموای ضخیم

مدل شال گردن مردانه بافتنی (۸۷)

شال گردن با کاموا مخملی

مدل شال گردن مردانه بافتنی (۸۹)

شال گردن پسرانه 

مدل شال گردن مردانه بافتنی (۹۸)

شال گردن پسرانه شیک

مدل شال گردن مردانه بافتنی (۹۱)

شال گردن پسرانه با قلاب

مدل شال گردن مردانه بافتنی (۹۲)

شال گردن پسرانه با میل

مدل شال گردن مردانه بافتنی (۹۳)

شال گردن پسرانه جدید

مدل شال گردن مردانه بافتنی (۹۷)

شال گردن پسرانه قلاب بافی

مدل شال گردن مردانه بافتنی (۹۴)

شال گردن پسرانه بچه گانه

مدل شال گردن مردانه بافتنی (۹۵)

شال گردن پسرانه با دومیل

مدل شال گردن مردانه بافتنی (۹۶)

شال گردن پسرانه دکمه دار

مدل شال گردن مردانه بافتنی (۱۰۰)

شال گردن بافتنی مردونه