بیوگرافی نسیم فروغ هنرپیشه و کارگردان جوان و موفق سینما و تلویزیون

بیوگرافی نسیم فروغ هنرپیشه و کارگردان جوان و موفق سینما و تلویزیون


منبع: آرگا

193

1399/9/4

17:06


در این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، بیوگرافی نسیم فروغ بازیگر، کارگردان و تهیه کننده محبوب سینما و تلویزیون ایرانی همراه با تصاویر جدید و اینستاگرامی وی را تهیه و ارائه نموده ایم که امیدواریم مورد پسندتان قرار بگیرد.

نسیم فروغ هنرپیشه و کارگردان ایرانی می باشد. این هنرمند بااستعداد فعالیت حرفه ای خود را از سال ۱۳۹۴ با فیلم سینمایی ” سلام بمبئی” آغاز نمود. خوب است بدانید که وی فرزند ناصر فروغ جعفری می باشد. در ادامه این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، همراه ما باشید تا بیشتر با بیوگرافی نسیم فروغ همراه با کارنامه هنری و تصاویر شخصی وی آشنا شوید.

بیوگرافی نسیم فروغ هنرپیشه توانا و بااستعداد ایرانی

نسیم فروغ بازیگر و کارگردان موفق و مطرح سینما و تلویزیون ایرانی متولد ۹ دی ماه سال ۱۳۶۰ که هم اکنون وی ۳۹ سال سن دارد و در شهر تهران چشم به جهان گشوده است. همچنین ایشان فارغ التحصیل مدرک فوق لیسانس رشته ادبیات نمایشی می باشد. وی از عکاسی شروع کرده و حالا بازیگری، کارگردان و تهیه کنندگی هم می کند.

زندگینامه نسیم فروغ و همسرش

نسیم دختر مرحوم ناصر فروغ جعفری می باشد که او را در سریال یوسف پیامبر با نقش خوفو کاهن معبد آمون می شناسیم، ولی متاسفانه در سال ۱۳۹۲ بخاطر سرطان درگذشت. همچنین وی مدرک لیسانس خود را در رشته گرافیک و عکاسی گرفته است.

تاریخچه زندگی نسیم فروغ

بیوگرافی نسیم فروغ + عکس

زندگینامه خواندنی و کامل نسیم فروغ

زندگینامه کامل و جالب نسیم فروغ

عکس های شخصی و جدید نسیم فروغ

بیوگرافی نسیم فروغ و همسرش

نسیم فروغ فعالیت جدی خود را با عکاسی شروع کرد و تاکنون تجربه برگزاری چندین نمایشگاه با ترکیبی از نقاشی و عکس دارد که با نگاهی سوررئالیستی کار می کند. سرانجام در سال ۱۳۹۴ در سن ۳۴ سالگی با فیلم سینمایی ” سلام بمبئی”  در کنار بازیگران بنیامین بهادری و محمدرضا گلزار جلوی دوربین قرار گرفت. سپس ایشان در سال ۱۳۹۶ دومین تجربه خود را با فیلم ” دخترعمو و پسرعمو” کاری از روح انگیز شمس به دست آورد. در این فیلم بازیگرانی همچون مجید صالحی، فاطمه گودرزی، نیوشا ضیغمی، مریم امیرجلالی و …. حضور داشتند. در سال ۱۳۹۷ در فیلم ” مشمشه” به کارگردانی شاهد احمدلو بازی کرد. همچنین او در همان سال در فیلم سینمایی ” آینه شکسته” ساخت بهزاد خداویسی به ایفای نقش پرداخت.

زندگینامه جالب و زیبا نسیم فروغ

زندگینامه کامل نسیم فروغ

نسیم فروغ در اکران فیلم کوتاه «دژاوو» در جشنواره بین المللی فیلم زن

بیوگرافی نسیم فروغ + تصاویر جدید

زندگینامه جالب نسیم فروغ

زندگینامه نسیم فروغ

عکس زیبا نسیم فروغ و مادرش

زندگینامه خواندنی نسیم فروغ

این هنرمند در سال ۱۳۹۸ با مجموعه ” از سرنوشت” به کارگردانی محمدرضا خردمندان وارد قاب تلویزیون شد. در این سریال بازیگرانی چون سارا والیانی، فاطیما بهارمست، حسین پاکدل، پوریا پورسرخ، مائده طهماسبی، علیرضا آرا، مهرداد فلاحتگر، ساقی زینتی و .. حضور موفقی داشتند. سپس او در همان سال دومین تجربه تلویزونی خود را با سریال ” رقص روی شیشه” کاری از مهدی گلستانه به دست آورد.

بیوگرافی نسیم فروغ + عکس جدید

نسیم فروغ، نیوشا ضیغمی و معصومه محمدپور در اکران مردمی فیلم «دخترعمو و پسرعمو»

شرح حال نسیم فروغ + عکس

بیوگرافی نسیم فروغ + تصاویر شخصی

شرح حال کامل نسیم فروع + همسرش

نسیم فروغ در سال ۱۳۹۷ با ساخت فیلم کوتاه ” دژاوو” تجریه کارگردانی و تهیه کنندگی را به دست آورد. خوب است بدانید که این فیلم در جشنواره جهانی پاکستان برترین فیلم انتخاب شد. همچنین فیلم دژاوو علاوه بر این فستیوال برنده جشنواره بین‎المللی بنگلادش در شهر سیلت و برنده جشنواره لیفت آف در شهر لندن انگلیس نیز شده است.

سرگذشت جالب و زیبا نسیم فروغ

سرگذشت جالب نسیم فروغ

عکس اینستاگرامی نسیم فروغ

شرح حال نسیم فروغ + عکس جدید

نویسندگی نسیم فروغ

خانم فروغ در سال ۱۳۹۶ از کتاب خود به نام جغرافیای زنان من رونمایی کرد. او گفت :

 این کتاب حاصل سال ها تلاش وی بوده و عکس هایی که در این اثر آورده شده به بیان چالش ها، دردها و ظرفیت های دنیای زنان پرداخته است

ایشان در سال ۹۷ کتاب زمزمه های زنانه را نیز روانه بازار کرد.

شرح زندگی نسیم فروغ

ازدواج و همسر نسیم فروغ

نسیم فروغ هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

بیوگرافی نسیم فروغ کارگردان و بازیگر

کارنامه هنری نسیم فروغ

فیلم های سینمایی نسیم فروغ

  • سلام بمبئی (۱۳۹۴)
  • دختر عمو و پسر عمو (۱۳۹۶)
  • مشمشه (۱۳۹۷)
  • آینه شکسته (۱۳۹۷)

مجموعه تلویزیونی نسیم فروغ 

  • از سرنوشت (۱۳۹۸)
  • رقص روی شیشه (۱۳۹۸)

بیوگرافی نسیم فروغ + گالری جدید

امیدواریم از خواندن بیوگرافی نسیم فروغ بازیگر موفق و جوان کشورمان و همچنین از تماشای تصاویر جدید و اینستاگرامی وی لذت برده باشید و از اینکه تا این لحظه همراه ما بودید بی نهایت سپاس گذاریم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو