مشخصات و طریقه مصرف قرص ماشین ظرفشویی هوم پلاس

منبع: آرگا

120

1399/9/4

18:32


هنگامی که درباره استفاده از قرص ماشین ظرفشویی و تاثیر آن بر شستشوی ظروف صحبت می‌کنیم، استفاده بسیار آسان در مقایسه با پودر ظرفشویی و ژل‌ شستشو، اولین چیزی است که جلب توجه می‌کند. قرص ماشین ظرفشویی میزان مشخص و دقیقی از ماده شوینده را درون ماشین ظرفشویی قرار می‌دهد و دیگر نیازی نیست نگران تمیز نشدن ظورف یا ایجاد کف به دلیل مقدار بیش از حد شوینده باشیم. قرار گرفتن میزان زیادی از شوینده در محفظه شستشو، ممکن است منجر به پر شدن فضای داخلی ماشین ظرفشویی از کف شده و علاوه بر ناتمام گذاشتن فرآیند شستشو، به قطعات داخلی ماشین نیز آسیب وارد کند. در این‌صورت، علاوه بر اینکه باید نگران نشت کف و آب به آشپزخانه خود باشید، عمر مفید دستگاه شما نیز کاهش خواهد یافت؛ دیگر نیازی به گفتن از دردسرهای تمیز کردن آشپزخانه و شستشوی مجدد ظروف نیست. از آنجا که قرص ماشین ظرفشویی حاوی مقدار دقیقی از شوینده است، علاوه بر راحتی استفاده و تمیزی بیشتر ظروف، استفاده از قرص ظرفشویی به بهبود عملکرد ماشین ظرفشویی نیز کمک می‌کند.

مزیت دیگر قرص ماشین ظرفشویی این است که شما با استفاده از یک قرص واحد، چندین عملکرد مختلف را در اختیار دستگاه خود می‌گذارید، چراکه قرص ظرفشویی علاوه بر دارا بودن ماده شوینده، حاوی جلا دهنده ظروف و دستیار آبکشی نیز بوده و دیگر از خرید مواد مکمل شستشو بی‌نیاز خواهید بود. در حقیقت آن دایره قرمزی که در قرص ماشین ظرفشویی وجود دارد، حاوی جلادهنده ظروف و دستیار آبکشی است. وجود چنین مکمل‌هایی باعث می‌شود علاوه بر شستشوی کامل و موثر ظروف، جدا کردن مقدماتی ذرات غذا از روی ظروف و آبکشی نهایی آنها آسان‌تر صورت گرفته و با کمک کردن به خشک شدن سریع ظروف شیشه‌ای، دیگر با لکه‌های ابر مانند و رگه‌های ناشی از خشک شدن آب سخت مواجه نشویم. علاوه بر این، قرص ماشین ظرفشویی با ترکیب کردن مراحل مختلف شستشو، مانند چربی زدایی و شستشوی اولیه، به صرفه‌جویی در زمان و انرژی کمک کرده و زمان بیشتری را در اختیار مرحله شستشوی عمیق می‌گذارد. در نهایت، قرص ماشین ظرفشویی تنها دوست‌دار ظروف شما نیست؛ این ماده همه‌کاره با فرمولاسیون منحصر به فرد خود، به تمیز شدن و رسوب زدایی از قطعات داخلی ماشین ظرفشویی شما نیز کمک کرده و مانع از گرفتگی جت واشرهای دستگاه می‌شود.

ترکیب قرص ماشین ظرفشویی هوم پلاس حاوی تمام مواد ضروری برای شستشوی موثر ظروف بوده و از عناصر کمکی برای تکمیل و بهبود آبکشی، جلا دادن، چربی زدایی و تسریع خشک شدن نیز بهره می‌برد. قرص ماشین ظرفشویی هوم پلاس دارای سورفکتانت‌های فعال در سطح است که با کاهش چشمگیر کشش سطحی آب، به خیس شدن ظروف کمک کرده و در ترکیب با آب، موجب جدا شدن ذرات غذا از روی ظروف شده و به فرایند شستشو کمک می‌کنند. علاوه بر مواد فعال در سطح، آنزیم‌های موجود در قرص ماشین ظرفشویی هوم پلاس، با شکستن پیوندهای شیمیایی و تجزیه مواد پروتئینی و نشاسته‌ای، شما را از شستشوی تکمیلی یا جدا کردن دستی مواد غذایی از روی ظروف بی‌نیاز کرده و آبکشی نهایی را تسهیل می‌کنند. وجود نمک مخصوص در قرص ماشین ظرفشویی هوم پلاس باعث می‌شود سختی آب در هنگام شستشو کاهش یافته و از تشکیل رسوب و رگه‌های املاح معدنی روی ظروف، خصوصا ظروف شسشه‌ای، جلوگیری شود. قرص ماشی ظرفشویی هوم پلاس همچنین حاوی ماده سفیدکننده اکسیژنه است که علاوه بر تمیز کردن عمیق سرسخت‌ترین لکه‌ها، به رنگ و طرح ظروفی آسیبی وارد نمی‌کند. قرص ماشین ظرفشویی هوم پلاس، نه تنها دارای توان بالایی در چربی زدایی است، بلکه با کمک گرفتن از فرمولاسیون معطر خود بوی بد ظروف را نیز از بین برده و با تسهیل کردن آبکشی و خشک شدن ظروف، ظروف شیشه‌ای و استیل شما را درخشان و براق می‌کند. علاوه بر این، قرص ظرفشویی هوم پلاس با جلوگیری از تشکیل رسوب روی قطعات داخلی ماشین ظرفشویی، به کارکرد بهینه دستگاه شما نیز کمک می‌کند.

طریقه مصرف قرص ماشین ظرفشویی

قرص ماشین ظرفشویی هوم پلاس

نحوه استفاده از قرص ظرفشویی بسیار آسان است. ابتدا یک عدد قرص ظرفشویی را درون محفظه شستشوی ماشین ظرفشویی قرار دهید. ماشین به آرامی و به میزان لازم از قرص ظرفشویی را در آب حل کرده و وارد فرایند شستشو می‌کند. کافی است ته مانده ذرات غذا را از روی سطح ظروف کثیف جدا کرده و ظرف‌ها را درون قفسه‌های ماشین ظرفشویی قرار دهید. سپس قرص ظرفشویی را از بسته‌بندی محافظ خود خارج کرده و فارغ از میزان ظروف، یک عدد قرص ظرفشویی هوم پلاس را در محفظه مخصوص قرار دهید. در صورت وجود جایگاه مخصوص توزیع قرص، قرص ظرفشویی را در جایگاه مخصوص خود قرار دهید.  همچنین می‌توانید برای دستیابی به بهترین عملکرد در شستشوی تعداد کم ظروف، قرص ظرف شویی را در کف وان ماشین ظرفشویی قرار دهید و درب ماشین را ببندید. محفظه توزیع شوینده را نیز بسته و  دستگاه را روشن کنید. از اینجا به بعد، کافی است صبر کرده و از تکنولوژی قرص ظرفشویی هوم پلاس و شستشوی بهینه ظروف خود لذت ببرید. از انجا که اکثر مناطق ایران دارای سختی آب هستند، برای بهینه کردن کارکرد دستگاه و آبکشی موثر ظروف، محفظه نمک ماشین ظرفشویی را از نمک ظرفشویی هوم پر نگه دارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو