جورج کلونی

در حالی‌که کریستوفر نولان و سایر سازندگان "تنت" مردم آمریکا را ترغیب می‌کنند تا در سینما به تماشای این فیلم بنشینند، جورج کلونی این کار را "به شکل وحشتناکی نیرنگ‌بازانه" می‌داند.

پاندمی ویروس کرونا تولید و پخش فیلم‌ها را به‌شدت تحت تأثیر قرار داده و استودیوها برای عرضه‌ی یک فیلم در سالن‌های سینما در مقابل انتشار آن بر روی پلتفرم‌های دیجیتال باید تصمیمات دشواری اتخاذ کنند و تمامی جوانب را در نظر بگیرند، به‌ویژه وقتی که با فیلمی پرخرج روبرو باشند. جورج کلونی به‌تازگی در مصاحبه با "هالیوود ریپورتر" پیرامون این بحث که تولید و پخش فیلم در حین پاندمی چه تغییراتی کرده گفتگو کرده است.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، در این مصاحبه کلونی از فیلم جدیدش "آسمان نیمه‌شب" (The Midnight Sky) می‌گوید که قرار است به‌زودی از نت‌فلیکس پخش شود که شاید تنها استودیویی باشد که کمتر تحت تأثیر پاندمی قرار گرفته است. کلونی می‌گوید: "به موقع با نت‌فلیکس همکاری کردم، نه؟ جالب است. "تنت" (Tenet) و فیلم ما شاید تنها فیلم‌های بزرگی باشند که امسال پخش می‌شوند." و سپس در پاسخ به این پرسش که آیا فیلم جدید "کریستفر نولان" را دیده است یا نه اضافه می‌کند: "من هم آن را ندیده‌ام. به شکل وحشتناکی نیرنگ‌بازانه است وقتی که سعی کنید مردم را به زور به سالن‌های سینما بکشانید در حالی که در یک پاندمی به سر می‌بریم."

نت‌فلیکس معمولاً فیلم‌هایش را در سالن‌های سینما اکران نمی‌کند و از چند سال قبل تاکنون، فقط بعضی از آن‌ها را به صورت محدود روی پرده می‌برد. کلونی می‌گوید: "فیلمبردار ما نابغه است و جلوه‌های ویژه شگفت‌آور و فیلمی چون این باید روی پرده‌های بزرگ سینما دیده شود. برای سینما ساخته شده. ما مراسم افتتاحیه‌ای در یک سینمای درایو-این یا چنین جاهایی برگزار خواهیم کرد تا دست کم روی صفحه‌ای بزرگ آن را دیده باشیم. ولی بله، مایه تأسف است."

کلونی سپس راه حل جالبی در مورد اکران فیلم‌ها و رویدادهای فرهنگی پیش از تولید واکسن ارائه می‌دهد: "در مقطعی، مفهوم واکسن فراموش می‌شود، داروهایی که به دست خواهیم آورد فراموش می‌شوند، و به یک تست فوری، سریع، و خوب می‌انجامد، مثل تست بارداری. آنگاه همه می‌توانند به مدرسه برگردند، به سر کار بروند، کنسرت بروند، به سینما بروند و هر کاری انجام دهند. چیزی در بینی شما فرو می‌کنند، اگر سبز شد وارد می‌شود اگر قرمز شد به خانه برمی‌گردید."

"آسمان نیمه‌شب" کلونی ۲۳ دسامبر (۳ دی ماه ۱۳۹۹) از نت‌فلیکس پخش خواهد شد.