مدل کت کوتاه زنانه و دخترانه برای مجالس مختلف

مدل کت کوتاه زنانه و دخترانه برای مجالس مختلف


منبع: آرگا

584

1399/9/5

08:49


کت از انواع لباس مجلسی هایی است که در مجالس و مهمانی های مختلف خانم ها می توانند از آن استفاده کنند, در ادامه این مطلب نمونه هایی از مدل کت کوتاه زنانه و دخترانه را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدل ها مورد پسندتان قرار بگیرند.

بیشتر خانم ها تمایل دارند که در مهمانی ها و مجالس مختلف از لباس های متنوعی استفاده کنند اگر شما نیز تمایل دارید تا در سبک لباس مجلسی خود تغییراتی را ایجاد کنید استفاده از مدل کت های کوتاه می تواند برای شما ایده مناسبی باشد.

کت یکی از انواع پوشش های مناسب برای خانم ها در مهمانی ها و مجالس است که کت ها در انواع اندازه های کوتاه، و بلند و با برش های مختلف دوخته می شوند و هر خانمی می تواند با توجه به فرم اندام خود یکی از این مدل ها را برای پوشیدن انتخاب نماید.

مدل های کت دخترانه

تصاویر انواع طرح های مدل کت کوتاه زنانه و دخترانه

کت و سارافون و کت و دامن و کت و شلوار زنانه از انواع لباس های مجلسی زنانه هستند که در این مدل لباس ها از کت ها با طرح های کوتاه، و بلند استفاده می شود که انتخاب طرح و مدل برش کت می تواند بر روی زیبایی و جذابیت لباس مجلسی مورد استفاده شما تاثیرگذار باشد.

مدل کت کوتاه زنانه و دخترانه


علاوه بر برش و اندازه کت,  مدل یقه کت، نیز یکی دیگر از مهمترین مسائلی است که در هنگام خرید خانم ها باید به آن توجه کنند. یقه کتها در انواع مدل های مختلف یقه هفت و یقه حلزونی و … دوخته می شوند که انتخاب هر یک از این یقه ها به ویژگی های ظاهری شما بستگی دارد. در ادامه این مطلب نمونه هایی از مدل کتهای کوتاه را برای خانم های شیک پوش و جذاب مشاهده خواهید کرد که امیدواریم از مشاهده این مدل ها نهایت لذت را ببرید.

مدل کت کوتاه زنانه

 

مدل کت کوتاه اسپرت دخترانه

مدل های زیبا و متفاوت کت کوتاه زنانه

مدل کت و دامن زنانه

 

مدل کت و شلوار زنانه

مدل کت کوتاه زنانه و دخترانه

مدل کت های مجلسی کوتاه

مدل کت اسپرت کوتاه

مدل های زیبا کت زنانه کوتاه

مدل های زیبا و جدید کت کوتاه

مدل کت و سارافون زیبا

مدل کت مجلسی دخترانه

مدل سارافون و کت

مدلهای جدید کت سارافون کوتاه مجلسی

انواع کت های اسپرت و مجلسی بانوان که امروزه در طرحهای متنوع و با پارچه های مختلفی دوخته می شود، پوشش بسیار جذابی برای خانوم های خوش سلیقه هستند که همانطور که گفتیم در مدلهای متنوع کت تک دخترانه و زنانه، کت دامن و کت سارافون طراحی و دوخته می شوند، حال هر خانومی می تواند متناسب با ظاهر خود و بلندی و کوتاهی قدش از انواع کت های کوتاه و بلند جدید استفاده کند و استایل فوق العاده جذابی داشته باشد، در ادامه مدلهای جدیدتری از انواع کت کوتاه دخترانه و زنانه شیک و زیبا برای بانوان خوش پوش و خوش سلیقه را گردآوری کرده ایم که امیدواریم مورد توجهتان قرار گیرند.

تصاویری از کت های کوتاه بانوان

کت دامن یکی پوشش های کلاسیک رسمی برای استفاده در مجالس و مهمانی های مختلف می باشد که از گذشته محبوبیت زیادی در بین خانوم ها به خصوص خانوم های میانسال داشته است و امروزه ست کردن مدلهای متنوع کت های مجلسی و اسپرت با شلوار، شومیز، دامن و سارافون نیز در بین ایرانی ها طرفداران زیادی پیدا کرده است. حال در صورتی که علاقمند به انتخاب چنین پوشش هایی به عنوان یک لباس مجلسی شیک و جذاب هستید، باید بدانید که استفاده از شنیون موی بسته یا باز،  کیف های دستی کوچک و کفش های کلاسیک پاشنه بلند برای پوشش کت دامن و کت سارافون ضروری و پرکاربرد می باشد، در اینجا می توانید مدلهای جدیدتری از کت کوتاه مجلسی را مشاهده کنید.

مدلی از کت کوتاه مجلسی

مدلی جذاب از کت کوتاه

جدیدترین مدل کت کوتاه

انواع کت کوتاه مجلسی

مدلی شیک از کت کوتاه

مدلی جدید از کت کوتاه

مدلی زیبا از کت کوتاه

مدلی از کت کوتاه صورتی

مدل کت کوتاه صورتی

مدلی از کت کوتاه دخترانه

مدلی از کت کوتاه مشکی

مدلی از کت کوتاه سفید

مدلی از کت کوتاه

مدل کت کوتاه سبز دخترانه

کت های مجلسی زنانه تنوعی زیادی دارند و در انواع مدلهای مختلف در بازار موجود هستند که انتخاب کت مجلسی مناسب به سلیقه و نظر شخصی هر خانمی بستگی دارد. اگر ترجیح می دهید به صورت پوشیده و با حجاب کامل تری در مجالس رسمی شرکت کنید. استفاده از مدلهای متنوع کت کوتاه، و بلند مجلسی می تواند برای شما انتخاب ایده آل و مناسبی باشد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو