فواید کریر نوزاد چیست؟ ارزش خرید داره؟

فواید کریر نوزاد چیست؟ ارزش خرید داره؟


منبع: نی نی بان

431

1399/9/5

09:00


خیلی مادربزرگ‌ها موقع خرید سیسمونی با دختر‌شان بحث دارند که فواید کریر نوزاد چیست؟ شاید هم در دل خود بگویند، واقعا به درد مادر و پدر بچه می‌خورد یا هزینه آن برای خرید تکه‌ای دیگر از سیسمونی بگذارند؟ البته با گرانی‌های امروز بازار، نگرانی‌های پدربزرگ، مادربزرگ‌ها بی‌مورد نیست اما اگر بدانید فواید کریر نوزاد چیست؛ شاید برای خرید آن اولویت‌بندی‌هایی را داشته باشید. در این مطلب فواید کریر نوزاد را برای‌تان شرح می‌دهیم؛ نحوه استفاده‌اش را می‌گوییم و در نهایت انواع و مدل‌های خوبش را معرفی می‌کنیم.

فواید کریر نوزاد چیست؟ ارزش خرید داره؟

مهم‌ترین فواید کریر نوزاد چیست؟

  • مادر و پدر از بغل کردن نوزاد خسته نمی‌شوند.
  • کمربند دارد و نوزاد در جای خود محکم و امن قرار می‌گیرد.
  • سایه‌بان دارد و بچه در نور خورشید و چراغ اذیت نمی‌شود.
  • با کالسکه ست می‌شود و می‌توان یک سیسمونی جالب با آن تهیه کرد.
  • با چند جزئیات به عنوان صندلی ماشین نوزاد قابل استفاده است.
  • برای آرام‌کردن نوزاد خارج از خانه مفید است.
  • هنگام حرکت راحت است و نوزاد بیدار نمی‌شود.

فواید کریر نوزاد چیست؟ ارزش خرید داره؟

لزوم استفاده از کریر نوزاد

به جز این فوایدی که از کریر نوزاد گفتیم، با توجه به خرج‌های فعلی سیسمونی می‌توانید آن را فاکتور بگیرید اما به هرحال بغل کردن نوزاد در خارج خانه کمی خطرناک است، خصوصا اگر:

  • در ماشین نوزاد را بغل کنید
  • در پارک یا مکان‌های تفریحی بخواهید راه بروید
  • عجله داشته باشید و نوزاد بغل‌تان باشد

فواید کریر نوزاد چیست؟ ارزش خرید داره؟

راهنمای خرید کریر نوزاد

بنابراین می‌توانید با کمی بررسی و گشتن در بازار لوازم سیسمونی، یک انتخاب صحیح درباره کریر نوزاد داشته باشید. مثلا از انواعی را بخرید که چند کاره هستند. یعنی یک جز، هم روی کالسکه قرار بگیرد؛ هم کریر باشد و هم به عنوان صندلی ماشین بتوان آن را روی صندلی عقب نصب کرد. این‌طوری با یک تیر، 3 نشان می‌زنید.

کریر تا چند ماهگی نوزاد استفاده میشود؟

این سوال تقرییا غلط است. کریر نوزاد معمولا طوری طراحی می‌شود که بچه بتواند تا حدود 2 سالگی در آن قرار بگیرد. عاقلانه هم این است که ست کریر و کالسکه را با هم بخرید؛ بنابراین حداقل تا 18 ماهگی می‌توانید، از کریر نوزاد برای فرزند عزیزتان استفاده کنید.

فواید کریر نوزاد چیست؟ ارزش خرید داره؟

انواع کریر نوزاد

در بازار رده‌بندی مشخصی برای کریر نوزاد نداریم؛ برای خرید کریر سیسمونی فرزندتان، بیشتر روی ارگونومیک بودن آن تمرکز کنید. البته کیفیت متریال ساخت، رنگ، جمع‌ شدن سایبان و کمربند کریر بچه هم مهم است.

کریر نوزاد دخترانه یا پسرانه؟

کریر نوزاد دخترانه، معمولا در طیف رنگ صورتی است اما یک توصیه را از ما یادگار داشته باشید. در خرید کریر دقت کنید که اگر قصد بارداری مجدد داشته باشید، زیاد جالب نیست که نوزاد پسرتان در کریر صورتی بیارامد. اگرچه خود بچه، اصلا درکی از رنگ لوازم سیسمونی ندارد اما دیگران ممکن است حرف و حدیث دربیاورند. اگر در مورد تعداد فرزندانی که می‌خواهید به دنیا بیاورید اطمینان ندارید یا اصلا جنسیت فرزندتان را نمی‌دانید؛ بهتر است به جای خرید کریر نوزاد، یک کریر با رنگ خنثی بخرید. مثلا سیاه، سبز یا نارنجی.

فواید کریر نوزاد چیست؟ ارزش خرید داره؟

رنگ کریر نوزاد، روشن یا تیره؟

کریر نوزاد را می‌توان شست اما اجناس نامرغوب را اگر بخواهید هر از گاهی بشویید، شاید زود خراب شوند؛ پس اگر کریر کیفیت متریال چندان مرغوبی ندارد، رنگی تقریبا تیره بخرید که زود کثیف نشود؛ خصوصا اگر در شهرهای صنعتی مثل تهران، اصفهان یا اهواز هستید.

کریر نوزاد می‌ارزد؟

کریر نوزاد معمولا درخانواده‌هایی که رسم سیسمونی دادن را خیلی ارج می‌دهند، خریداری می‌شود اما این‌که کریر چه ویژگی‌هایی داشته باشد؛ بستگی به بودجه شما دارد. اگر بودجه‌تان محدود است، یک کریر بخرید که دسته‌ و کمربند خوبی داشته باشد و ناگهان این دو بخشش از هم جدا نشود. اگر هم بودجه‌تان بالاست؛ تولیدکنندگان مشهور کریر نوزاد و کالسکه، معمولا کریرهایی با ویژگی‌های ارگونومیک عالی می‌سازند یا متریالی استفاده می‌کنند که خیلی خوش‌دست و سبک است؛ پس چه بهتر که با بودجه بالای‌تان یک کریر مرغوب بخرید.

فواید کریر نوزاد چیست؟ ارزش خرید داره؟

در پایان

فواید کریر نوزاد را برای‌تان شرح دادیم، مدل‌ها را هم که در عکس‌ها مشاهده کردید. اگر دوست دارید درباره لوازم سیسمونی و نوزاد اطلاعا دقیق‌تری در اختیارتان قرار دهیم؛ می‌توانید نظرات یا پرسش‌های خود را با ما در میان بگذارید تا در اسرع وقت به شما پاسخ دهیم یا یک راهنمای جامع برای‌تان تهیه کنیم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو