برنامه هم رفیق با اجرای شهاب حسینی بزودی از نماوا

برنامه هم رفیق با اجرای شهاب حسینی بزودی از نماوا


منبع: مینویسم

59

1399/9/5

11:01


برنامه هم رفیق با اجرای شهاب حسینی

برنامه هم رفیق با اجرای شهاب حسینی

برنامه همرفیق ساخته شهاب حسینی به زودی با حضور نوید محمدزاده اولین مهمان از نماوا پخش خواهد شد. دهه شصتی ها اجرای شهاب حسینی در برنامه‌ای به نام اکسیژن در تلویزیون را به خاطر دارند. وی در چند برنامهٔ دیگر مانند برپا برپا، رنگ صبح، و سایه روشن به عنوان مجری نمایان شد. او پس از بازگشت به ایران، تازه ترین فعالیتش را با اجرای برنامه هم رفیق خواهد داشت. شهاب حسینی ۱۲ سال است که کار اجرا نداشته و تنها کار بازیگری را در سینما و نمایش خانگی ادامه داده است و این سوپر استار طرفدار بسیاری دارد. شهاب حسینی با برنامه هم رفیق از شبکه نماوا مهمان خانه بیننده ها و طرفدارانش خواهد بود.

هانده آرچل در کنار شهاب حسینی و پارسا پیروز فر در فیلم مست عشق 

اجرای شهاب حسینی در هم رفیق

ضبط برنامه همرفیق پس از ٤ ماه پیش تولید و آماده شدن دکور از هفته اول مهر شروع شده است و نویسنده این برنامه سروش صحت است. این برنامه با حضور تماشاگران به شرط رعایت پروتکل های بهداشتی ضبط می شود. این برنامه میزبان چهره های محبوب کشور در فضایی متفاوت خواهد بود. در صورتی که تمایل به شرکت در برنامه هم رفیق به عنوان تماشاچی را دارید با مراجعه به اپلیکیشن آپ می‌توانید ثبت نام کنید.

تهیه کنندگی این برنامه توسط حسن خدادادی و شهاب حسینی می باشد. این برنامه به صورت اختصاصی از سامانه VOD و پلتفرم نماوا پخش خواهد شد. زمان دقیق پخش آن نیز از طریق روابط عمومی این برنامه اعلام می شود.

برنامه همرفیق یک برنامه ترکیبی و گفت‌وگو محور است که کارگردانی و اجرای آن بر عهده شهاب حسینی است. و این برنامه برای پخش در سامانه‌های اینترنتی از سازمان سینمایی مجوز گرفته است.

برنامه هم رفیق

نوید محمدزاده، مهمان هم رفیق

روابط عمومی برنامه همرفیق اعلام کرده است که قسمت اول این برنامه با حضور بازیگر معروف نوید محمدزاده ضبط شده است. نوید محمد زاده نیز با انتشار پستی در اینستاگرام خبر حضورش در هم رفیق را اعلام کرده است، که می توانید پست او را در زیر ببینید.

در برنامه هم رفیق هر مهمان به همراه بهترین رفیق خود حضور خواهد داشت. این اولین حضور نوید محمدزاده به همراه بهترین رفیق خود در یک تاک‌شو غیرسینمایی است. تاریخ دقیق پخش این برنامه بزودی اعلام خواهد شد. عکس ها و ویدئو هاى اختصاصى از پشت صحنه این برنامه نیز در اپلیکیشن آپ منتشر خواهد شد.

اجرای شهاب حسینی

در حاشیه حضور نوید محمدزاده در برنامه هم رفیق خبری جنجالی منتشر شد که اعلام کرد نوید به دلیل حضور در هم رفیق مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان را از این برنامه گرفته است که این خبر در حد خبر باقی ماند و مدرکی برای اثبات آن ارائه نشد.

روابط عمومی برنامه هم رفیق در توییتر خود اعلام کرد که اگر سند و مدرکی برای اثبات این خبر ارائه نشود از منتشر‌کننده این خبر شکایت خواهد کرد. از طرف دیگر اعلام شده که انتشار این خبر به یکی از عوامل تولید برنامه ام شو منتسب شده است و ممکن است انتشار این خبر صرفا شیطنتی برای تخریب رقیب بوده باشد.

شبکه نماوا کجاست؟

نماوا نوعی اپلیکیشن و سامانه درخواستی (VOD) است که به منظور اشتراک گذاشتن فیلم و سریال ایرانی طراحی شده است. در این پلتفرم می توانید انواع فیلم وسریال ها همچنین انیمیشن ها خارجی و ایرانی را مشاهده کنید. نماوا دارای نسخهٔ آی‌اواِس، اندورید، اندروید تی‌وی، برنامهٔ کاربردی ویندوز و مَک‌او‌اِس می باشد.

فروشگاه قطعات آسانسور

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو