داروخانه آنلاین، راحت سفارش بده!

منبع: نی نی بان

142

1399/9/5

11:07


داروخانه آنلاین، راحت سفارش بده!

به حق چیزهای ندیده و نشنیده، هر چه تکنولوژی پیشرفته‌تر می‌شود، اتفاقات دور از ذهن هم بیشتر رخ می‌دهد. پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌های ما هیچ‌وقت فکر نمی‌کردند که با فشار دادن چند کلید، بتوان هر محصولی را که نیاز داری، با کمترین زحمت دریافت کنی، اما خب این اتفاق رخ داده. اینترنت کار ما را آسان کرده و فروشگاه‌های اینترنتی هم که واقعا جای تشکر دارند.
در این بین، داروخانه آنلاین واقعا نعمت موهبت بزرگی است که باید از آن سپاسگزار بود.

داروخانه آنلاین، چرا؟
برخی از افراد دوست دارند به هر بهانه‌ای از خانه خارج شوند، آنها به بهانه خرید، گشت و گذاری هم در محله یا محله‌های اطراف یا حتی دور شهر انجام می‌دهند، به قول معروف هم فال و هم تماشا.
اما در شرایط آب و هوایی سخت مثل سرما یا گرمای زیاد، چندان عاقلانه نیست که دائم برای خرید از خانه خارج شد، حالا هم که کووید 19 شیوع پیدا کرده و باید در خانه بمانیم. اما در این بین تکلیف، داروهای مورد نیازمان چه می‌شود؟ جواب ساده است: خرید از داروخانه آنلاین. دلایل خرید از داروخانه آنلاین را با هم برمی‌شماریم:
- صرفه‌جویی در وقت و انرژی
مانند همه فروشگاه‌های اینترنتی دیگر، خرید از داروخانه آنلاین در وقت صرفه‌جویی می‌کند. به جای اینکه دور شهر را برای پیدا کردن داروی مورد نظرمان بگردیم، کافی است چند داروخانه آنلاین را جست و جو کنیم. شاید دارویی که می‌خواهیم دیر پیدا شود، در این‌صورت علاوه بر وقتی که در سطح شهر تلف کرده‌ایم، انرژی‌مان هم به کل تحلیل رفته. با این حساب طبیعی است که با خرید از داروخانه آنلاین هم در وقتمان صرفه‌جویی می‌شود، هم در انرژی‌مان. حتی برخی از این مراکز، راهنمای خرید هم دارند که بتوانید راحت‌تر خرید کنید.
- انجام اقدامات احتیاطی
شاید دارویی که می‌خواهیم تهیه کنیم، برای بیماری است که حال خوشی ندارد و بجز ما کس دیگری هم نیست که کنار او بماند، با این حساب صلاح نیست که بیمار را در خانه تنها بگذاریم، در این صورت می‌توانیم داروی مورد نیاز را به راحتی از داروخانه آنلاین تهیه کنیم. هم دارو تهیه شده، هم کنار بیمار مانده‌ایم و خیال خودمان راحت است، هم اینکه با در کنار بیمار بودن، تسلای خاطری برایش بوده‌ایم.
- دسترسی به همه خدمات داروخانه
با خرید از داروخانه آنلاین، می‌توانیم بجز دارو، محصولات آرایشی و بهداشتی، محصولات مراقبت از پوست و مو، مکمل‌ها و ویتامین‌های دارویی، مکمل‌های رژیمی و حتی مکمل‌های ورزشی را تهیه کنیم.
- حفظ حریم شخصی
شاید شما بخواهید یکی از وسایل زناشویی مانند کاندوم یا قرص ضد بارداری را تهیه کنید و همیشه خرید این نوع محصولات برایتان با خجالت همراه بوده، با خرید از داروخانه آنلاین دیگر از خجالت خبری نیست.


داروخانه آنلاین، راحت سفارش بده!


داروخانه آنلاین، چند تا از معتبرها
شاید شما هم مثل خیلی‌های دیگر تا امروز اسمی از داروخانه آنلاین نشنیده بودید و حالا هم با داروخانه‌های آنلاین آشنایی ندارید، هر چند که می‌توانید به راحتی با سرچ کردن کلمه «داروخانه آنلاین»، لیستی از داروخانه‌هایی را که به صورت آنلاین خدمات ارائه می‌کنند، بیابید، اما ما هم در این مطلب، چند تا از داروخانه‌های معتبر را نام می‌بریم. بدیهی است که نمی‌توان به همه داروخانه‌های آنلاین پرداخت.
داروخانه آنلاین، دکتر شهبازی
با سرچ کردن این اسم، «داروخانه آنلاین» را پیدا می‌کنید. دقیقا نامش همین است، اما کمی که در سایت جست و جو کنید، می‌بینید که این داروخانه متعلق به دکتر شهبازی است.
در داروخانه آنلاین دکتر شهبازی، می‌توانید این محصولات را پیدا کنید: مکمل دارویی، ضدعفونی‌کننده، ماسک و شیلد صورت، محصولات جنسی، محصولات پوست و مو و زیبایی، محصولات بهداشتی، تجهیزات پزشکی و محصولات مرتبط با کودکان.
داروخانه آنلاین، مثبت سبز
داروخانه آنلاین مثبت سبز که در سال 1394 تاسیس شده، امکانات یک داروخانه اینترنتی از مرحله انتخاب محصول، خرید و تحویل را فراهم کرده است.
از داروخانه آنلاین مثبت سبز می‌توانید این محصولات را تهیه کنید: ژل و محلول، محصولات تقویت سیستم ایمنی، مکمل‌های غذایی، مکمل‌های بدنسازی، محصولات مراقبت از پوست و مو، محصولات بهداشتی، محصولات مادر و کودک، تجهیزات پزشکی و لوازم آرایشی.
می‌توانید با جست و جو در قسمت حراج، این داروخانه آنلاین با محصولاتی که تخفیف خورده‌اند، آشنا شوید.
یا حتی می‌توانید مجله مثبت سبز را ورق بزنید و اطلاعات پزشکی‌تان را افزایش دهید.
داروخانه آنلاین، داروکده
داروکده، یک داروخانه آنلاین دیگر است که می‌توانید از آن محصولات آرایشی بهداشتی، مکمل غذایی، مکمل ورزشی، محصولات مادر و کودک و تجهیزات پزشکی تهیه کنید.
داروکده هم یک مجله پزشکی دارد که اگر دوست داشتید آن را مطالعه کنید. در این مجله، بخش‌هایی مثل «انتخاب سردبیر»، «جدیدترین» و «پربازدیدترین‌ها» وجود دارد.
داروخانه آنلاین، داروباکس
داروباکس، یک پلتفرم است که بین کاربر و داروخانه‌ها ارتباط برقرار می‌کند و از این طریق سفارش‌های دارویی و غیر دارویی آنها را به دستشان می‌رساند.
در این اپلیکیشن لازم است که عکسی از نسخه پزشکی و حتی داروخانه مورد نظرتان را به این اپلیکیشن ارسال کنید. پس از این مرحله، سفارش شما ثبت و به داروخانه ارسال می‌شود. روند کار هم به این شکل است که نزدیک‌ترین داروخانه به مکانی که در آن قرار دارید انتخاب می‌شود تا سفارشتان زودتر به دستتان برسد. پس از اینکه از طرف داروخانه، پاسخی دریافت شد، فاکتور داخل اپلیکیشن برایتان فرستاده می‎شود و اگر بخواهید که سفارشتان را دریافت کنید، آن را از طریق پیک برایتان می‌فرستند.
از داروباکس می‌توانید این محصولات را سفارش دهید: مکمل‌ها، محصولات آرایشی و بهداشتی، محصولات مادر و کودک، محصولات ارتوپدی، تجهیزات پزشکی، یا هر کالایی که در داروخانه‌ها موجود است.
داروخانه آنلاین، دکتر لوکس
داروخانه آنلاین دکتر لوکس، وابسته به داروخانه شبانه‌روزی وحیدیه است که می‌توانید محصولات غیر دارویی خود از جمله محصولات آرایشی و بهداشتی، مکمل‌ها، محصولات ارتوپدی، محصولات مادر و کودک، تجهیزات پزشکی خانگی و محصولات دیابتیک را به آن سفارش دهید.
این محصولات اگر ساکن تهران هستید، از طریق پیک و اگر ساکن شهرهای دیگر هستید با پست پیشتاز برایتان ارسال می‌شود.
دکتر لوکس حتی امکان مشاوره رایگان و تلفنی درباره این محصولات را نیز برای شما فراهم کرده است.
داروخانه آنلاین، شیدر
داروخانه شید هم محصولاتی مانند ماسک، ضدعفونی‌کننده دست، مکمل‌ها، محصولات بهداشتی، محصولات آرایشی، محصولات مادر و کودک و تجهیزات پزشکی را برایتان ارسال می‌کند.
داروخانه آنلاین، داروشاپ
داروشاپ با داروخانه‌های شبانه‌روی و معتبر همکاری دارد و می‌توانید به صورت 24 ساعته از آن خرید کنید یا این‌که از خدمات مشاوره‌ای بهره ببرید.


داروخانه آنلاین، راحت سفارش بده!


داروخانه آنلاین، در یک کلام
به عنوان کسی که در زمانه پیشرفت تکنولوژی زندگی می‌کنید، باید سعی کنید خود را به روز کنید. انجام خریدهای آنلاین یکی از همین راه‌هاست. ممکن است در ابتدا نگران باشید یا با طریقه سفارش محصول خود آشنا نباشید، اما این مشکل خیلی زود رفع می‌شود. حداقل خرید از داروخانه‌های آنلاین را در برنامه‌های خود قرار بدهید تا در زمان و انرژی شما صرفه‌جویی شود. در این روزهای شیوع کرونا بهتر است که بیشتر در خانه بمانید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو