دانلود بازی Mark of the Ninja Remastered برای کامپیوتر – نسخه GOG

دانلود بازی Mark of the Ninja Remastered برای کامپیوتر – نسخه GOG


منبع: دانلود ها

52

1399/9/5

12:09


Mark of the Ninja: Remastered نسخه ریمسترشده از عنوان موفق Mark of the Ninja می باشد که این بار برای کنسول های نسل هشتمی نیز قرار گرفته است. وظیفه توسعه و انتشار این بازی بدست Klei Entertainment بوده که در سبک اکشن، خشونت آمیز و مخفی کاری منتشر شده است. از بهینه سازی های اصلی نسخه ریمستر، می توان به پشتیبانی از رزرولوشن ۴K اشاره نمود که در مقایسه با نسخه اصلی بازی که از رزولوشن ۷۲۰p پشتیبانی می کرد، بهبود مهمی می باشد.تمامی کاراکترهای بازی با استفاده از وکتورهای اصلی دوباره طراحی و ایجاد شده انر تا رزولوشن بالا و دلچسبی را به شما القا کنند. تمامی سکانس های سینماتیک بازی Mark of the Ninja Remastered بهینه شده اند و اکثریت آن ها دوباره انیمیشن سازی شده تا کیفیت واقعی ۴K را بتوانید لمس کنید.

صداگذاری شش کاناله با میکس و مستر کاملا مجدد در نسخه ریمستر به چشم می خورد. البته، یک محتوای کاملا جدید نیز در نسخه ریمستر قرار دارد که شما را در نقش Dosan قرار می دهد و باید داستان آن را با آیتم های متعدد برای آنلاک کردن تجربه کنید. شایان ذکر است که نسخه‌ی جدید بازی، شامل تمامی محتویات اضافه‌ی نسخه‌ی Mark of the Ninja: Special Edition نیز می‌شود؛ بنابراین بازی‌بازان لازم نیست نگران مراحل،‌ شخصیت‌ها و یا آیتم‌های جدید باشند چرا که آن‌ها را به صورت کامل در نسخه‌ی ریمستر دریافت خواهند کرد.

Mark of the Ninja Remastered v1.0 rc1 (42657) PC-GOG

نسخه GOG بازی اضافه شد

دانلود-بازی-Mark-of-the-Ninja-Remastered

Mark of the Ninja عنوانی دو بعدی در سبک سکوبازی است که با المان‌های مخفی کاری تلفیق شده است. در این عنوان شما در نقش نینجایی بی نام و نشان بازی خواهید کرد که قصد دارد از ارتشی ویرانگر انتقام بگیرد. عکس‌العمل‌های سریع و تفکر خلاق از پیش نیازهای پشت سر گذاشتن مراحل این بازی بوده و به همین علت است که Mark of the Ninja در میان عناوین مخفی کار قد علم کرده و جایگاه ویژه‌ای در قلب طرفداران این سبک دارد.

منبع توضیحات: دانلودها و گیم فا

info

In Mark of the Ninja, you’ll know what it is to truly be a ninja. You must be silent, agile and clever to outwit your opponents in a world of gorgeous scenery and flowing animation. Marked with cursed tattoos giving you heightened senses, every situation presents you with options. Will you be an unknown, invisible ghost, or a brutal, silent assassin?

Upgrade new tools and techniques that suit your playstyle and complete optional objectives to unlock entirely new ways to approach the game. Finish the main story to unlock a New Game Plus mode with even more options and challenges.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7
Processor: Intel Core 2 Duo 2.4GHz processor (E6600)
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GT720 or AMD Radeon R7770 (1 GB)
DirectX: Version 11
Storage: 8 GB available space

راهنمای نصب

1) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و به نصب بازی بپردازید.

2) بازی به صورت DRM-Free بوده و نیازی به کرک ندارد.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Mark of the Ninja Remastered v1.0 rc1 (42657)-GOG:

دانلود پارت ۱ با لینک مستقیم

دانلود پارت ۲ با لینک مستقیم

دانلود پارت ۳ با لینک مستقیم

دانلود پارت ۴ با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو